Treće poglavlje

3.9K 206 2
                                    

Meg

-Ne mogu vjerovati da me je tako izbacila iz takta.- vikala sam u maloj sobi Suda..

- Kučka prokleta!- hodala sam gore dolje po sobi, a najradije bi nešto bacila u zid.

-Meg, smiri se. Sve je o.k., svatko bi ga tako postupio- tješio me Ryan, vjerni prijatelj i odvjetnik u istoj odvjetničkoj kući. On i njegova žena postali su moji najbolji prijatelji od kada sam se preselila u London.

- Mislio sam da će je Greg ošamariti- rekao je Ryan smijući se. Morala sam se tome nasmijati. 

- I ja sam se toga uplašila. Sva sreća, pa do toga nije došlo!

-Ajde ti, pobjednice dana, biti ćeš glavna vijest u Londonu. Svaka ti čast, trebalo je to odraditi.- rekao je i povukao me u zagraljaj.

- Moramo to proslaviti! Večeras nas troje i društvo iz ureda!? Svi smo to zaslužili, koliko si nas izmučila.- šalio se Ryan.

- Može, moram samo dogovoriti čuvanje Jasona..- složila sam se.

- Da li to mene uši varaju ili je Meg pristala izaći??- povikao je Ryan i baš u tom trenutku u sobu su ušli George i Greg.

- Vidim da si smirio Meg-rekao je George i potapšao Ryana. Vidjela sam kako je Greg gledao mene i Ryan, prelazio pogledima po njegovoj ruci na mojem struku. Neznam da li mi se pričinilo ili sam vidjela tračak ljubomore.

-Meg, Gregova mama danas priprema proslavu. Ti si glavna zvijezda. Poslat ću vozilo po tebe u 19 sati-rekao je George.

- Naravno, poziv vrijedi i za tebe Ryan, i tvoju ljupku suprugu.-nastavio je George.

- Nažalost imam planove večeras- rekla sam i vidjela šok na Gregovom licu. - Morat će to bez mene. Pogledala sam tri muškarca kraj sebe i vidjela da me svi iznenađeno gledaju.

- Meg, ako je Jason problem, možeš ga povesti. Svima će nam biti drago.-nježno će George. - Mislim da gospođa Ducan neće imati ništa protiv.- rekao je George i pogledao Grega .

-Naravno da ne- rekao je Greg. Vidjela sam mu u očima kako misli da na zabavu dolazim s muškarcem, i to me zabavi. Baš me zanima kako će reagirati dok vidi mog malog muškarca.

-Dogovoreno onda. -rekla sam nasmijavši se. -Ryan odgađamo druženje za sutra. Danas mi je Jason pratnja- vidjela sam šok na Ryanom licu, a minutu poslije osmjeh. Shvatio je.. Greg ne zna da je Jason moj sin...

-Sada kada smo to riješili, Meg još jednom čestitam na izvrsnom poslu. Sudac te obožava. - rekao je George i potapšao Grega po ramenu – Mladiću, slobodan si kao ptica. Obraz ti je čist kao suza. To treba zaliti-na spomen te riječi odmah sam se ukipila. George me odmah pogledao.

– Meg, oprosti.-rekao je tiho.

- George, sve je u redu. Ryan idemo?- rekla sam i željela samo što prije izaći iz ove prostorije.

-George, Greg, do večeras...- povukla sam Ryana za rukav i napustila prostoriju.

-Što je to sad bilo?-upita me Ryan- Napetost između tebe i Grega bila je više nego očita.

- Ryan, ne znam... Nešto čudno je u zraku..- nasmijala sam se i nasmiješena izašla iz sudnice gdje su nas dočekali novinari. Navali su na mene, nas ali nisam bila raspoložena za davanje izjave.

-Sve ćemo reći u našem priopćenju!! -rekao je Ryan i progurao me pokraj hrpe novinara koja su nestrpljivo čekali gospodina savršenog, seksi ginekologa .

Greg..

Ona je htjela odbiti moj poziv na slavlje radi tog Jasona, i pobogu tko je on uopće? Zašto tek sada čujem za njega? I kakva je to reakcija na riječ alkohola i njegovo konzumiranje?

Ta žena je takva nepoznanica, ali očito uživa povjerenje i poštovanje svojeg šefa i kolega. I tko je taj Ryan i zašto je dira?? Opet mi je misli zaokupirala Meg.

Na izlasku iz sudnice dočekali su me novinari. Naravno, majka i Anna su bile oduševljene medijskom popračenošću mog slučaja, jer su cijelo vrijeme bile u središtu, i sada su, dok ona koja bi trebala biti zvijezda i kojoj bi trebala ići sva zasluga je nestala.

-Gospodo, svega ovog bilo da nije bilo Odvjetničkog društva R&G i moje cijenjene odvjetnice Meg Broken. Ta žena je nevjerojatna i toplo je preporučam kao odvjetnicu. Ako Vam netko može pomoći, može ona.- rekao je Greg u jednom mahu i vidno razljutio majku i Annu. Pa kvragu, valja toj ženi odati priznanje, obavila je savršeni svoj posao. I dok sam odgovarao na pitanja novinara i slikao se, i dalje sam razmišljao o Meg. Koliko malo znam o toj ženi. Ustvari ,shvatio sam da do sada nisam znao ništa.. A sad znam da ima dijete, da je samohrana majka, da ima nekih problema s alkoholom, da je prekrasna, da ju svi obožavaju... i da ju želim za sebe!!!

cf9�c?̧

LUTKO MOJADonde viven las historias. Descúbrelo ahora