Meg
Tjedan je bio toliko turbulentan da sam imala osjećaj da nikada neće završiti. Toliko rasprava i sastanaka sa toliko dvoličnih ljudi da sam u jednom momentu mislila da ću vrištati. Ništa mi nije polazilo za rukom i za ono što sam bila sto posto sigurna da ne može krenuti niz brdo, krenulo je. Kongresmenov slučaj razvoda braka se toliko zakomplicirao, toliko prljavih stvari izašlo je na površinu, toliko podlosti sa obadvije strane. A mislila sam da će to biti „ pieces of cake".
Nakon radnog vremena nije mi se išlo kući, neka Jason samo uživa s djedom i bakom, ne treba im moje izmučeno i jadno lice. Lutata sam tako ulicama i zalutala u jedan kafić . I evo me, za šankom sa čašicom „koktela" !! Nikada nisam mislila da ću se tu naći. Sama, sa čašom ispred sebe. Ali , šta ti je život!!! Ponekad samo šaka jada! Vidim da konobar pokušava stupiti u kontakt s mnom, započeti razgovor, ali nisam zainteresirana. Glava mi je puno svega i pokušavam riješiti taj „čumez „ u njoj. Naravno najveći problem je Greg. Neopisivo mi nedostaje, ali nikako da mu se odlučim javiti. Nakon one svađe prošlog tjedna stigla je samo jedna kratka poruka „ Kad si spremna razgovarati, javi se."
Očekivala sam više od njega tijekom ovog tjedna. Očekivala sam pozive, poruke možda i posjet. Ali ništa. Kao da je u zemlju propao ili je jednostavno odustao?? Možda ga je mamica opet uspjela zavarati. Na spomen te žene uhvati me potreba za alkoholom. Ispijam čašu do kraja i pokazujem konobaru da donese još. Nakon nekog vremena više ni ne brojim čaše, već tonem dublje.... Osjećam se toliko jadno, toliko usamljeno da bi mogla plakati. Nedostaju mi prijateljice, kume, nedostaje mi društvo. Otkako sam otišla, nisam se trudila sa kime ostati posebno u kontaktu da me ne podsjećaju na prošlost, a sada mi oni toliko prokleto nedostaju. Moje misli prekida poznati muški glas...
-Pa šta ćeš ti ovdje sama?- okrećem se na zvuk poznatog glasa i vidim da on pripada Terriu, Gregovom prijatelju.
-Eto, pijuckam pomalo-rečem tiho i pokažem mu da sjedne, što on i učini. – Sam si ili?- vidim da me gleda i odmjerava.
-Sam, samcat. Vidim i ti!- nasmijala sam se i štucnula. Sad se oboje smijemo i dolazi konobar s novom rundom alkohola. – Što te dovelo ovdje?
-To se vidiš i ja pitam.- okrečem čašu i igram se s višnjom. – Nekako mi se nije išlo kući, nisam za neko društvo ovim dana , pa sam se ovdje završila.- klima glavom shvaćajući. – A ti?
-Isto tako. Kako je Jason?- na spomen svoga sina vrati mi se osmjeh i sreća na lice.- Po tvom licu vidim da je ok.
-Jedina moja radost ovih dana-rečem tiho. Skrenem pogled sa čaše na Terria- Dobro je. Provodi zadnje dane s djedom i bakom.
-Odlaze ?- klimam glavom – A kako je Julie?- iznenađena sam što zna za nju.
-Priprema zadnje ispite. – odgovorim tiho i sjedimo tako jedan do drugoga u tišini. Dižem pogled i vidim da je i on zamišljen kao i ja. –Što tebe muči? Imam osjećaj da ti izgledaš onako kako se ja osjećam.
Terry se nasmije i laktom me dodirnuo.
-Onda si fakat u kurcu!- smijemo se. –Mene muče žene, a tebe sigurno moj glupi prijatelj. – na spomen Grega, tijelom bi prođe neka struja. –Pogodio sam, ha?
-A jesmo mi jebena stranka danas! Nije da me samo on muči, ali između ostalog i on. Znaš, ovaj tjedan mi se po prvi puta ogadilo moje zvanje. – iznenađen je mojim priznanjem. – Tolikom „prljavom vešu" već dugo nisam imala priliku svjedočiti.
-Čitao sam o tvom slučaju.-nisam drugo ni očekivala. Svi su čitali. Ispada da kongresmen nije čistunac kakvim se predstavlja . – Ljigavo, moram priznati.
-Iako ne bi smjela komentirati, ali slažem se tobom.
