Greg
Ustima sam slijedio bedro prema njezinom tajnovitom mjestu, napokon ju je okusio, dok je ona, izvijajući bokove, stenjala od zadovoljstva. Zvuk njezina stenjanja dao mi je snage da nastavim. Osjećao sam njezin slatki okus i podrhtavanje njezina tijela ispod svog. Osjetio sam njezinu napetost, a zatim joj se tijelo počelo grčiti. Tresla se dok sam posljednji put prešao jezikom preko njezine vlažne i tople unutrašnjosti, a onda se podignuo natrag prema njezinu tijelu.
Gledao sam njeno tijelo, jezikom stigao do nateknutih grudi i primio ustima čvrstu bradavicu. Njezini tihi uzdasi bili su melem za moje uši. Ponovno je počela drhtati, a tijelo joj je bilo spremno za mene. Nisam želio nagliti, išao sam polako, prelazio od jedne osjetljive točke prema drugoj sve dok opet nije počela jecati za njime. Nezini uzdasi koji su poslali sve glasniji, otjerali su i posljednji dio kontrole koji mi je preostao. Primaknuo sam tijelo njezinom i vrhom svoje muškosti pritiskao njezin otvor. Želio sam biti sto posto siguran da je spremna, pa sam još jednom za svaki slučaj, prstom prešao preko njezine natečene ženstvenosti i potom ih gurnuo unutra. Tijelom joj izvijala od zadovoljstva.
-Molim te!- čuo sam Meg kako govori
- Nemoj oči držati zatvorenima, otvori ih i gledaj mene. Želim da znaš da sam ja taj koji ulazi u tebe. - šaptao je. Meg je otvorila oči i u tom trenu sam jednim pokretom uronio duboku u nju. Osjetio sam da je uska i zato sam eksplodirao od tog fenomenalnog osjećaja. Ispustila je tih uzdan, pomiješam sa bolom.
-Meg?!- nježno sam je pozvao. Tijelo mi se ukočilo od šoka koliko je uska. Počeo sam se lagano izvlačiti iz nje, ali ona me je privukla jače k sebi.
-Nemoj stati sada- rekla je promuklim glasom i poljubila me sa toliko emocije.
Dok sam osjetio kako joj se tijelo trza više nisam mogao izdržati i počeo sam sve brže ulaziti u nju. Njezini bokovi dizali su se prema meni, uživala je u zadovoljstvu. Megino tijelo je drhtalo, proizvodila je naljepše zvukove, a ja sam napokon preletio preko ruba, izbacivši sve u njezinu unutrašnjost te osjetivši olakšanje. Tek tada sam se sjetio da nisam koristio kondom, ali nije me to nešto zabrinjavalo. Ustvari, uopće me nije brinulo.
Legao sam na nju, nije se pomaknula nekoliko sekundi, teško je disala. Ne želeži je zgnječiti, spustio sam se na krevet do nje i povukao ju je k sebi. Ovog momenta riječi su bile suvišne . Njezina blizina mi je toliko godila, da sam se opustio i zaspao s njome u svojem zagralju.
Meg
Kada sam došla k sebi, gledala sam muškarca koji leži i spava pokraj mene. Ostala sam tako ležati i promatrati ga kako mirno spava sa mnom u zagralju. Prekrasnu sliku usnulog muškarca, prekinu moje misli.
Odjednom sam se sva uplašila i glavom su mi proletjele svakakve misli. Mislim na Briana, mislim na Jasona, misli na sebe kao laku žensku... Misli su mi se raspršile u milijun različitih smjerova.... Prošlo mi je glavom da nismo koristili zaštitu, a ni ja nisam na tabletama. Isuse, sad će još misliti da ga pokušavam uhvatiti u zamku s djetetom.... Glava me odmah zaboljela... Polako sam ustala da ga ne probudim, obukla gačice, majicu i krenula u dnevni boravak.
Uzela sam iz hladnjaka ledeni sok, potražile skivene cigareta koje koristim samo dok mi voda dođe do grla i izašla na balkon. Sjela sam na ležaljku, popila sok, zapalila cigaretu i misli su mi ponovno krenule lutati.
Osjećala sam se tako zadovoljeno kao nikada u životu. Greg se prvo potrudio da zadovolji mene, a tek sebe. Do sada je uvijek bilo obrnuto, Brian nikada nije misio na mene. Uvjek je sam sebi bio na prvom mjestu kad je sex bio u pitanju. Mislim da je ovo svega drugi puta u životu da sam svršila od ruku muškarca. U braku s Brianom mislila sam da je problem u meni, da se nešto dogodilo s mojim osjetilima, ali sada vidim da nije. Brian se ustvari nije dovoljno trudio, nije mu bilo važno da li sam ja zodovoljena, glavno da je bio on. Ponovno sam misli vratila na Grega i već sam bila uzbuđena. Samo sjećanje na vođenje ljubavi s njime uzbudilo me je. Jer ovo što smo imali nije bio sex, bilo je vođenje ljubavi. I što sad??
-Mama, mama- čula sam Jasona kako viče. Naglo sam se digla i potrčala u njegovu sobu da slučajno ne ode u moju i vidi golog muškarcau njoj.
-Zlato- rekla sam nježno kad sam se približila krevetu- Što je bilo?
-Sanjao sam njinđe, tukli su me.- rekao je uplašeno. Pogladila sam ga po glavi. Legla do njega i zajedno sanjime zaspala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...