Hvala Vam na čitanju, zvjezdicama i komentarima. Slijedi novi nastavak... Baš me zanima što ćete reći!!!
Greg
Sjedim u kafiču s dečkima i pijem svoju treću čašu Jack Danielsa, muzika svira kao luda. Dečki gledaju cure, vidim da ima itekako zainteresiranih za mene, ali meni u mislima je samo Meg.
Cijeli tjedan ništa od nje.. Od onog dana kada sam osjetio njene usne, ona se ne javlja... Zašto? Neka brineta dođe do mene, započne razgovor sa mnom kada čujem bip... na mobitelu. Pogledam letično i vidim njeno ime... Odlučim se ne javiti odmah, već nastavim razgovor s brinetom, kojoj usput nisam zapamtio ime, ali razmišljao sam da bi je mogao povesti... Čekam jedno vrijeme i krenem zvati Meg.. Zvoni, ali se ne javlja.. Koji ku...?
Naručim si još jednu čašu Jack Daniels i zovem još jednom..
-Greg, lakše malo s time!- reče mi Terry, prijatelj iz školskih dana- Što se dešava?
-Izludjeti će me- rekao sam ljuto. Terry se nasmijao.
-Ženska je u pitanju? Primjetio sam da si u zadnje vrijeme čudan, odsutan, ali nisam htio navaljivati. Znam da si Annu ostavio na baš čudan način, ali mislio sam da ćeš sada malo stati na loptu. – slušam ga kako govori, ali gledam i u mobitel
-Kako, kad mi ne izlazi glave. Zaludjela me- rečem i popijem do dna.
-Čovječe, to mora da je neka opaka!?- kaže Terry i čudno me gleda. – Čekaj malo, da li ju znam?
-Vidio si je, čuo si za nju, ali nisi se upoznao- rečem u jednom mahu. Terry i dalje ne kuži...
-Meg, pričam ti o Meg. – Sad me Terry gleda još izneđujuće.
-O odvjetnici Meg? Najpoznatijom odvjetnici u gradu? Onom seksi komadu u odijelu?- ne sviđa mi se kako ju je Terry opisao.
- Da , o toj Meg. – klimnem glavom.
-Pa nisam znao da tu ima nešto!?- gleda me tajanstveno- Znači, trošiš svoju odvjetnicu? Ne krši li ona time neki kodeks?
-Terry, ne seri... Službeno, više mi nije odvjetnica jer je predmet riješen i ne, ne trošim je. Ne dozvoljava mi. – Terry se počeo smijati.
-Znači, došlo je i do toga. Postoji jedna koja nije pala na tvoj šarm?- nasmijao se Terry što me iživciralo. Baš dok se spremam nešto mu odgovoriti, zove Meg. Hvala kur...!!
-Meg?! – rekao sam glasno. U pozadini se bila galama pa sam moram vikati.
- Da, ja sam. Gdje gori Greg?- čujem se da ju sve ovo zabavlja
- U mojim nogama, na samu pomisao na tebe.- izletjelo mi je kao iz topa. Vidim Terrya kako se smijulji jer je čuo. . Nasmijala se veselo. Krenem da popravim rečemo, ali me zaustavi.
-Sve ok.. Ne moraš sad uljepšavati. Nema neke zgodne sestre na klinici da riješi taj problem?- upitala je, a ja ne mogu vjerovati što čujem.
- Ti to mene zajebavaš?- upitao je ljutim glasom. – Ja sam mislio da bi tebi to smetalo.
- I bi-rekla sam tiho. To je bilo dovoljno da se pokupim iz kafića i krenem prema auti.
- Gdje si?-pokušala je promjeniti temu.
- Krećem prema tebi – rekao sam odlučno.
-A što ako nisam doma?- nije mi to palo na pamet i na trenutak sam zastao.
-A gdje si? – pitao sam izritirano. Čekao sam da nešto kaže, ali samo je izdahnula.
-Doma sam, ali ne bi smio dolaziti- rekla je tiho,
VOCÊ ESTÁ LENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...