Meg
Greg je otišao nakon maratonskog vođenja ljubavi i maženja, a ja sam se osjećala ispunjeno i spremno za susret s djedovima i bakama. Koliko god me bilo strah, toliko sam jedva čekala da to završi.
Jutro je brzo došlo, oni su došli u dogovoreno vrijeme i druženje je krenulo. Osjećala se napetost i zraku, ali Jason je bio središte svega pa mi je bilo lakše. Na kraju dana kad su otišli, Jason i ja smo bili toliko umorni da smo samo legli u krevet. Već sam gotovo zaspala kada sam čula bip.. na mobitelu
Kako si?
Mrtva umorna, ali živa. Ako te to brine.-brzo sam natipkala
Naravno da me brine. Sve što se tiče tebe me brine. – odgovorio je brzo. Htjela ja, ili ne htjela morala sma se nasmijati.
Radiš? Gužva?- natipkala sam brzo
Gužva je... Ima dosta nestrpljive djece koja žene vidjeti svijeta- nasmijala sam se na tu. Ali bila sam ljuborna na sve te žene koje su mu dostupne. Pomisao da svaki dan vidi gole prekrasne žene i nije baš poželjna misao. Uhvatila sam sebe da razmišljam kao zaljubljena žena, al ja nisam zaljubjena??!! To je sve samo požuda!! – tješila sam samu sebe.
Uživaj onda s bebama i mamama. – napisala sam nakon nekog vremena
Htio bi uživati samo s jednom mamom, ali posao zove. Čujemo se ujutro. Odmori se lutkice.
Jutro je brzo došlo. Došla je Julie da preuzme Jasona i već sam joj na licu vidla da nije dobro.
-Problemi??- upitala sam ju. Klimnula je glavom. –Pričat ćeš mi popodne, do tada se smiri i odmori. Imate ručak i uživajte. – zagrilia sam je.- Rješit ćemo što god bilo. – utješila sam je i ona je samo klimnula.
Došavši u ured, već su me svi nervozno čekali, jer je danas počelo suđenje Marcusu Castillo. Ellie koja je ušla odmah u ured, zamišljeno me je pogledala.
-Meg, da li si vidla jutarnje novine?- upitala me. Odmahnem glavom- Bolje pogledaj prije nego odeš na sud. Da te ne iznenade pitanjima. –kada mi je to rekla podigla sam glavu i pogledala je.
- O čemu se radi? Nemam sad vremena, znaš da moram žuriti na sastanak i na sud.
-Znam, zato ti i govorim.- Ellie je stavila pred mene novine s velikim natpisom „ Koga li će izbrati seksi ginekolog? Odvjetnicu ili bivšu zaručnicu?" – gledala sam i nisam mogla vjerovati, naša slika iz grada, a i njegova sa Annom. Uzela sam novine i saznala da je jučer viđen u kasnim satima sa bivšom zaručnicom sa kojom je izmjenjivao nježne oglede i dodire.
Oblio me hladan znoj i izdaja mi riječ koja mi je uznemirila srce.
-Zar on nije radio jučer?- tiho sam upitala smau sebe , ali očito sam to rekla na glas jer mi je Ellie odmah odgovorila
-Po ovome izgleda da nije. Meg, žao mi je, ali morala sam ti pokazati.-klimnula sam glavom iako sam bila u šoku.
-Ellie, molim se ostavi me par minuta samu, da se smirim i moram krenuti.- dok je izašla još sam jednom pročitala članak. Znala sam da ne treba svemu vjerovati, ali poučena iskustvom svagdje ima malo istine. A istina je da su se jučer vidjeli, što ova slika dokazuje. Razočarano sam bacila novine u koš, stisnula zube i odlučila da neću dozvoliti da me ovo slomi. Nema tog muškarca koji će me još jednom povrijediti... Moje misli je prekinulo zvono na mobitelu...
Greg zove.... Prkosno sam uzela mobitel u ruke, aktovku i krenula vam iz ureda.
-Greg, nemogu sada pričati-rekla sam mu kada sam se javila
ESTÁS LEYENDO
LUTKO MOJA
RomanceTeško je krenuti ispočetka, Meg to najbolje zna. Sama sa dvogodišnjim djetetom napušta rodni grad i odlazi u London, gdje postaje cijenjena i poštovana odvjetnica. Pronalazi sreću u svom sinu i poslu koji voli, sve do trenutka dok u njen život ne ul...