MEG
Ušavši u salu oko nas se skupilo mnoštvo novinara. Vidjela sam Jasona kako se jače stisnuo uz mene i kako sa skriva od fotografa.
-Sve će biti dobro. Sad će stric George doći po nas.-rekla sam mu nježno
-Gospođo Broken, kako komentirati današnje događaje? Da li je ovo Vaš sin? Tko mu je otac? Spomenuli ste danas da ste samohrana majka, što se dogodilo?- pitanja su letjela sam od sebe. Pogledom sam tražila nekoga da me spasi , ali nisam vidjela nikoga poznatog u blizini. Osjetila sam samo muške poglede koji me prate. I baš dok sam htjela nešto reći, vidjela sam da se kroz gomilu novinara i fotografa probijaju George i Greg.
Osjetila sam olakšanje dok je Jason potrčao prema Georgeu jer sam znala da će ga zaštiti od svih. On i njegova žena obožavaju Jasona od trena kad su ga upoznali. Pogledala sam Grega, vidjela sam šok i nevjericu na njegov licu. Gledao je Jasona, pa mene, pa tražio nekog oko mene i napokon mi pružio ruku.
-Gospođo Broken-rekao je tiho. Prišla sam mu i nasmiješila se.- Ti ćeš mene danas ubiti, jel' tebi to jasno?-primijetila sam da smo u međuvremenu prešli na ti.
- Danas si me toliko puta šokirala i izbacila iz takta kao nitko nikada?! Meg, izgledaš fenomenalno! Naprosto neodoljivo! Uvijek si lijepa, ali sada, ovaj moment ti si čarobna,lutko moja. – Njegove riječi su opet izazvale vrućinu u meni.
-Pazi da te Anna ne čuje, mogla bi opet imati problema. I nisam tvoja lutka.-rekla sam tiho
- Bit ćeš! -rekao je samouvjereno.-A tvoj pratioc je komad i pol moram priznati. Boljeg nisi mogla naći.
- Nisam ga ni tražila.-rekla sam tiho.- Idemo, mogli bi postati meta ogovaranja, a i tvoja mama me već gleda kao da će mi oči iskopati. Mogla bi se ljutiti što sam dovela dijete na proslavu.
- Samo da čujem riječ protiv tog malog iz njenih usta, vjeruj mi da neće dobro proći. – rekao je jasno i glasno. Krenuli smo prema Gergu i Jasonu koji su se družili za stolom.
-Meg draga, ja sam mislila da će ti povesti komada, a ono nisi mogla naći bolju pratnji pa si povela dijete.-rekla je zlobno gospođa Ducan
- Gospođo Ducan, pa zar vi mislite da sam mogla imati bolju pratnju od ove? Da sam htjela mogla sam i kongresmena povesti, ali nisam željela da se preznojavate od muke jer niste znali da će doći.- Greg se tiho nasmijao i pomislio 1:0 za Meg.
-Stvarno Meg, bilo je malo neukusno odbiti takvu ličnost, ali to ti je kod njega bod više. Opet te tražio danas-rekao je George. Gospođa Ducan je izgledala iznenađena , nije očekivala da se družim za kongresmenom.
-Javit ću mu se se u ponedjeljak.-rekla sam Georgu- Bez brige, prihvatio je odbijanje...-nasmijala sam se i pogledala Grega. Vidjela sam da sam ga uspjela još jedno šokirati.
Večer je tekla svojim tokom, sve se vrtjelo oko Grega i njegove obitelji, kao što bi i trebalo biti. Samo je njegov otac stalno bio za mojim stolom, igravši se s Jasonom i pričajući sa Georgom.
-Znaš, sviđaš mi se. - rekao je stari šarmer Ducan. –Ti bi bila idealna za Grega.- nije mario što je još nekoliko ljudi za stolom i sluša ga. –Ona guja Anna, nije ti ni do koljena. Nasmijala sam se i klimnula. Jason mi je pobjegao pa sam krenula za njime. Našla sam ga kako izlazi na dvorište i trči prema ljuljačkama.
-Ajde maleni, sjedaj- podigla sam ga i smjestila u ljuljačku. Godila mi je ova tišina i mir. Odjednom, osjetim da mi se netko približava. Nisam morala ni pogledati, znala sam da je on. Njegov miris mi se već uvukao pod kožu, i moja osjetila krenula se neobjašnjivo divljati svaki put kad bi se približio...
