Vakit kaybetmeden ise başlamak için adamın yanından ayrıldı. Bir taksiye binerek Alex in mekanın adresini söyledi taksiciye. Taksici mekanın önünde Sıla yi
bırakırken;"Dikkatli ol buraları senin gibi güzel bir kadın için çok tehlikeli “diye uyararak yoluna devam etti.
Sıla tüm güzelliği ile göz kamaştırıyordu. Dudakların da ki kırmızı ruj , yakışabilecek en güzel dudakta duruyordu. Narin ve cilveli yürüyüşü ile mekana girdi. Eğlence mekânını müzikten kendini kaybetmiş , alkolün çılgınlar gibi tüketildiği aşırı kalabalık bir yerdi. Sıla kalabalığın arasında Alex si bulurum umudu ile bakınırken iri yarı bir Rus yanına geldi. Sılaya sürtünerek dans ediyor Sıla'ya sulanıyordu. Sıla kendine hakim olamayarak adamın kasıklarına sert bir diz darbesi vurdu. Kasıklarının ağrısı ile öne eğilen adamın ensesine dirseği ile sıkıca vurup iki hamlede yere yapıştırdı adamı. Adamın arkadaşları bunu görünce Sıla’nın üzerine saldırmaya başladılar. Arkadan gelene dönerek geçirdiği tekme ile barın üzerinden aşağı fırlattı. Tam karşında dikilen diğerinin, önce kalbine Sonrada suratının ortasına yumruk attı. Kalabalığı yararak takım elbiseli uzun boylu ,iri kaslı iki badigart Sıla’nın kollarına girerek tuttular. Sıla adamlara vurmaya çalışıyordu ama ellerinden kurtulamıyordu.
"Bırakın beni, onlar başlattı. Bırakın lan ." Diye bağırsa da kollarına giren badigartlar , ayaklarını yerden keserek merdivenlerden yukarı kata çıkardılar. Siyah deri kaplama bir kapıdan içeri girdiler. İçerde koltukta oturan Alex Curmanov , odada bulunanlara çıkın işareti yaparak badigartlar hariç herkesi çıkardı.Kırmızı deri koltuğundan kalkarak iki devin arasında duran Sıla’nın karşına dikildi. Tepeden aşağıya Sıla yı süzdükten sonra ;
" Alex'sin mekanında olay çıkaranların başına neler geldiğini biliyormusun sen? " Diyerek Sıla'ya bakmaya devam etti. Sıla karşında duranın Alex Curmanov olduğuna emin olunca planını işleme koymak için cazibesini kullanmaya başladı.
"Büyük kral Alex'se saygısızlık yapmak istemem. Barbarın biri tipine bakmadan bana yanaşmak istedi. Ben de gereken dersi verdim. Senin gibi karizmatik erkekler beni bulmaz ki , hep böyle öküzler buluyor. Bende gereken dersi veriyorum."
Gururu okşanan Alex Sıla’nın iltifatları karşısında biraz yumuşamıştı.
"Demek beni karizmatik buluyorsun. Büyük kral Alex'i öylemi ?" Diyerek Sıla nın etkileyici vücudunu seyrediyordu. Sıla , Alex'in yumuşadığını görünce aynı hızda devam etti. " Tabi ki büyük kralsın , hemde karizmatik ve yakışıklı. Seninle tanışmak büyük bir şey. İyi ki o adamları dövmüşüm , yoksa seni göremezdim." Diyerek Alex' i iyice havaya sokuyordu. Alex "kızı bırakın " diyerek badigartları dışarı çıkardı. Sıla'yı , diskonun tamamını gören camın yanına çağırarak, çılgınlar gibi eylenen insanları gösterdi parmağı ile." Bu insanlar buralarda eylenmek için sıraya giriyorlar. Benim bura gibi on tane daha mekânım var. Rusya’nın büyük kralı benim" diyerek masasının arkasında duran dolaptan bir şişe viski ve iki adet viski kadehi çıkardı. Kadehleri doldurduktan sonra birini Sıla'ya uzattı. Kendi kadehini Sıla’nın dekolteli göğsüne sürerek uzun ince boynundan dudaklarına götürdü. Sıla'ya iyice yaklaşarak "senden hoşlandım , muhabbete evimde devam etmeye ne dersin." Diyerek dudaklarından öptü.
Sıla planın yolunda gitmesine çok seviniyordu. Memnuniyetle kabul etti teklifini.*******
Aziz "Koçum baksana" diyerek hamamdaki kantinde duran adama seslendi . Arkası dönük olan adam Aziz'e dönerek" Buyur abiciğim ne istersin "dedi. Aziz hamama bir göz geçirdikten sonra " Fırat diye bir yeğnimiz var vişne sodayı iyi yaparmış nerde o ." Diyerek muhatap olduğu kişinin Fırat olup olmadığına anlamaya çalıştı. " Ooo abiciğim hoş geldin ben sizin odanızı ayırmıştım. Siz alt katta 7 numaralı odaya geçin ben vişne sodaları getiriyorum. " Diyerek sessizce alt kata yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMiZİ ELDİVEN 1 ( RAFLARDA ) (İçimizdeki Seri Katil)
Horror+18 şiddet içerir Çöpçü Aziz'in sadist ve psikopat bir katil olmasının temel sebebi babasından gördüğü şiddet ve bakıcısının uyguladığı cinsel istismarlardı. Annesinin ilgisizliğinden babasının uyguladığı şiddetten ve bakıcısının cinsel istismar...