Part 23

2.7K 169 14
                                    

Neizvjesnost, prevelika tuga

Ušao u u salu gdje je već bio u tijeku konzilij o stanju pacijenata. Sjeo sam i slušao pozorno.

-Dječakova stanje je kritično. Preporučam da ga stavimo u induciranu komu kako ta visoka temepratura ne bi utjecala na ostale organe i dovela do zastoja –rekao je uvaženi pedijatar.

- S obzirom na djetetove godine, nije li to preveliki rizik?-upitao sam i sve su oči bile uperene u mene.

-Doktore Ducan, ne znam da li znate, ali stanje je više nego opasno. Bakterija napreduje neočekivano brzo, izgubit ćemo ga. –rekao je tužno doktor Sort koji ga je i zaprimio. – Moramo majku uvjeriti da je to jedino logično sada.

- I što onda?- upitao sam. – Kako ćemo dalje? Kako ćemo biti sigurni da ćemo ga moći probuditi?

- Nećemo biti sigurni, ali ne reagira na ništa. Ovo nam je jedina šansa. – osjetio sam da mi je tijelom prošla neka nemoć, strah....

– Ima još nešto.. Nakon što ga stavimo u inducuranu komu i uspijemo mu skinuti temperaturu, moramo pronači antibiotik na koji će mali reagirati. Ima jedan lijek u Švicarskoj, ali košta bogatstvo.-rekao je uvaženi pedijatar.

- Vjerujem da novac ni transport neće biti problem.- rekao sam odlučno – Vani je s gospođom Broken, gospodin Marcus koji je, koliko znam, već financijska sredstva i prijevoz stavio na raspolaganje.

-Poznajete osobno gospođu Broken?- upitao je doktor Sort

-Da, ona je bila moja odvjetnica i bliska prijateljica. Već je izgubila supruga, izgubi li dijete, izgubit će i svoj život.-rekao sam tiho

-Da, to smo shvatili. Zato smo joj i dali infuziju. Sva sreća, pa se zasad djevojka dobro oporavlja. – nadovezao se drugi doktor.

-Djevojka joj nije u rodu. Meg ju je uzela pod svoju zaštitu nakon što ju je otac zlostavljao i nakon toga počinio samoubojstvo. – sobom se čuo zvuk zaprepaštenja.

-Dobro, dosta smo pričali-rekao je ravnatelj. – Da čujem, tko je za da idemo s dječakom u induciranu komu? – Gledao sam doktore kako pogledavaju jedan drugoga, pogledao sam mladu doktoricu koja je prva digla ruku.

-To mu je jedina šansa- rekla je tiho. Za njom su ostali digli ruke. Moja je još uvijek bila spuštena .

-Doktore Ducan, vi se nećete izjasniti?-upitao je ravnatelj

-Ne znam da li mogu biti dovoljno objektivan- rekao sam tiho – Mali mi je prirastao srcu. Ali ako ste svi složni, idemo.

-Tko će sad to reći majci? – upitao je ravnatelj

- Rekao bih Vama- i obratio se uvaženom pedijatru- da to uradite, ali imam osjećaj da će možda doktor Ducan imati najviše utjecaja i da neće odugovlačiti.

Svi su klilmuli,a meni se u grlu stvorila velika kugla. Kako ću izači i reći Meg da joj moramo dijete staviti u komu i da postoji šansa da se nikad više ne probudi.

Kolege su izlazile, dok sam ja ostao sjediti i razmišljati... Prišao mi je ravnatelj.

-Kolega, morate biti hladne glave. Morate brzo ovo odigrati, brzo i mudro. Nemamo vremena- potapšao me po ramenu. – Poslat ću gospođu Broken unutra.

Sjedio sam i čekao... Čuo sam da su se vrata otvorila i unutra su umjesto same Meg ušla pet uplašena lica. Uzdahnuo sam... – Ovo će biti teže nego sam očekivao.

-Meg, možda bi trebali sami pričati- rekao sam tiho

-Čovječe, pa zar ne vidiš da ne može stajati na nogama. Njeni su na putu. Dok oni ne đođu mi se ne mičemo od nje. –rekao je George.

LUTKO MOJANơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