-Uživate vas dvoje?-upitao je. Stao je tako blizu mene da su nam se ramena dodirivala.
-Jason obožava ljuljačke. Svaki dan provodimo sat vremena na igralištu. Već mu je dosadno unutra. Izmorio je Georgea i tvojeg tatu- rekla sam gledajući ga.
-Nadam se da tata nije bio naporan?-upitno me je pogledao
-Sve ok.. Drag čovjek, šarmantan-rekoh.
– Moj tata ti je šarmantan?-upita me. Klimnem glavom i uhvatim njegov uznemiren pogled.
-Pa što si se skamenio? Pa star je gotovo kao i moj tata.. Ne gledaj me tako.-osjetila sam na svojem vratu kako je izdahnuo od olakšanja.
-Znaš Meg, danas sam shvatio da te uopće ne poznajem, a stvarno bi te želio upoznati.- rekao je i pogledom prošao po mom tijelu.
- Greg, mislim da to nije pametno. Ne želim probleme u svom životu, a družeći se s tobom oni bi došli sami od sebe. – gledao me upitno. – Tu je tvoja mama, zaručnica koje me ne trpe. Ne treba mi njihov gnjev i prijetnje. Meni i Jasonu treba miran život.
-Meg, ne tjeraj me od sebe. Po prvi puta osjećam leptiriće u trbuhu i sviđa mi se to. Lud sam na sve ove muškarce što te gledaju, a ja nikad do sada nisam ljubomoran. Cijeli dan sam bio ljubomoran na nepoznatog Jasona, a kad sam vidio da je to ovaj ljepotan, kamen mi je pao sa srca. Meg moraš mi dati da priliku.
-Greg, o kakvoj ti prilici govoriš?? Čovječe ti si zaručen, a ja nikad više neću biti drugi izbor nekome... Možemo biti prijatelji, to nije sporno ali više od toga ne! -vidjela sam da je htio nešto reči, ali Jason nam se približio i prišao Gregu. Greg ga je podignuo i tako smo se zajedno vratili unutra. Vidjela sam da su novinari fotografirali taj trenutak i bilo mi je zlo od tih lešinara.
-Dragi, pa što to radiš?-upitala je Anna, doletjevši do nas.- Uprljat će te cijeloga.. Vrati ga mami.-rekla je ljuto.
-Družim se s novim prijateljem ako ne vidiš.-rekao je Greg i prošao pokraj nje kao pored stranca. Slijedila sam ga u stopu i vidjela kako Jason uživa u druženju sa njime. Upoznavao ga je sa svima i ispunjavao svaku njegovu želju. Za to vrijeme ja sam se podružila s poznanicima i prokomentirala suđenje. U jednom trenu Jason je potrčao i zaletio se u gospođu Ducan. Odmah sam krenula prema njima jer gnjev u njenim očima nije slutio na dobro.
-Oprostite, nije pazio.-rekla sam čim sam im prišla
-Prvo dovela si to derište na moju večeru, sad me je ono skoro srušilo, pa što si ti umišljaš?
-Još jednom, ispričavam se.-rekla sam tiho. I htjela otići ali me je prihvatila za ruku.
-Dosta je bilo glume, reci što želiš pa da to riješimo ovu paradu?-rekla je ljuto
-Oprostite, ali ne razumijem.-rekla sam tiho i pogledala da li nas netko sluša
- Znam da se pališ na mog sina, znam da su ti pomogli da ga obraniš , nisi ti toliko sposobna da sve ono odradiš sama. Obukla si se kao kurva da ga zavedeš? Jadnice, on ne pada na lake ženske. Zar misliš da ne znam za tvoj problem s alkoholom i drogama? Da ne znam za tvoje druženje s oženjenim muškarcima -nisam vjerovala da mi je to izgovorila. Ona mene optužuje za alkohol, drogu, kurvanje. Ova žena nije normalna.
- Jasone, idemo. Nemamo ovdje što raditi. – pogledala sam je,odmjerila i okrenula se. Vidjela sam Grega da nas gleda, pogledala ga zadnji puta i napustila prostoriju.
Ušla sam u taksi, a da se nisam ni osvrnula oko sebe...neće mene nitko vrijeđati, a pogotovo ne ona..
|va���T}-e
VOCÊ ESTÁ LENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...