Bölüm -19-

4.7K 531 139
                                    

Merdivenlerden yukarı çık ikinci katta . Büyük holden devam ettiğinde sağdaki büyük kapı. Korumalar şu an ya uyuyorlardır. Yada televizyon karşısında futbol izliyorlardır. "

  Sıla silahını eline alarak usulca kapıdan çıktı. Soğuk merdivenlere çıplak ayakları ile basarak , duvara sürtüne sürtüne ilerliyordu. Karanlık olması gizlenmesini kolaylaştırıyordu.  Bir kat çıktığından bir gürültü duydu ve duvara yaslanarak beklemeye başladı. Nefesini iyice ağırlaştırdı. Önünden iri yarı bir koruma kafasını kaşıyarak mutfağa girdi. Sıla" şimdi bunun ile uğraşırsam büyük gürültü olur. " Diyerek olduğu yerde beklemeye başladı. Elinde beş altı bira ile Sıla yi fark etmeden tekrar salona geçti.

    Sıla etrafı kontrol ettikten sonra soğuk merdivenlerden çıkmaya devam etti.  İkinci kata çıktığında silahı önde o arkada yerde sürünerek sağ daki altın yaldızlarla süslü büyük kapının yanında durdu. Anahtar deliğinden baktığında bir şey göremedi. Ayağa kalkarak kapı kolunu tuttu ve yavaşça aşağıya doğru indirdi. Sessizce kapıyı araladıktan sonra içeri bir gölge gibi süzüldü. Yatağında yüz ustu yatan Alex si gördü.  Usulca yatağın üzerine çıktı. Elindeki teli boynundan geçirdi. Tüm gücü ile sıkmaya başladı.  Ne olduğunu anlamadan nefessiz kalan Alex, çırpınmaya başladı.  Sıla teli tutmakta zorlanıyordu. Alex Sıla’dan en az otuz kilo ağırdı. Güç olarak da Sıla ya göre daha güçlüydü. Sıla'nın avantajı Alex sin yüz üstü yatması idi. Büyük bir boğuşma yaşanıyordu. Alex gücünü kaybetmek üzereydi. Sıla da tükenmek üzereydi ama elindeki teli bırakmıyordu. Çünkü biliyordu eğer teli bırakırsa  işi çok zorlaşacaktı. 

    Alex tüm gücünü toplayarak yataktan dönmeye çalıştı.  Boyarken aşırı  güç kaybeden Sıla  , Alex'sin bu hamlesine güç yetirmedi ve ters döndüler. Sıla, Alex ‘sin altındaydı ama teli tutmaya devam ediyordu. Alex ayağa kalkarak elleri ile boğazındaki teli tutuyordu. Sıla’da Alex ‘sin sırtında teli sıkmaya devam ediyordu. Alex sırtındaki Sıla'dan kurtulmak için  , Sıla ' yi duvara çarpıyordu. 

  Alt kattaki korumalar izledikleri futbolun gürültüsünden ,  üst kattaki boğuşma seslerini duymuyorlardı. Sıla ya yardım eden koruma gizlice mutfağa girerek gazları açmaya başladı.  Ocağın saatini beş dakika sonra çalışacak şekilde ayarladı ve hiç bir şey olmamış gibi salondaki korumaların yanından geçerek dışarı çıkmak isterken " Nereye gidiyorsun neden görev yerinde değilsin." Dedi korumalardan biri." Midem kötü oldu biraz hava alıp gideceğim yerime , hem içerde elleri bağlı boynunda çatal olan bir sürtük ne yapabilir ki öyle değil mi ?" Dedi ve dışarı çıktı. Ayni şekilde dışarıdaki korumalardan yalan söyledi ve bir  köşeye çekilerek sigarasını yaktı.

      Canı acıyan Sıla daha fazla darbelere dayanamayarak teli bıraktı ve yere düştü. Alex  yere düşen Sıla'ya dönerek karnına bir tekme attı. Ellerini boynuna koyarak ovalamaya başladı. Nefessiz kaldığı için biraz soluklanmak istedi. Soluklanırken Sıla'ya tekme atmayı ihmal etmiyordu. Yerden kalakalmayan Sıla yatağın altına düşen silahını fark etti . Bir yandan tekme yerken ellerini uzatmış silaha uzanmaya çalışıyordu.

  Mutfaktaki ocağın çalışıp gazın patlamasına iki dakika on beş saniye vardı.

   *****

Berko;

  " Sıradaki hedef kim ve nereye gidiyoruz ?" Dedi Aziz'in suratına sırıtarak bakarken.

   "Oğlum ne sırıtıyorsun pişmiş kelle gibi?

    "Lan hamama girince  çöp kokusundan kurtuldun. Ben de bu kötü kokuyu çekmekten kurtuldum. Onu boş ver de nereye gidiyoruz? " Dedi gülerek.

  Aziz sakin olmaya çalışarak " Adana'ya  gidiyoruz. Deli Kamil lakaplı Kamil Olukçu hedefimiz. Adamda her türlü pislik var. Çocukların kollarını kesip dilendirme , zorla hırsızlık yaptırma , çocuk pornosu gibi bir çok pislik.  Adam  bir deli ve ölmeyi sonuna kadar hak ediyor." Dedi sinirli bir şekilde.

KIRMiZİ ELDİVEN 1 ( RAFLARDA ) (İçimizdeki Seri Katil) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin