Hepinize merhabalar🌷İkinci bölüm sizlerle. Önemli olaylara gebe bir geçiş bölümü oldu. Umarım beğenirsiniz. Bu bölümden sonra grup için Kod 52 yazılacak sizleri bir süre bekleteceğim ama çok değil. Bölümü beğenmeniz dileğiyle.
Geçen bölüm tüm yorumlarınızı okudum cevap yazamasam da fikirlerinizi not aldım. Çok ama çok teşekkür ediyorum. Sizlerin fikirlerini atlamam mümkün değil biliyorsunuz. Yine fikir ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. 🌷
BU BÖLÜMÜMÜZ DE İTHAF. SÜRPRİZLERLE DOLU ÖZELLİKLE DE SON REPLİĞİYLE SÜRPRİZ OLAN BİR BÖLÜM OLDU. İTHAFI ALAN KİŞİ DE SÜRPRİZLERİYLE TATLIĞIYLA MEŞHUR BİR OKURUM. BEN DE ONA SÜRPRİZ YAPAYIM İSTEDİM. GEÇ DE OLSA DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ TATLIM EĞER KABUL EDERSEN TABİİ🌷 SEVGİLİ ZEHRAM ALTUNKÖPRÜ İYİ Kİ DOĞDUN GÜZEL KIZ. GELECEĞİN BAHTIN DA SAĞLIKLA HUZURLA MUTLULUKLA DOLSUN. HİÇ HASTALIK YÜZÜ GÖRMEMEN TEMENNİSİYLE AİLENLE BİRLİKTE GÜZEL SÜRPRİZLERLE DOLU BİR HAYAT DİLİYORUM SENİN İÇİN. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM BENİM. GÖZLERİNİ KAPAT DİLEĞİNİ TUT MÜZİĞİ AÇ VE BÖLÜM SENİN. GEÇ OLDU AMA UNUTMA SENİ SEVİYORUM. NİCE YILLARA BİR TANEM 🌷🌷🌷🌷🌷
Kahveler hazır mı? Multimedyada Gripin Durma Yağmur var. Kahve, ikinci bölüm ve müziğimizle keyifli okumalar diliyorum. Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum. Şimdiden teşekkürler🌷
Vapurun sesi martı seslerine karışırken, koyu kahve renklerin hakim olduğu çalışma odasında çalan telefon ve Mustafa Bey'in konuşmaya çalışması...
"Kesin değil mi?"
"....."
"Eminsiniz ve en ufak bir şüphe yok öyle mi?"
"Tamamdır."
Mustafa telefonu kapatıp başını yere eğdi. Şimdi her şey kördüğüm olmuştu. Nasıl açılacak, kim açacaktı? Her şey tamam da bu olmamalıydı...
"Mustafa nedir o önemli olan? Deminden beri sustun şimdi de telefonda üstü kapalı konuştun."
Mustafa Bey düşüncelerini sıraya koyarken gözlerini kaçırdı. Nâlân her şeyi bilmiyordu. Tahmin ettiği ama az önce kesin haberi gelen o olay... Kenan'ın son yaptığını söylemeden böyle bir teklifi sunmak kendini küçültmekten başka bir işe yaramazdı. Kendisi bilince normaldi ama Nâlân? O hiçbir şeyi bilmezken yapacağı teklif buhar olur uçardı. İçindeki sıkıntı gözlerine yansırken söyleyip söylememek arasında gidip geldi. Söylese, dostu böyle bir şeyi kaldırabilir miydi? Söylemese, mızrak çuvalda gizlenmez elbet birisinden duyardı. Hadi Nâlân kaldırdı ya Zeynep? Oralar o kadar büyüktü ki düşüncelerine asla sığmazdı! Elden duyacağına kendisinden üslubu düzgün bir şekilde duyması en makbul olanıydı. Evet hem kendine yakışan hem de olması gereken gibi...
"Aslında söyleyeceğim şey başkaydı ama ondan önce söylemem gereken başka bir şey var. Tahmin ediyordum ama kesin haberi az önce gelen telefonla belli oldu. Şaşırdım Nâlân. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Yıllardır iyi kötü günlerimiz oldu ama sıkıntıların üst üste geldiği böyle bir gün olmamıştı. Sakin ol desem daha panik yapacaksın. Direkt söylesem şoka gireceksin. Başkasından duymak hiç olmaz. Onu hiç kaldıramazsın."
Nâlân'ın anlamaz ifadesi belirsizliğe bürünürken masadaki suyu alıp bir yudum içti.
"Mustafa seni hiç böyle görmemiştim. Sen açık sözlü birisin eğip bükmezsin. Oysa şimdi ne konuşacağını bilmiyor gibisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Rüzgarları
RomanceÖlümün mevsimidir sonbahar... Sonbaharda seçeneği yoktur yaprağın, dökülmekten başka. Sararmak, dökülmek, sonrası ölüm... Tıpkı insanın ölümü gibi. Ben de tıpkı o sarı yapraklar gibi meçhule savrulurken rastladım ona. Bu kez önümde seçeneğim vardı...