Part 21

2.4K 168 4
                                    

Bol

Nakon uspješne akcije, ostala sam se zabavljati jer je domjenak baš bio zabavan. Stalno mi se pogled vraćao ma Gregov stol za kojim se očito vodio neugodan razgovor.

-Majko, o čemu to Marcus i Meg govore? Po stoti puta te pitam-rekao je ljutitio Greg

-Daj me prestani gnjaviti sa tim pitanjima, zar ne shvaćaš da su isti? Pokušavaju se pokazati u najboljem svijetu, a zapravo su oba dvoje lešinari prve klase. –Gregovo lice je pocrvenjelo od ljutnje.

-Greg, nije ni mjesto ni vrijeme za ovakav razgovor-ubacio se Terry i dobio grdi pogled od svog prijatelja.

-Terry, dosta mi je pozdarija od ovih dviju. Ne izgovore li sada što su zakuhale idem direktno kod Meg i Marcusa i sve ću saznati. – Anna je zaprepašteno gledala svoju nesuđenu svekrvu i problijedila, što je Gregu bio dovoljno da shvati da su Meg i Marcus govorili istinu.

-Greg sine, pa nije valjda da vjeruješ više toj kurvi nego svojoj majci. – Greg je ustao od stola došao do majke i šapnuo joj na uho.

-Ovo je prvi i zadnji puta da si je tako nazvala jer slijedeći puta ću zaboraviti da si ti moja majka. – reče i otiđe do šanka. Terry ga je pratio u stopu i sjeo nasuprot njega.

-Ne kužim, fakat ne kužim što se događa.- rekao je Greg i ispio čašu viskia.- Majka je nešto gadno zasrala kad me Marcus upozorio na nju. Da se Meg nije umješala saznao bi što se događa. – rekao je i pogledao Meg koja je sad plesala sa svojim šefom.

-Nisam ti stigao reći da sam pričao s njome- rekao je Terry. Greg ga je pogledao iznenađeno

-Kada?

-Susreli smo se vani na zraku. Išao sam pripaliti i nju sam tamo našao. Dosađivala se, rekla je da ne može slušati priče od cura nogometaša – Greg se nasmijao i pomislio da joj je fakat trebalo puno živaca za sve one manekenke i njihove hvalospeje.

-I što je bilo?- upita Greg. Terry je pogledao svog prijatelja, nije bio siguran da li da mu kaže ili ne!

-Ona i dalje misli da si ti s Annom i da je dijete na putu- Greg je u šoku gledao u Terrija.

-Nemoguće! Osobno sam odvezao mamu u njen ured, čekao je ispred u autu dok joj je ona govorila istinu. – rekao je Greg

- Da, ali nisi bio unutra s njima. Što god da je tvoja mama rekla Meg, nije rekla istinu. – Greg je gledao u šoku svojeg prijatelja.

-Ne moguće.- reće tiho Greg – Nikad mi ne bi namjerno namjela bol! – reče to glasno, ni sam ne vjerujući.

-Daj, ne seri. Pa zar si slijep pri zdravim očima, što je ovo danas bilo? Da se moja mama ovako odnosi prema ženi koju ja navodno volim, ne da bi je poslao kvragu nego bi je se javno odrekao. Greg, ona se ponaša kao da joj Ana kći, a ne ti sin. – U Gregu je kipjelo.

-Konobar, dupli viski!- povikao je Greg i dalje gledao Meg

-Ona štiti Annu, a ne tebe. –Terry više nije mogao šutjeti. – Čekao sam da sam skužiš, ali ne mogu više šutjeti. Stari, matera ti je prava kučka. Gleda samo svoju korist, a u Anninom ocu to vidi. A sad izgleda da joj je i Marcus upao u oko. Riga vatru na tu curu, a ona je toliko kulturna da ne uzvrača, već sve stojički podnosi.

-Terry, govoriš o mojoj mami-podjestio ga je Greg

-Znam, stari. Ali ti ti slijep... Ne vidiš da će ti mama upropsatiti svaku šansu s Meg, ako to već nije i napravila.

Za vrijeme njihove rasprave nešto se na podiju događalo. Gregu je vidio da je Marcus ozbiljnog lica došao do Meg i šapuno joj nešto na uho. Meg je problijedila i krenula za Marcusom. Greg je pozorno pratio svaki njihov korak, nježnost s kojom se Marcus odnosio prema Meg. Vidio je da su krenuli prema garderobi, brzo joj je stavio kaput i u tren oka su bili u njegovo autu.

Greg je pokušao do konobara saznati što se dogodilo, kao i od dečki sa njihovog stola,  ali nitko nije ništa znao. Svi su se tajno smješkali, navodeći Grega na krivu spoznaju. George je također odjednom nestao.

Nešto tu nije bilo u redu, činilo se Gregu.

-Vidiš da sam bila u pravu. Čim joj je ponudio prijeoz kući i privatnu zabavu odmah je prihvatila . - dobacila je njegova majka koja se opet stvorila u krivo vrijeme, na krivom mjestu. 

–Reci, Anna- gurala ju je nesuđena svekrva- Reci čemu si svjedočila. Greg je gledao Annu.

-Čula sam dok sam plesala, da joj je rekao da je vrijeme da odu, da su se dovoljno zadržali, i da imaju ozbiljnu situaciju za riješiti. –Greg je gledao Annu, majku i Terria.

-Greg, stari to ne zvuči kao da otišla s njime na privatnu zabavu- rekao je Terry. Greg je naručio još jednom dupli viski i prepustio se svojim mislima – svojim dvojbama.

Dok se on borio sa svojim dvojbama, Meg je u autu plakala jer su joj javili da Jason ima visoku temperaturu, da ga Julie ne može probuditi, te da ga hitno voze u bolnicu. Marcus je potegnuo veze da ga dopreme što prije u bolnicu, dok je George tješio neutješnu Meg....

["httF>9�Ԏ7

LUTKO MOJADove le storie prendono vita. Scoprilo ora