Part 25

2.6K 168 2
                                    

Meg

Hodam gore dolje po sobi i čekam da Greg završi razgovor s doktorom Gibson. Pričaju već pola sata. Moram nazvati Marcusa da pošalje helikopter po njega, a nemam broja nigdje drugdje osim u mobitelu.

Vidim da već stvaram nervozu kod Grega svojim hodanjem, pokazuje mi ljuto da sjednem ali odbijam. Stajem pored prozora i gledam van... Slušam kako mu objašnjava tijek liječenja i ishode, te vidim da Greg nešto zapisuje.

-U redu, odmah krećemos tom terapijom i čekamo Vas. Evo Vam gospođe Broken.- Greg mi predaje mobitel i odlazi

-Gospođo Broken, sve sam dogovorio sa doktorom Ducan, on će postupiti po mojim naputcima. Vi dogovorite prijevoz, ja ću biti spreman. E sad još samo moramo dogovoriti oko lijeka. Lijek je skupi, ne pokriva ga zdravstvo.

-Nije bitno koliko košta, imat ću novac. Nekako ću ga naći – Marcus ulazi u sobu naručen. –O kojem se iznosu radi?

-Lijek mora uzimati najmanje 10 dana, možda i 20 dana, ovisno kao će ragirati i da li će reagirati. Doza je 1.000 EUR. Možda neće biti rezlutata, nemogu obećati. Ne djeluje isto na sve.- nisu mi se sviđale njegove riječi, ali barem je postojala nada.

-Nabavit ću novac. Trebate ga unaprijed ili?- Marcus me je gledao. Mama mu je kratko šapnula da pričam s doktorom- Vi ponesite najviše što možete doze odnosno što se smije dati. Ponesite sve što trebate, ne brinite neću Vam ostati dužna. Zovem Vas kroz par minuta kada dogovorim prijevoz.

-O kojem iznosu pričamo?-pita me zabrinuto mama

-Najmanje 20.000 EUR samo za lijek, bez njegovih troškova. To nije spominjao, a ja sam zaboravila pitati. Ništa, dići ću kredit. Zvat ću Banku čim dogovorim prijevoz s Marcusom.

-Kakav kredit?-čujem ljutnju u njegvom glasu – Ja ću ti dati novac.

-Već sam ti dužna puno, nesmijem se ni sjetiti. –rekla sam tiho – Ne mogu primiti novac više od tebe.

-Glupost Meg. – ljuto dođe do mene – Ti si meni pomagla, ja ću pomoći tebi i tvojem djetetu.

-Ne mogu Marcus. Ionako me već ljudi gledaju sa strane. Počet će pričati ,a to će ti donjeti samo problema. Sjeti se da te terete za pronevjeru, sad ako dadeš meni novac još će više sumljati.

-Čim ti zamaraš tu svoju lijepu glavicu. – privukao me u zagrljaj – Imate iznimno dijete, gospođo. Ne brini ti za to. Novac ću ti prebaciti danas na račun, ako će trebati više, samo reci. – odmaknem se od njega i odmahujem glavom.

-Marcus, stvarno cijenim tvoju pomoć, ali uvalit ćeš i mene i sebe u probleme. Ne može prebaciti novac sa svog računa moj.- čujem njegov tihi smijeh

-I opet se ona brine za mene. – pogledao je moju mamu koja ga je iznenađeno gledala. – Novac ćeš dobiti od moje supruge, sa njenog računa, pisat će da je to pozajmica i da je za liječenje. Sad mi daj broj od doktora, gubimo vrijeme, a Jasonov život je na kocki.

Marcus uzme broj i ode iz sobe.

-Meg, ne sviđa mi se to. Ne znam što taj čovjek želi od tebe-gledala sam u mamu. – Nabolje bi bilo da idemo tražiti kredit. – stala sam kriz prozor i gledala van. – Meg, slušaš li ti mene?

-Oprosti, zamislila sam sam. Idem pod tuš, treba mi bistra glava dok doktor dođe.

-Meg, govorim ti o novcima. Ne možeš tom čovjeku toliko dugovati. – ni meni nije drago što ću nekome toliko dugovati, ali što da radim. Glava me je počela boljeti

LUTKO MOJAWhere stories live. Discover now