Part 28

2.5K 162 5
                                    

Meg

Ušavši u stan, iznenadila sam se kako je uredan i lijep. Nijanse krem i bijele moje lijepo su se nadopunjavale. Namještaj je bio moderan . Vidjelo se da je neko pazio na svaki detalj priliko uređenja.

Prvo što mi je palo na pamet jeste da ga je Anna namjestila, pa sam se htjela okrenuti i otići. Očito mu nije promaknuo moj izraz lica.

-Što nije u redu?- pogledala sam njega, pa stan

-Ništa.-tiho sam rekla. Približio mi se bliže i dignuo bradu da mi može pogledati u oči.

-Vidim da te nešto muči. – nježno me dirao policu – Reci mi što je! Izbaci to iz sebe.

-Pitala sam se da li je Ana sređivala ovaj stan- pogledao me je iznenađeno,kao da ne shvaća moje pitanje.

-Ana nikada nije bila ovdje, doselio sam se nakon što smo prekinuli. Ali ti to znaš-sada sam ja bila iznenađena.

-Kako to misliš ja to zna?- pomaknula sam se od njega i sjela na fotelju krem boje. Sviđala mi se na prvi pogled i bila je veoma udobna. Gledao me je, gledali smo se, ali očito nismo bili na istoj ravnoj dužini.

-Meg ne kužim te, o čemu ti pričaš?! Znaš da već mjesecima ništa nemam s Annom, odnosno niti jednom ženskom osobom, da strpljivo čekam na tebe- gledam ga zbunjena , ne vjerujući što čujem.

-Greg, o čemu ti pričaš? Do prije mjesec dana nisam ni znala da nema djeteta? Što se dogodilo?- sad je on ostao šokiran i sjeo na fotelju nasuprot mene.

-Ti to mene zajebavaš?- sarkastično me priupitao. – Poslao sam mamu k tebi prije koliko mjeseci da ti kaže istinu,da ti se ispriča i od tada čekam tvoj poziv. – gledam ga, slušam ga, ne znam da li dobro čujem ili ne

-Što je po tvojemu tvoja mama meni morala reći?- oboje smo zbunjeni da boli glava. Osjećam da ova večer baš neće biti najljepša i najlaganija u mojem životu, ali barem će sve izaći na vidjelo.

-Meg, dosta je – vidno iznerviram se diže i ode do bara da si nešto natoči. Po mirisu koji je došao do mene pretpostavila sam da se radi o stocku. Popije nekoliko gutljala i okrene se prema meni.- Da li ti to mene sad zajebavaš ili stvarno pitaš?

-Izgledam da li te zajebavam?! Očito sam zbunjena kao i ti. Reci već jednom zašto si poslao svoju majku kod mene?- gleda me sa podsmjehom. Imam osjećaj da i dalje misli da ga zezam,provociram...

-Poslao sam da ti se ispriča, da ti objasni da djeteta nikada nije ni bilo. Da je sve to samo još jedna u nizu laži koje su izrekla ona i Anna. Čekao sam je u autu, dugo se zadržala i kada se vratila bila je vidno uznemirena i rekla je da si mi poručila da češ mi se javiti- slušam i ne vjeruje. Ta žena stvarno nema ni mrvicu poštovanje prema nikom, pa čak ni prema svome sinu. Držala ga je sve ovo vrijeme u laži. Držala je mene u uvjerenju da je on izabrao Annu. Kako sam mogla biti toliko glupa i vjerovati joj.

Gledam ga, suze su mi se nakupile u očima ali ne dam ih da krenu.

-Žao mi je, ali tvoja mama nije ništa od toga uradila. Uradila je sve suprotno. Rekla mi je da si ti sretan što ćeš dobiti dijete, da si odlučio probati još jednom s Annom i da ne znaš kako da se mene kažeš, a da me ne povrijediš, pa si nju zamolio da to uradi umjesto tebe. – sjeda natrag na svoje mjesto, vidno iznenađen, ljut i u nevjerici. – Rekla je da sam ja žena niskim morala, čim se družim sa ljudima s kojima se družim, te da se za svoje dobro i dobro svojeg sina maknem od tebe. Naravno, zaprijetila mi je i tužbama radi puštanja u seksualne odnose sa klijentima i ne znam čime sve nije. Uglavnom bila je sve samo ne srdačna i dobra, i kao šečer na kraju zaprijetila mi je da se držim podalje od Marcusa. – gleda u mene. Vidim da mi ne vjeruje ni riječi i to me ljuti.

LUTKO MOJAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu