Greg
Koji vrag se to dogodio tamo, zašto je Meg otišla tako naglo? Vidio sam da priča sa mojom mamom, i da je odjednom problijedila i otišla.
-Što si sad uradila?- pitao sam je ljuto. Pogledala me iznenađena mojim stavom
-Samo sam joj rekla da za osobe obučene kao kurve ovdje nema mjesta. -rekla je to tako ponosno, kao da je to normalna stvar.
-Ti si rekla što? Jesi ti luda? Pa ta žena mi je spasila karijeru!- rekao sam živčano i krenuo prema starom. Uhvatila me je za ruku.
-George ti je spasio karijeru, a ne ta kurva. Da slučajno nisi išao za njom.-rekla je prijeteći.-Zaručnica ti je tu.
-Znaš što, nosite se ti i moja zaručnica. Takvo ponašanje od vas nisam očekivao. Vas dvije, ste tako jadne, zavidne i sebične da ne možete prihvatiti da postoji netko kome niste ni do koljena. Jel' me razumiješ, toj curi nisi ni do koljena. Sve što ima stekla je sama, a ti, draga moja majko, živiš od novaca svojeg bivšeg muža, a moja draga zaručnica,koja će uskoro postati bivša zaručnica, još uvijek živi na grbači svojih roditelja. Stoga začepite već jednom i skinite mi se...- svi su gledali u nas,novinari su snimili svaki detalj. Podigao sam pogled, gledao u Annu koja je ostala u šoku.. Suze su krenule s njenih očiju, htjela mi je priči
– Ne, Anna, ne približavaj se.. Ne želiš okusiti moj gnjev...S nama je gotovo..-rekao sam pred svima i napustio prostoriju. Netko me je lupio po ramenu..
-Bravo sine, konačno si postao muško-rekao je stari. Vidio sam Georgea koji se smješkao sa strane..
-Već sam se pitao dokle seže tvoja izdržljivost... Mali, konačno si pokazao zube...
-Pokazao sam zube, ali sam si i potpisao smrtnu kaznu. Sutra ću dobiti otkaz, a Meg, ona mi nikad neće prihvatiti ispriku... George me pogledao, i tužno klimnuo.
-Meg je puno propatila. Ovo joj je još jedna pljuska na njen ego. Nije to zaslužila što god da je bilo. Ali jako je to cura... preživjet će ona i izaći jača nego inače...
Klimnem glavom, nadajući se da je u pravu. Mada sam znao da sam je već izgubio, a nisam je ni imao.
Meg
Probudila sam se takvom glavoboljom,nervozna i ljuta. Jason još spava kraj mene, pa imam vremena pročitati novosti. Uzela sam laptop da vidim što me čeka danas, do kuda seže ljudska zloba.
„Seksi ginekolog usred zabave izvrijeđao majku i prekinuo zaruke" – naslov je primamljiv,pa ga stanem čitati... Glavobolja se samo pogoršala jer iz svega proizlazi da sam ja razlog cijele te svađe i show-a. Čitam i čujem zvuk mobitela.
Greg zove... Ne javljam se..
Taj čovjek nije dobar za mene i Jasona. Iako je nevjerojatno privlačan, iako u meni budi osjetila za koja nisam znala ni da postoje, on je i dalje živa hodajuća nevolja. Seksipilna nevolja... Nevolja koja je rekla da radi meni osjeća leptiriće u trbuhu... Uh..
Cijeli dan provela sam s Jasonom, uz igru i brigu zaboravila sam na Grega , sve dok mi dostavljač nije dostavio veliki buket ruža . Prekrasni tucet bijelih ruža i poruka " Oprosti. Javi se. Greg"
Bijele ruže podsjetile su me na Briana, na moju bol i nakon gotovo devet mjeseci ja sam ponovno plakala...
Drage moja, hvala Vam što čitate moju priču. Ovo je moj prvijenac i ispričavam se na svim pogreškama na koje naiđete. Danas sam bila vrijedna, pa ću kasnije vjerojatno objaviti još jedno poglavlje. Hvala Vam još jednom...
ESTÁS LEYENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...