Röportajı yapan kırmızı Eldiven watsap destek grubu yöneticisi @mihcenur abla
MİHCENUR ; Evet bu gün wattpadin gizemli yazarı ile sohbet edeceğiz. Öncelikle nasılsın?
YAZAR ; Anlık değişken bir ruh halim var. Şu an duygusuzum hiç bir şey hissetmiyorum. Sanırım kötü değilim.
MİHCENUR ; Kötü olmaman iyi bir şey diyelim o halde :) Yada bilemedim soruya gecelim. Watpad okurları gizemli olduğunu düşünmüyor neden? Biraz kendini tanıtırmısın?
YAZAR ; Anlamadım gizemli olduğumu düşünmüyor mu?
MİHCENUR ; Evet ya klawye hatası sen doğrusunu yazarsın. soruya cevap ver şimdi.
YAZAR ; Abla gizemli olduğumu mu olmadığımı mı düşünüyor. Ben soruyu hatayı anlamadım. Mallaştım biraz heyecandan.
MİHCENUR ; Düşünüyor Akabe , gizemli yazar diyorlar.
YAZAR ; Şahsen gizemli olmak gibi bir derdim yok. Sadece kendimi tanıtmak ve hakkımda bilgi vermeyi sevmiyorum. Ama şu hoşuma gidiyor meraklandırmak. Vuslat kitabında kapalı kutu örneği vermiştim bir bölümde okuyanlar bilir. Kapalı kutuda ki yüzük daha farklı duygular yansıtıyor karşı tarafa heyecan, merak gibi. Aslında benim gizemim çözülemeyecek bir gizem değil. Yazdığım bazı kitaplardaki detaylar beni anlatır. Ben gizemi kendimde değil, kitaplarımda daha çok seviyorum. Kendimi tanıtmaya gelince, yazdıklarımı okuyan benim bazı ruhsal özelliklerimin bir kısmını belki anlar.
Angara'lıyım biraz üşengecim ( kabul ediyorum baya üşengecim). Çabuk kızar cabuk sakinleşirim. Aslan burcunun bütün özelliklerini taşırım. Nefret ettiğim şeyler. Söylediklerimin ciddiye alınmaması. Soru sorduğumda boş ver denmesi. İkiyüzlülük ve ihanet. Sevdiklerim çiğ sucuk :) ( şaka tabi) esnaflık yapmak, hayal kurmak, bazende fon müzik dinleyip melankoliğe bağlamak. Bu kadar yeter sanırım.
MİHCENUR ; Çok açıklayıcıydın :) teşekkür ederim. Peki şimdi klasikleşmiş bir iki soru ile devam edelim. Kitap yazmaya ne zaman başladın ve nasıl karar verdin?
YAZAR ; Beklediğim bir soru.
MİHCENUR ; Klasik ama sorulması lazım :) merak var çok şükür.
YAZAR ; Ben liseyi bitirene kadar , neredeyse hiç kitap okumadım diyebiliriz. Liseden sonra bir fabrikada çalışmaya başladığımda iş arkadaşım bana bir hediye etti. İsmini söylemek istiyorum ilk okuduğum roman BİR DELİ İLE EVLENDİM.
Bu kitap hayata bakışımı değiştirdi. Aynı gece ili defa okuyup bitirdim. Bu şekilde kitaplara aşık oldum. Çok fazla sinema filmi izleyen bir insanım ve kendimde şunu farkettim. Çoğu zaman filmin ve romanların sonunu doğru rahmin edebiliyorum. Hayal gücümün kuvvetli olduğunu anladım. Karar verdim onbin kitap okuyup bir kitap yazacaktım. Yaklaşık bin kitap okuduktan sonra wattpad ile tanıştım. Burda baktığım çoğu kitap vasatın. Ve okuma sayıları yüksekti. Daha iyi yazacağımı düşünerek başladım yazmaya.MİHCENUR ; Kendine güvenin tam. Tabi bizimde sana öyle. Peki yazdığın kitaplardan hangisi en çok iç dünyanı yansıtıyor.
YAZAR; Bu sorunun cevabını verirsem bendeki gizem biter. Beni anlatan kitaplardan sadece bir tanesi benim iç dünyamı yoğun anlatıyor diğerleri biraz biraz.
MİHCENUR ; Bana sanki kırmızı Eldiven gibi geldi. İlk yazdığın kitabın, ilk sözlerinde neler hissettin? İlk yazdığın cümleyi hatırlıyormusun?
YAZAR ; Kırmızı Eldiven mi, vuslat mı, Çatlak Aşık mı bilemem onu siz bulacaksınız. İlk yazdığım Kitab Vozi. İlk cümle de yanlış hatırlamıyorsam "beni bırakıp gitmelisin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMiZİ ELDİVEN 1 ( RAFLARDA ) (İçimizdeki Seri Katil)
Horror+18 şiddet içerir Çöpçü Aziz'in sadist ve psikopat bir katil olmasının temel sebebi babasından gördüğü şiddet ve bakıcısının uyguladığı cinsel istismarlardı. Annesinin ilgisizliğinden babasının uyguladığı şiddetten ve bakıcısının cinsel istismar...