Part 20

2.7K 173 5
                                    

Prvi razgovor nakon dužeg vremena

Vratila sam se unutra razmišljajući o Terrievim riječima. Nisam sigurna što je mislio pod tim da nema djeteta, da ga nikad nije ni bilo.

Tijelom mi je prošla neka nervoza i nelagoda, odjednom sam se posramila same sebe jer nisam čovjeku dozvolila da mi objasni. Moje razmišljanje je prekinuo govor organizatora.

-Na kraju želio bih zamoliti da naša prekrasna gošća, kraljica stola nogometne momčadi otvori ovaj ples zajedno sa našim počasnim gostom, uvaženim doktorom Gregom Ducanom- slušala sam ne vjerujući kako se sudbina poigrava s menom. Dvoranom se čuo zvižduk i pljeskanje i ja sam pogledala u Marcusa koji mi se lagano nasmiješio. Digla sam se i krenula laganim korakom prema podiju gdje me je čekao Greg. Osjećala sam kako mi se tijelo trese, kako mi se dlanovi znoje. Osjećala sam se kao da idem pred zid za odstrelj, a ne na plesni podij. Skupila sam zadnje atome snage i ponosno digla glavu kada sam mu prišla.

- Evo molim vas da svojim plesom otvorite ovaj dobrotvorni događaj, a kako pouzdano znam da Meg ne voli valcere i da je ovo njena omiljena pjesma – pogledala sam prema voditelju –" Meg djeca su mi šapnula, ne moraš me tako zapanjeno gledati" – šalio se voditelj i izazvao ovacije u dvorani.

Počeli su taktovi lagane pjesme „When a men loves a woman" i odjednom sam se našla u Gregovim rukama.

-Opusti se, neču ti ništa-tiho je šapnuo na moje uhu i privukao me k sebi tako da su nam tijela bila spojena. Kako je pjesma lagano išla svojim tijekom, tako smo mi skladno plesali. On je rukom kružio mojim leđima i time izazivao trnce u mom tijelu. Bože, kako si mi samo godili njegovi dodiri.

-Meg, mislim da je vrijeme da popričamo. –šapnuo mi je na uho.

-Neznam da li imamo o čemu-rekla sam mu tiho. Malo me odmaknuo od sebe i izgledao iznenađeno.

-Ne misliš ozbiljno!?- začuđeno me pogledao ali nastavio plesati.

-Greg, vidjela sam s kime si za stolom. Očito se ništa nije promijenilo, a ja zaista ne želim biti druga i ne želim probleme u svom životu. Dobro mi je ovako.-rekla sam i nastavila ga pratiti u ritmu.

-Misliš dobro ti je s Macusom?- ironično me pitao. Šokirana njegovim riječima pokušala sam se odmaknuti od njega, ali me čvrto držao.

-Nisi normalan. Ovo nije ni mjesto ni vrijeme za razgovor tome.- rekla sam ljuto i baš dok je htio nešto dodati Marcus nas je prekinuo.

-Mogu li?- upitao je kratko Grega, na što se on cinično nasmijao i otpustio me Marcusu.

-Da li je sve ok? –upitao me Marcus. –Djeluješ blijedo!-nježno mi je dodirnuo obraz.

-Sve je u redu! Ne znam da li sam ja luda ili on-rekla sam tiho. Marcus se nasmijao.

-Primijetio sam da ne skida oči sa tebe, čak bi se usudio reći da je ljubomoran ali...- nasmijala sam se

-Ljubomoran je- rekla sam tiho. Marcus se nasmijao i zavrtio me tako da sam se i ja morala nasmijati. – Ljubomoran je na mene? Starog klipana?- oboje smo se nasmijali. – Meg, nemoj me krivo shvatiti, ti si jako privlačna žena i da te toliko ne cijenim već bi ti odavno ponudio nemoralu ponudu, ali poznajući te vjerovatno bi me odbila. – osjećala sam se kako crvenim. – A i ti si moja odvjetnica, što znači da si mi zabranjena. – ostala sam šokirana na te riječi. Ne znam da li bi sve ovo shvatila kao kompliment, uvredu.- Ali sve me to neće spriječiti da te večeras kupim.

-Kupiš?- tiho sam rekla, i nastavila ga pratiti u plesu

-Pa uskoro počinje dražba. Svaka kraljice ide na kupnju i onaj tko ponudu više dobiva večer s tobom. Bez brige, nitko neće ponuditi više od mene, tako da si sigurna, a što se večere tiče ionako moramo na jednu službenu tako da nema mjesta tvojoj panici.

LUTKO MOJAWhere stories live. Discover now