Osamnaesto poglavlje

2.9K 170 2
                                    

Meg

Po povratku kući, našla sam Jasona sa sujedom kako se igraju, što me je iznenadilo.

-Gdje je Julie-upitala sam

-Dogodilo se nešto s njenim ocem i odbježala je.- rekla je susjeda. – Može jedna kavica?

-klimnem glavom i sjedamo za stol. Lijepo smo se ispričale i onda je zazvonio telefon.

-Meg Broken?-čula sam muški glas s druge strane.

-Da. –rekla sam tiho

-Vi ste navedeni kao kontakt gđice Julie u slučaju nesreće. - Noge su mi se odsjekle u istom trenu.

-Što se dogodilo sa Julie?- tiho sam zapitala i slušala što će mi reći. Suze su mi krenule niz lice.

- Odmah dolazim...- brzo sa se spremila, zamolila susjedu da i dalje čuva Jasona. Nisam joj objašnjavala ništa, jer ni sama još nisam znala što se dogodilo, samo da je Julie napadnuta.

Jurila sam autom do Julie kuće, gdje me dočekala hitna, policija... Izbježala sam vam i vidla Julie svu krvavu.

-Julie- povikala sam. Vidjela sam da me je čula, digla se ipotrčala prema meni.

-Meg- zaletjela se u mene sva krvava i uplakana. – Meg... – zagrlila sma ju što sam jače mogla. Plakala je tako jako i glasno da su i meni suze stale teči.

-Julie, zlato tu sam... sve će biti ok... Idemo doktoru-rekla sam joj na što se ona ukočila.

-Ne doktoru...-rekla je plačući

-Ali moramo doktoru..- rekla sam joj- Moramo se uvjeriti da si dobro.

-Dobro sam, hoću sam otići odavde. Molim te Meg.-jecala je

-Idem vidjeti što mogu uraditi-rekla sam joj i odvela je do auta. U međuvremenu sam nazvala Georgea, ispričala mu sve i zamolila ga da povuče veze da pomognemo Julie što više u ovoj situaciji.

Nakon razgovora s policijom i rutinskog pregleda doktora, pustili su Julie. Dogovorila sam da ču je otpeljati doma i vratiti se u policiju.

Julie je plakala cijelim putem, ništanije govorila. U stan je ušla smirenai direktono pod tuš. Zamolila sam susjedu na ništa ne ispitiva, da je pusti.

Na policiji sam sredila papirologiju i dok sam čekala George dobro samse isplakala. Slomila sam se vidjevši Julie u tom stanju iznajući da joj je to otac napravio. Molila sam Boga da je nije silovao, samo samo to molila Boga. Kada sam se smirila poslala sam poruku Gregu, jer nisam htjela da radi scene ispred stana. Nisam imala snage pričati s njime dok me nazvao.

-Na policiji sam.Pokušavam riješiti situaciju s Julinim ocem. Javim se kasnije. –napisala sam mu.

George je brzo došao i pomogao mi oko svega. Umorna i iscrpljena ušla sam u stan i vidjela Grega.

-Greg-rekla je tiho... Zaputila sam se prema njemu i čvrsto ga zagrlila. Nakon nekog vremena odmaknula sam se od njega i zaputila prema stolu i sjela.

-Samo se opusti...- osjetila sam njegove ruke na svojim ramenima i vratu. Godilo mi je kada me je krenuo masirati.

-Julie i Jason?-upitala sam ga tiho.

-Oboje spavaju.-klimnula sam. –Meg, da li si ti dobro?

-Neznam.. Dok su me nazvali da dođem po nju, noge su mi se odsjekle. Odbijala je ići doktoru-ginekologu, neznam uopće što joj je sve napravio. Sva je bila krvava, grozno. Mislila sam da ću ga ubiti...- iskreno sam mu rekla. – Prokleti alkohol... I opet alkohol...- rekavši to počela sam plakati. Ćućnuo je kraj mene i zagrlio me.

LUTKO MOJAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum