Bölüm -15-

5.5K 633 253
                                    

Aziz  " Dur vurma " dediyse de geç kalmıştı .Berko çoktan Sıla’nın kafasına odunu vurmuştu.  Hemen koşup Aziz'in ellerini çözdü." Kardeşim  seni bir kız mı kaçırdı ? . Sen kendini kaybetmişsin. Performansın sıfır altı olmuş." Dedi gülüp dalga geçerek.

     "Berko dalga geçme. Lan  senin bu cılız dediğin , erkek gibi gözüken kaç erkeğe ayağını öptürür."

     "He kardeş gördüm demin yalvarıyordun. Nerdeyse ayağını öptürecekti cılız kız sana."

   "  Lan kız manyağın önde gideni oda Yıldız. "

    "Neyy harbi  lan ! Aziz bu cılız kızdan Yıldız olur mu?"

   "Böylesi olur."

   "Eee ne yapacaz bu nu,, baygın yatıyor. "

   " Sen onu bana bırak , masadakini hallet işimiz var." Dedi  ve Sıla'yı kucaklayarak arabaya taşıdı. O sırada Berko acılar içinde kıvranan Sıla nin eski sevgilisinin yanına gitti.

   "La oğlum kız mi yoktu bu deliye bulaştın. Ee şimdi senin malzeme de yandı. Sen böyle nasıl yaşarsın. Dur ben sana bi güzellik yapayım." Diyerek adamın kafasını ellerinin arasına aldı. Ani bir çevirmeyle boynunu kırıverdi. Aziz'in yanına gittiğinde şaşkınlığını gizleyemedi.
      Berko   " Aziz ne yapıyorsun kıza . "

   "Biraz eyleniyorum, bu manyak benim sakalları kesmişti."

    "Ya bırak şu kızı , işimize bakalım."

   Aziz Sıla, nin saçlarını keserek , arabanın içinde depoda bıraktı. Dosyasını Sıla’nın arabasından alarak Berko ile  boğaz manzaralı yalisina gitmek için yola çıktılar. Berko hızlı bir şofördu. Aynı zamanda kurbanları ile zaman geçirmeyi sevmezdi. Birini öldürecekse acı çektirmez , direk öldürür.
Azizle yetimhanede beraber büyüdüler. Oda Aziz gibi kırmızı eldiven ekibinden. Çocuk yaşta ailesini katlettiklerinde maskeli ile tanıştı.  Aziz ;

     "Berko beni nasıl buldun o depoda."

  " Senin çatlak kızı takip ettim. Sen iş var diye haber yollayınca , senin eve doğru geliyordum. Tam yaklaşmıştım ki garip şeyler olduğunu anladım. Baktım bir kız seni sürüklüyor arabaya . Hemen müdahale edemedim. Buraya kadar geldim. Sonrada senle kizin muhabbete şait oldum.  Biraz izlemek istedim. Baya keyifliydi. Aziz kızla aranızda bir şey var mı."

    "Yok aramızda bir şey . Canımı sıkmıştı. Öldürecektim  maskelinin  tanıdığı çıktı. Sonrada buradayız işte."

"Neyse kızı boş ver işten bahset."

   “ Beş kişilik bir liste var. Benim yalıya gidelim hazırlık yapalım . Ankara'ya gideceğiz.  Listede de ki ilk kişi Ankara'da hızlıca halledip diğerlerine geçmemiz lazım.

  ******

    Polis memuru ;

   "Mert amirim çöpçü Aziz'in bakıcısını bulamadık. Evinde araştırma yaptık. Mutfağında arbede çıkmış. Her hangi bir akrabası yok. Nerde olduğunu duyan bilen de yok. Ama eski karısını bulduk. Manisa’daymış gerekli görüşmeleri yaptık. "

KIRMiZİ ELDİVEN 1 ( RAFLARDA ) (İçimizdeki Seri Katil) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin