Part 29

2.6K 154 2
                                    

Greg

Gledao sam je kakonestaje iza vrata, jedan dio mene je htio otići za njom, a drugi dioželio se suočiti sa glavnim krivcem svega ovoga. Teško mi jevjerovati da mi je rođena majka prvorazredna zmija. Uzimam mobitel uruke i zovem Terriya.

-Ej stari, gdje si?-čujem glazbu u pozadini, viku.

-Evo u našem kafiću,dolaziš?- piće je ono što mi sada treba, jako piće.

-Za pet minuta samtamo. - dajem glas i jurim ulicama grada. Iskaljujem svoj bijes nagasu,kao da će mi brza vožnja pomoći. Ulazim u kafić, Terry mečeka za šankom.

-Što ti sedogodilo?-upita Terry gledajući me -Nisi li trebao biti s Meg?

-Upravo sam je ostavio-naručujem dupli viski s ledom i popijem ga odjednom. Terry me gleda

-Ovo ne sluti nadobro.- gledam svojeg najboljeg prijatelja, tražim riječi kojimabi mu objasnio što se dogodilo. Ne mogu pronaći ljepši način damu saopčim da mi je majka prvorazredna kučka.

-Meg mi je rekla svegadosti moje majke, sve njene smicalice i muljaže. -Terry me gleda ,ali ne djeluje iznenađeno. Zar je moguće da su svi sve vidjeli iznali osim mene?!

 - Rekla mi je da joj nikada nije priznala istinu onjenim i Anninim smicalima, da joj je umjesto toga još više lažinapričala, da je manipulatorica, pa uznemiruje Marcusa i njegovuženu. Da moj stari sve zna.. Da je htjela uloviti Anninog starog,ali kako joj to nije uspjela, bacila se na Marcusa, pa U meg vidjelaprijetnju, da nabrajam dalje?- Terry odmahne glavom

-Ne trebaš.-reče ontiho – Sve sam to slutio. Sve je to bilo vidljivo svima nama osimtebi. Bio si slijep jer ti je majka. - gledam u njega i dođe mi davrištim.

-Znaš, kada mi je Megto rekla bio sam lud, bijesan, nisam joj povjerovao- Terry me gledaljuto. - Imao sam čašu u ruku, bacio sam je prema zidu, prema Meg.

-Što si napravio? Dali je ona dobro? - klimam glavom i vidim osudu u njegovim očima -Tinisi normalan. Kako si mogao pomisliti da bi ti ta žena lagala?Koliko čujem ona je jedna od malo njih koja nije iskvarena.

-Rekla mi je groznestvari o mojoj staroj, nisam mogao vjerovati da je ona u stanju sveto napraviti. Pa ta žena me rodila, kako sam mogao povjerovati usve te gnjusne stvari.

-Evo opet njega.Stvarno si nevjerojatan. Pitaj si starog na što ti je sve tvojamamica spremna? Pitaj ga zašto je tražio zabranu prilaska? Zaštojoj više ne plaća rentu?

-O čemu ti pričaš?-Ne ovo nije moguće, ovo se ne događa. Terry me gleda i pije dupliviski koji smo ponovno naručili.

-Očito ti Meg nije sverekla. I ovaj put te je htjela poštedjeti istine. Ali ti moraš znatitko je žena koju dižeš u nebesa?! Pitaj si starog!

-Kakve Meg ima veze smojim starim? Kakve to gluposti govoriš?

-Kažem ti pričaj sastarim. Ja znam jako malo, ono što su mi starci ispričali. Znamsamo da se obratio Meg za pomoć kada više nije zna kako sa tvojomstarom izači na kraj.

-Zašto mi to do sadnisi rekao?- ljut sam. Ljut na sve. Svi su sve znali, a nitko nijemeni rekao.

-Sjeti se samo kolikosam ti puno htio reći nešto za mamu, nisi mi dozvolio. Rekao si date ne zanima. Sjeti se Marcusa na ovom balu. Lud je bio na tvojustaru, da ga Meg nije odvukla, sve bi ti pljunuo u lice, sve gadosti tvoje stare. - gledam upraznu čašu i dajem znak konobaru za još jednu rundu. Šutimo ipijemo. Kada više nemam što za piti, dižem se, lupam svog druga poleđima u znak pozdrava.

-Kamo češ?-vidim daje zabrinut za mene.

-Idem po odgovore.-rekao sam tiho i zaputio se u kuću svoje majke. Zaustavljam auto ividim upaljeno svjetlo u njenoj sobi. Ne izlazim odmah već pokušavamsmisliti što ću joj reći. Ništa mi ne pada na pamet , neprolazim riječi za nju,osjećam se tako prazno.

Hodam tiho do njenesobe,nije me čula kada sam otključavao vrata, kada me je uočila navratima svoje sobe, glasno je vrisnula.

-Sine dragi, kako si mesamo uplašio!- digla se,prišla mi da me poljubi, ali sam je odmahodgurnuo od sebe -Greg dušo, što se dogodilo? Kakvo ti je toponašanje?!

-Nemoj mi samo tidržati prodike o ponašanju. - nije naviknuta da tako razgovaram snjome, pa me ljuto pogledala.

-Kako ti to razgovarašs menom?-povisila je glas – Ne zaboravi da sam ti ja majka.

-Jesi li?-gledamo se uoči. - Istina je da si me rodila, ali da li si ti meni stvarno mama?Mame svojoj djeci žele svu sreću svijeta, a ne nesreću. One nelažu, ne spetkaraku iza leđa. One nisu prvorazredne kuje kao ti! -približila mi se i htjela miopaliti šamar, ali sam joj uhvatio ruku– Ne bi to uradio na tvojem mjestu!

-Kakvo je to ponašanje?Kakve su to riječi? O čemu ti pričaš? - i dalje se drži kaokraljica, vidno iznenađena mojim riječima. Kipim u sebi, jedva sesuzdržavam da je ne uzmem u ruke i stanem tresti.

- Sve znam.-ljutohodampo sobi.- Sve je izašlo na vidjelo. Sve tvoje gadosti, spletke,laži. Sve sam saznao.

-Vidim, opet ti onaodvjetnica puni glavu glupostima.Da čujem što je sada smislila.- neodustaje i dalje. Uvlači se sve dublje i duplje. Ne vidi da seutaplja u svojim lažima.

-Nisi dostojna da njuspomeneš.-prilazim joj bliže. -Ne izazivaj me. Neznaš na što samsada sve spreman. Cijeli život sam te dizao u nebesu, starog krivioza sve dok si ustavri ti ta kojaje sve upropastila. Ti si uništilanašu obitelj, a sada uništavaš moj život. Kakva si ti to osoba?

-Ponavljam ti da neznamo čemu govoriš?

-Zar stvarno neznaš,majko? -gledam je u oči koje i dalje nepokazuju ni najmanje kajane.- Onaj dan kada sam odvezao do Meg, kada si se klela da si joj reklaistinu,lagala si me. Rekla si mnogotoga, ali istina ne. Što je sAninim tatom? Što je s Marcusom? Što je sa starim? Zar je moralodoći do toga da on zatraži zabranu prilaska?!- po prvi puta vidimda je zbunjena, skrenula je pogled i otišla do prozora.

-Neznam odakle ti svete informacije,  ali za sve imam objašnjenje i to razumno. - tiho jegovorila kada se okretala prema meni. -Neznam tko te je tolikozatrovao lažima o meni, ali sada ću ti sve pojasniti. Đođi sjedido mene.- ne vjerujem što je ta žena u stanju uraditi.

-Je li ti to menezajebavaš? Nisam ti ja mali klinac kojemu ćeš prodati novu priču.Prošao je taj vlak,majko. Ne vjerujem ti ni riječi. Ne želim čutitvoje razloge jer ću samo čuti nove laži.

-Sve što sam godradila, radila sam radi tebe. I za tvoje dobro!

-Moje dobro?!Nevjerojatna si, to ti priznajem. Ali dosta ženo više. Shvati da sirazotkrivena. Ujutro idem k starom. Želim čuti istinu.- pogodio samje u živaci postala je nesigurna.

-Što očekuješ da ćeti on reći? Sve same laži o meni,nikada me nije ni volio.-napad jenajbolja obrama, zna ona to najbolje i igra na tu kartu. - Lagat ćeti, kao i tvoja Meg. Zatrovala te, okrenula od mene, ali neće naovome ostati.- ne vjerujem da i dalje ne odustaje,

-Dosta je-vičem.-Čuješ me, dosta je. Razmišljam da li da te odvedem napsihijatriju, jer ti si luda žena.

-Balavče, ja sam timama. Ne možeš tako razgovarati s menom.

-Ja nemam majku.-okrenuo sam se i otišao. Čuo sam kako je vikala sa mnom, psovala,ali nisam se okretao. Kako sam ušao, tako sam izašao. Osjećajpraznoće sve je učestaliji. Gledam pred sobom, ali ništa ne vidim.Pred očima mi prolaze slike svim događaja, vrte se na vrtuljku igovore mi kakva sam ja budala bio. Slijepo sam vjerovao jednoj ženi,ženi koja mi je dala život i koja si je uzela za pravo da i njimevlada.    

LUTKO MOJAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant