Dvanaesto poglavlje

3.2K 183 7
                                    

Greg

Očekivao sam da će me odgurnuti od sebe, ali nije. Ostala je stajati i nježno mi odgovorila na poljubac. Kada sam jezikom htio ući u njene usne, trgnula se i povukla, odmaknula od mene.

-Morala bi se vratiti- rekla je tiho. Klimnuo sam glavom i otvorio joj vrata. Otrčao sam do svojih i ušao unutra. Vidio sam da se tresla od hladnoće, pa sam pojačao grijanje i krenuo skinuti jaknu.

-Ne treba – rekla je tiho. Pogledao sam je i htio je ponovno dodirnuti, ali mi se uzmaknula

-Meg – rekao sam tiho – Oprosti, nisam želio onako reagirati. Ali ti u meni izazivaš osjećaje za koje do sada nisam znao da postoje. Pored tebe ne prepoznajem samog sebe. Ja po prirodi nisam ljubomoran, ali dok si ti u pitanju, ljubomoran sam na svakog muškarca koji te pogleda. Vidio sam da me gleda iznenađeno i ne zna što bi rekla. Uključim se u promet i vraćamo se prema gradu.

–Znaš ako ne želiš u moj stan, moraš mi dati adresu svojeg- rekao sam kao u šali. Nasmijala se tiho i dala mi adresu. Parkiram se ispred njene zgrade i gasim auto.

- Volio bi te sutra izvesti na večeru- rekao sam odlučno. Okrenula je svoje umorno i tužno lice prema meni.

- Neznam Greg, mislim da nije pametno. Pored Jasona i povećanog posla, nemam baš puno vremena. A i iskreno, ne znam što želiš od mene. Ja nisam spremna za vezu, a ti si tek iz jedne izašao..- klimnem glavom u znak shvaćanja

-Meg, nisam siguran ni sam što želim, samo znam da me pomisao nekog muškarca u tvojoj blizini izluđuje.- nasmijala se.

- Onda si u problemu, jer ima ih dosta oko mene, a zadnje vrijeme sve više.-reče iskreno

- Primjetio sam i nisam sretan radi toga. - odlučio sam igrani na kartu istine – Svi sami karizmatični tipovi koji se sviđaju Meg.- rekao sam ljubomorno

- Ponašaš se blesavo- rekla je nježno – Svi oni su samo klijenti, kao što si i ti bio.

- Želim nastaviti ovo druženje s tobom. Želim upoznati Jasona – vidio sam da sam je iznenadio

-Neznam, nisam sigurna da li je to pametno!

- Meg, moraš se družiti s ljudima. I Jason isti, ne može biti stalno s tobom i Julie.- klimnula je u znak razumijevanja.

-Daj mi mali vremena, javit ću ti se- rekla je i htjela izaći. Primio sam je za ruku i privukao k sebi, Nježno sam dodirnuo usne.

- Prvo ćemo biti prijatelji, a tijekom tog vremena uvjerit ću te da sam ja najbolje što ti se moglo dogoditi- tako slatko se nasmijala na te moje riječi, iako sam bio malo uvrijeđen nisam mogao ostati ravnodušan na taj iskren smijeh.

-Onda prijatelju, čujemo se.- rekla je i izašla iz mog sportskog auto. Gledao sam kako se približavala vratima,vidio sam da se okrenula još jednom i pogledala prema meni.

Meg

Tjedan je bio turbulentan. Novi komitenti na čelu sam Marcusom Castillo i kongresnemnom Billom, zahtjevali su moju puno angažiranost. Puno informacija, provjera, istraživanja, razgovora. Jedan cijeli dan Ella i ja smo samo pisale podneske i odgovore na tužbe.

Vidjela sam da je Greg zvao u nekoliko navrata, ali nisam imala snage pričati s njime. Nisam još odlučila što ću s njime.

U petak popodne, po povratku sa suda ponovno me dočekala bombonjera. „Ako ništa dugo barem ću ti izmamiti osmjeh na lice!" pisalo je u poruci. Nasmijala sam se i igrala se s karticom u ruci. Kad sam ga htjela nazvati, ušao je George i krenuli smo pričati o Marcuso Castillo.

Kod kuće me čekao Jason, koji je također želio moju pažnju. Sva sreća da je vikend i da nemam nikakve obaveza. Pa ćemo se lijepo zabaviti ovih dva dana. Julie je pospremila stan, tako da ja mogu uživati sa sinom. Navečer kad sam ga uspavala i ostala sama, odlučila sam se javiti Gregu.

- Hvala na čokoladicama. – napisala sam kratko. Kako odgovor nije stigao, odlučila sam se otuširati. Kad sam se vratila, imala sam tri propuštena poziva.. Svi od Grega.

Nazvala sam ga, jednom je zazvonilo i javio se

-Meg?! – rekao je tiho. U pozadini se čula buka

- Da, ja sam. Gdje gori Greg?- našalila sam se

- U mojim nogama, na samu pomisao na tebe.- izletjelo je iz njega kao iz topa. Nasmijala sam se veselo, jer sam osjetila da je to izletjelo iz njega ne planirano. Krenuo je nešto dodati

-Sve ok.. Ne moraš sad uljepšavati. Nema neke zgodne sestre na klinici da riješi taj problem?- upitam tiho i osjećam da mi se ta pomisao ustvari ne sviđa.

- Ti to mene zajebavaš?- upitao je ljutim glasom. – Ja sam mislio da bi tebi to smetalo.

- I bi-rekla sam tiho. Tišina s druge strane, samo se čuje muzika u pozadini koja polako blijedi

– Gdje si?-pokušala sam promjeniti temu.

-Krećem prema tebi – rekao je odlučno.

-A što ako nisam doma?- odlučila sam ga malo držati na tankom ledu. Čula sam kad je zalupio vratima auta.

-A gdje si? – rekao je izritirano. Pomislila sam da ipak nije u redu da ga zezam, pa sam promijenila ploču.

-Doma sam, ali ne bi smio dolaziti- rekla sam tiho,

-Zašto? Nisi sama?- upitao je brzo i čula sam kočenje

-Opet voziš kao luđak. – rekla sam ljuto. – Možda nisam trebala ni zvati.

-Ne seri Meg. Kod tebe sam za 10 minuta. – rekao je odlučno

-Neću ti otvoriti- dala sam mu do znanja. Nasmijao se tiho.

-Meg, otvoriti ćeš mi.. – rekao i poklopio slušalicu. Kreten napuhani, pomislila sam prvo, ali onda sam se nasmijala.

oTD�>d\�

LUTKO MOJAWhere stories live. Discover now