Zavallı kızcağız henüz 13 yaşındaydı. Beyaz gelinlik , kefen gibi sarmıştı narin ve küçük titrek bedenini. Yatak odasında sessizce yatağın köşesine oturmuş , töre dedikleri daha tam olarak anlamını bilmediği kavramın , bedelini ödemek için bekliyordu.
Salondan böğüren , 40 yaşlarında, kıllı göbekli leş gibi içki kokan Cemşit'in ikinci karısı olarak gelin gelmişti." Zeyneeep" diye bağırışı ile ağlamasını kesti küçük gelin. Göz yaşlarını silerek yanına koştu. Henüz kocacığım kelimesi ile tanışmadığından , " buyur amca " deyi verdi. Sinirle sofradan ayağa kalkan Cemşit , sert bir tokat atarak yere yapıştırdı küçük Zeynep'i . " Ne amcası lan bundan sonra kocacığım diyeceksin bana anladın mı beni? Diyerek bir tokat daha attı. Şimdi git gelinliğini çıkar , yatağımızı hazırla. " Diyerek tekrar sofraya oturdu. Zavallı kız ağlayarak yatak odasına koştu. Üzerinden gelinliği çıkarmak için , gelinliğin sırt kısmındaki fermuara zorda olsa eli yetişmişti. Yarıya kadar gelinliğini çıkarmıştı ki ,yarı çıplak olması Zeynep’i çık utandırmıştı. İçinden" ya ben tam soyunurken gelirse çok utanırım" diyerek tekrar yukarı çekti gelinliğini.Büyük bir keyifle yatak odasına giren Cemşit , gelinliğin hala Zeyneb'in üzerinde olduğunu görünce çok sinirlendi. Kendi üzerindeki takım elbiseyi çıkarırken " sen akıllanmayacaksın bekle ben bi soyunayım seni kendi ellerimle soyacağım. Söz dinlememek ne demek göstereceğim sana. " Üzerinde sadece iç çamaşırı kalınca , Zeynep' e doğru yaklaştı. Zeynep’in yüreği ürkek bir ceylanın kalbi gibiydi. Cemşit tam Zeynep’e dokunacakken korkudan bir çığlık attı. Çığlığa sinirlenen Cemşit hem tokatlıyor hem de üzerindeki gelinliği yırtarak çıkarıyordu. Ne yapacağını bilemeyen Zeynep kriz geçiriyordu. Hem ağlıyor hemde bağırmaya çalışıyordu. Cemşit gelinliği Zeynep’in üzerinden çıkarınca yatağa fırlattı küçük kızı. Tam o sırada dış kapının kırılma sesini duydu. Cemşit yatak odasının kapı koluna elini atmıştı ki dışarı çıkmak için , kapının arkasından gelen sert bir tekme ile kapı suratına çarparak yere yapıştı . Yatak odasına giren Cellad , yerde burnu kırılan Cemşit'in kolunu tuttuğu gibi ters çevirerek tek hamlede kırdı. Aynı anda içeri giren maskeli Zeynep’in üzerine çarşafı örterek" geç kaldığımız için özür dilerim küçüğüm , korkmana gerek yok artık bu hayvan sana dokunamayacak " dedi ve Zeynep’i yatak odasından çıkararak kendi arabasına bindirdi.
Yerdeki çorapları Cemşit'in ağzına teptikten sonra sağlam kolunu da ters çevirerek kırdı Cellad. Yakınındaki pantolondan kemeri çıkararak Cemşit'in boynuna doladı. Sonrada ters bir şekilde ayaklarından bağladı. Lavoboya giderek çekpasin sapını getirdi. Cemşit'in iç çamaşırını çıkararak cekpasin sapını mabadına soktu. " Ulan şerefsiz sapık bir karın var hadi yetmedi ikinciyi alıyorsun ,niye çocuk alıyorsun it oğlu it. " Diyerek sandalye yi kafasından kırdı. Sandalye
nin kırılan ayaklarından birini alarak defalarca Cemşit'in kafasına vurdu. Öldüğüne emin olunca Zeynep’in küçük gelinliği üzerine atarak al Ulan şerefsiz bu da senin kefenin" diyerek ilk defa kırmızı eldiven yerine gelinlik atmış oldu bir kurbanın üzerine.*******
"Emin misin bu kız olduğuna" dedi Alex sinirli bir şekilde.
" Patron iyi hatırlıyorum ta kendisi."
"Madem öyle niye takip etmedin kızı. "
"Patron sen Dimitri'nin adamı takip et deyince bende onu takip ediyordum. Zaten kızdan ayrıldıktan sonra takip etmeye devam ettim. Sonrada yakaladık buraya getirdik. Aşağıda konuşturmaya çalışıyoruz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMiZİ ELDİVEN 1 ( RAFLARDA ) (İçimizdeki Seri Katil)
Terror+18 şiddet içerir Çöpçü Aziz'in sadist ve psikopat bir katil olmasının temel sebebi babasından gördüğü şiddet ve bakıcısının uyguladığı cinsel istismarlardı. Annesinin ilgisizliğinden babasının uyguladığı şiddetten ve bakıcısının cinsel istismar...