I tako se razgovor odužio, alkohol se pio i raspoloženje mi je raslo. U nekom trenutku javila sam se starcima da ću se zadržati.
-Znaš što bi htjela? - pogleda me upitno – Otići u klub i pošteno se napiti. Nisam to napravila od kada sam se udala za pijanca.
-Ti si udana?- skoro se ugušio ispijajući piče i govoreći. Vidim da sam ga šokirala. Lupam ga po kralježnici da brže dođe ka sebi.
-Bila sam. Moj muž je poginuo mrtav pijan u prometnoj nesreći. No, hoćeš li me odvesti nekud?
-Ti to mene zajebavaš? Oboje smo već dosta popili, ti pogotovo. Greg će popizdit ako sazna.
- Nećeš? Onda idem sama. Treba mi to! Treba mi malo opuštanja.- krenem da platim, ali me spiječava. – Ne ideš ti nigdje sama. – plaća račun i pridržava me, jer nisam baš stabilna na visokim petama. - A da te ipak vodim kući?- prljave misli su mi prošle glavom. Odmah me je pročitao. – Gospođice mlada, koliko god ti meni bila privlačna, život mi je mio.
-Kad me već nećeš voditi kući, vodi me u život, provod! Toliko mi nedostaje ples, glazba, stiskanje, komadi...
-Da ti nije palo na pamet raditi gluposti. Ako misliš raditi pizdarije, vodim te kući..-nasmijem se i naslonim se na njega.
-Vodi me onda kući.- prošaptam mu na uho i smijem se
-Što je meni ovo trebalo??- smije je Terry kada izlazimo iz kafića i ulazimo u njegov auto.- Onda kuda ćemo? Kući ili ludovati?
-Kući kažeš?-okreće s očima već sada vidno iznerviran – Ajde ne ljuti se, zezam te. Idemo još negdje na piće i onda zovem taksi. Ti znaš sva dobra mjesta u gradu, hajdemo negdje gdje je dobra cuga i muzika.
Klima glavom i začas smo ispred disko kluba. Izlazeći iz auta pogledam se i naslonim se na auto.
-Što je sada?-upita me Terry. Gledam ga i tek sada zapravo primjećujem koliko je zgodan. – Zašto me tako gledaš?
-Ne mogu unutra ovako obučena. Izgledam da sam ti mama, a ne pratnja. – rekla sam tiho. Smije se kao lud.
-Kao prvo nisi mi pratnja, a ni mama.-gleda u mene. –Istina je, malo si previše ozbiljno obućena, ali mislim da to mogu riješiti. Skidaj taj sako! – gledam ga malo, ali poslušam. Prilazi mi bliže i stavlja ruke na gumbe moje košulje.
-Što radiš?- upitam ga.
-Pa rekla si da si preozbiljno obučena.- reče i stane mi otkopčavati nekoliko gumba košulje. – Evo, ovo je ok, a sad ti malo podigne tu suknju da bude kraća i sve ok- poslušam ga i podignem haljinu.
-No, ne treba pretjerivati-reče. Smijem se i stavljam sakou njegov auto.
- Kako izgledam?-upitam ga
-Seksi. –odmjerava me. – Toliko dobro da požalim što te nisam odveo kući.
-A jebi ga sada. – ne vjerujem da tako koketiram s njime, očito sam hrabra nakon nekoliko čašica alkohola .
Ulazimo unutra i direktno za šank. Dobro je poznat ovdje, svi mu prilaze i pozdravljaju ga. Začas smo u velikom društvu . Uživam plesajući, ispijajući pića. Osjećam da mojim tijelom i mozgom vlada alkohol, ali trenutno mi to ne smeta. Nekoliko puta me Terry ljuto pogleda, ali ne obazirem se. Vidim da ne opravdava moje koketiranje, ali ne mogu sada razmišljati o svojem ponašanju. Dobro mi je i to je najbitnije. Osjećam se opuštena nakon dugo vremena. Odjednom se nađem okružena samim muškarcima, jedan ljepši od drugog. Približim se Terry i šapnem mu na uho.
-Odakle su se ovi stvorili? S modnih pista?-smije se zajedno s mnom.- Jebeno moram da razmislim s kime ću kući. A znaš šta??-gleda u moje oči- Već su me trojica pitala da li sam s tobom ili solo!
-Meg!!-glasno me opomene – Da se nisi osudila! Greg mi nikada ne bi oprostio.
- A da?? A gdje je on sada da me vodi kući i pošteno izjebe?- ljuto sam pitala i krenula piti piće.
-Iza tebe lutko. – čujem dobro poznati glas. – Jedino s kime češ ti kući večeras sam ja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...