Osmo poglavlje

3.4K 197 6
                                    

Greg

Ne javlja se na moje pozive, nije odgovorila ni na moju poruku. Možda joj se cvijeće ne sviđa..

Dan mi je počeo grozno. Nazvao me je Annin otac i objasnio kako moje radno mjesto nije više slobodno i da se nemam kako vratiti. Iskreno i drago mi je. Sad ću barem krenuti ispočetka, već sam kontaktirao nekoliko klinika, imam i dogovorene sastanke.. Tako da to neće biti problem.

Mama me zove cijeli dan, pojavila se i na mojim vratima, ali ne javljam se, niti ne odgovaram vrata toj guji.

Glavni problem će biti Meg.. Neodoljiva Meg... Samo je pitanje vremena kada će je netko osvojiti i uzeti taj dragi kamen za sebe... Samo preko mene mrtva...Meg će biti moja...Tako sam odlučio, tako će i biti.

Meg

Telefoni u uredu ne prestaju zvoniti. Potražnja za našim uslugama je porasla nakon oslobađanja doktora, seksi ginekologa. Nasmijem se na i ulazim u Georgeov ured

-Meg, kako si? Otišla si s večere žurno, sve u redu?-upitao je George

-Nemojte se praviti da ne znate razlog, ali ja to stvarno neću komentirati. Drago mi je da je to gotovo, da je slučaj završen. Mogu primjetiti da smo jako poznati.-nasmijala sam se

-I sve to radi tebe, dijete moje.-rekao je George.- A radi tebe danas dolazi i Marcus Castilo na sastanak.

-Marcus Castilo? Direktor nogometnog kluba London? Veliki menadžer? Zašto?

-Pa navodno je čuo rečenicu: „Ako netko može, Meg može!"-nasmijao se George

-Vi se šalite-rekla sam iznenađeno

-Meg, nikad se ne šalim sa tim stvarima. Nazvao me danas i zatražio sastanak sa mnom i tobom. George mi je ispričao njihov razgovor i ja sam sa zanimanjem slušala

-George, ti znaš što ja mislim o tome tipu. Mislim da ne mogu biti objektivna. Iako ga povezuju sa mnogim aferama ja imam samo pozitivno mišljenje o njemu.

-Meg, to mu sad i treba jer je optužen za silovanje.- zanijemila sam

-Vi se šalite?! Pa tko bi njega optužio za silovanje? Pa njemu žene ležu pod noge.-rekla sam u jednom mahu

-E pa, nekome je očito stao na žulj. Ne znam pojedinosti ali uskoro ćemo saznati, dolazi u 13sati.

Budi spremna.-rekao mi je i s time dao do znanja da je sastanak gotov.

Ulazim u ured, šokirana spoznajom da tako visoko pozicionirani član Londonskog društva ima problema s zakonom... i to ne kakvih problema. Marcus Castilo je šarmantan, karizmatičan 50 godišnjak koji me na prvu osvoji svojom snagom i karizmom. Malo je ljudi koji su ga voljeli, više su bili s njime iz koristi. On je živio za svoj klub. Pripisivali su mu financijske pronevjere, ali mu nikad ništa nisu mogli dokazati. Sto puta sam se znala zalagati za njega, braneći ga riječima: On je možda krao, ali on je i davao, za razliku od drugih koji su samo krali. Moje kolege nisu shvaćali moje oduševljenje tim čovjekom, ali bilo je nešto u njemu.. Nešto tako posebno, tako snažno...

-Meg, imaš poziv na liniji 3. Zove te seksi ginekolog-rekla je Ella

-Draga, reci mu da me nema i uzmi poruku...-rekla sam odlučno.. Nemam sad vremena za njega, dolazi karizmatični Marcus Castilo!!

x'l 

LUTKO MOJADove le storie prendono vita. Scoprilo ora