Yeniden hepinize merhaba!
Buralara gelmeyeli uzun zaman oldu. Umarım hepiniz iyisinizdir. Uzun süredir yaşadığım sağlık sorunlarım oldu çok sıkıntılar yaşadım. Tam olarak atlatmasam da sizlere kısacık bir hikayeyle geldim. Aslında yazacak gibi değildim ama sebebine bakın. Yoksa valla yazmazdım aklımda kurgu falan yoktu. Hepsi şu alttaki manzaranın suçu :)
Kendime gelmek için ailem tarafından dışarı çıkarıldım. Göl manzarasını izlerken yağmur yağmaya başladı. Dedim ki "sonbahar kışın gelişini müjdeliyor." İçim huzurla dolarken multimedyadaki müziği açtım ve ilk bölümünü okuyacağınız bu hikaye doğdu. Bir baktım ilk bölüm bitmiş. ( yardımcı meleğim senin yardımların olmasaydı olmazdı) İzlediğim filmlerden yaşadıklarımdan etkilendim onları dijital kağıda dökmeye çalışacağım.Ve ilk kez şımarık bir kız yazacağım 🙄 inşaallah yazabilirim. Kızımız sizi biraz sinir edebilir çünkü ciddili çok şımarık ve kendini beğenmiş. Erkek karakterimiz karanlık gizemli falan değil. Aksine çok beyefendi bir karakter. Konu öyle karışık gizemli karanlık değil. Eski Türk filmi tadında bir hikaye yazmaya çalışacağım. Desteklerinizi esirgemeyin lütfen.
Bu hikaye tahminim 10- 15 bölüm civarı olacak. Diğer hikayelerim gibi uzun olmayacak. Çünkü eski sağlığım performansım yok. Bir iyi oluyorum sonra uzun bir süre kendime gelemiyorum. Bana Mesajlar attınız dönemedim. Beni bilenler sabırla beklediler hiçbiri kızmadı gücenmedi. İnanın yaşadıklarım o kadar ağırdı ki anlatamam. Anlamanız için yaşamanız lazım ama Allah sizlere benim yaşadıklarımı yaşatmasın. Rahat bir tek nefese hasret kaldığım günler oldu. O günleri hatırlamak bile istemiyorum. Ağır bir gripte bile ne hale geliyoruz. Kolumuz kalkmıyor. Hepinizden özür diliyorum ve beni yalnız bırakmayan hepinize sonsuz sevgilerimi yolluyorum. Rahatsızlığımla, doktor olan okurlarım o kadar yakından ilgilendiler ki... Onların doktor tavsiyesini, tedavi tavsiyesini asla ama asla unutmam. İyi ki varsınız. Sizleri çok seviyorum.
Ve inanıyorum ki inşaallah bu hikayeyi sizleri çok bekletmeden yazacağım. (Dua edin) Kurgu hazır zaten. Araya sizlerin yorumlarından mutlaka minik minik şeyler katacağım. Sizlerin tavsiyesi her daim başım üstünde biliyorsunuz. Hikaye ses getirsin çok okunsun diye bir çabam yok. Sizler beğenin yeter. Sonuç olarak sizler için yazıyorum. Şimdiden okuyan vote veren herkese teşekkür ediyorum.
İLK BÖLÜMÜMÜZE İTHAFLA BAŞLIYORUZ. ÇOK SEVDİĞİM, MİNNOŞ, TATLI, BAŞ BELASI, BİRAZ DELİ, BİRAZ ÇILGIN, BİRAZ ERGEN, ÇOK ÇOK HANIM HANIMCIK, BENİM HER TÜRLÜ KAHRIMI ÇEKEN, YERİ GELDİĞİNDE ANNE GİBİ OLGUN, YERİ GELDİĞİNDE KÜÇÜK BİR ÇOCUK OLAN, KALBİNİN GÜZELLİĞİ YÜZÜNE SİRAYET EDEN MİRAY... O ARTIK BİR ÜNİVERSİTELİ 👌🏻 BU YIL ÜNİVERSİTEYE GİDECEK AMA MUTSUZ. DEMİŞTİM BİRAZ ÇILGIN DİYE. TATLI KIZ MİRAY YENİ HİKAYEMİZİN İLK BÖLÜMÜ SANA NASİP OLDU BİR TANEM. DİLERİM UĞUR GETİRİR DİLERİM DÜŞÜNDÜĞÜN OLUMSUZLUKLARIN HİÇBİRİ OLMAZ. SANA UĞUR GETİRMESİ DİLEĞİYLE. KEYİFLE OKU CANIM BENİM. ÇÜNKÜ BÖLÜM SENİN. UNUTMA SENİ SEVİYORUM❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Rüzgarları
RomanceÖlümün mevsimidir sonbahar... Sonbaharda seçeneği yoktur yaprağın, dökülmekten başka. Sararmak, dökülmek, sonrası ölüm... Tıpkı insanın ölümü gibi. Ben de tıpkı o sarı yapraklar gibi meçhule savrulurken rastladım ona. Bu kez önümde seçeneğim vardı...