Greg
Bila je topla i sjela je ravno na moj kurac. Želio sam joj dokazati koliko me privlači, pa sam je uhvatio za guzu i pritisnuo o sebe, da osjeti koliko je želim. Zacvijela je i uhvatila me za ramena dok se trljala o mene. Jezikom je milovala moj, a ja sam zamišljao kakav bi osjećaj bio osjetiti je na svom glaviču, kakav bi joj bio jezik dok bi me intimno lizala, i gotovo sam svršio u hlače. Htio sam čuti kako stenje moje ime i znati da sam ja taj muškarac koji se brine za nju. Nikada nisam išao ovako polako sa ženom, no odjednom sam shvatio zašto je tako dobro ići sporo, dopustiti njoj da uživa i kontrolira ritam. Nisam mogao odoljeti a da ne položim ruke na njezine grudi. Bile su meke, pune, kao stvorene za mene. Kad sam joj palčevima okrznuo bradavice, prigušila je uzvik.
-Što to radimo?-upitala je, zadihana.
-Nemoj razmišljati. Samo svrši- rekao sam joj. Štipao sam joj bradavice kroz tanku pamučnu majicu i osjetio kako su se stvrdnule. Zacviljela je i zakopala lice u moj vrat, pomičući bokove uz moje. Iako smo oboje bili odjeveni, kretala se kao da mi jaše kurac, a ja sam se osjećao kao da ću eksplodirati. Uživao sam u tome kako su njezine grudi savršeno pristajale u moje ruke, i u zadihanim uzvicima koje je ispuštala dok sam joj dodirivao bradavice. Ako uskoro ne doživi orgazam, ja ću svršiti u hlače, a to neće biti nimalo ugodno. Poljubio sam je u vrat, u udubinu ispod grla.
-Da li ti je dobro? upitao sam je.
- Mislim da ću.... – rekla je promuklo
- Da, samo tako, lutko. Pronašla je svoj ritam i jahala je po meni, trljajući se bokovima. Zagrizao sam obraz iznutra, psujući svoj kurac. Bolje mu je da se smiri i da me ne osramoti. Milovao sam joj bradavice kroz tkaninu majice i grudnjaka, želeći da je tamo moj jezik umjesto mojih prstiju. Želio sam joj okusiti pičkicu, i gledati je dok se raspada, želio sam se polako i duboko zabijati u nju. Želio sam toliko više s njom, no zadovoljit ću se ovim trenutkom - jer sam predosjećao sam da je ovo samo početak.
-Greg ... - dahtala je, zaplevši mi prste u kosu.
- Tako je, svrši za mene. - Povukao sam joj bradavice, a Meg je svršila, drhteći dok ju je preplavljivao orgazam. Nastavili smo se ljubili dok se nije prestala tresti. Ostali smo sjediti tako, ona u mom krilu, dok su nam srca udarala u ritmu, i nikad se nisam osjećao bolje.
-Isuse, ovo nisam nikad uradila!- rekla je nakon nekog vremena. Klimnuo sam glavom.
-Za sve postoji prvi put. Tako mi je jebeno lijepo gledati te. Meg, ti se melem za moje oči.- osjetio sam kako se tiho nasmijala. Nakon minute, iskoprcala se iz mog krila i zakopala lice u ruke.
-O moj Bože, ne mogu vjerovati da sam to napravila. Oprosti. Ne znam što mi je došlo. Ono noćas i ovo sada, to nisam ja. Već tako dugo nisam imala muškarca, samo sam... "
-Šššš!!- stavio sam joj prst na usta, utišavajući je. -Stani. Prvo, ovo je bio najseksi prizor koji sam ikad vidio. I drugo, sviđa mi se da već neko vrijeme nisi bila s muškarcem. Sviđa mi se što si oprezna. Pametna si. I prekrasna. Savršen paket.- gledala me tužnim pogledom.
-Upravo sam se trljala o tebe, i Bože dragi, svršila u gačice, to je tako sramotno.- rekla je tužno.
-Nemoj si to raditi!- upozorio sam je, čvrsta glasa. - Nevjerojatno si seksi, i ako je ono što si rekla istina , da već dugo nisi bila s muškarcem , osjećam nevjerojatno počašćeno.- vidio sam da se zacrvenila u licu.
-Čudno malo, ne? A svi misle da se jebem gdje god stignem. – nije mi se svidio taj njen komentar. Spustila je pogled i znao sam da može vidjeti da mi je još uvijek dignut.
-Dođi!- rekla je tiho i povela me prema spavaćoj sobi.
-Koliko dugo Jason inače spava? upitao sam.
-Sat ili dva. – rekla je tiho.
-Odlično.- uhvatio sam je za struk, podignuo i odnio u spavaću sobu.
ESTÁS LEYENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...