18.fejezet

240 20 6
                                    

A szünet végén döntenem kellett Oktán vagy Varázs.

-Katie minden rendben? -lépett hozzám Kristóf.
-Nem tudom... Nem tudok dönteni nem tudom kit vigyek magammal.
-Teljesen megértelek.
Majd megölelt én meg eltoltam magamtól mert bűntudatom lett.
-Most mi a baj?
-Semmi.-hazudtam-Csak nehéz napjaim vannak mostanában.
-Értem de biztos nincs semmi?
-Biztos.-ekkor egyre jobban eluralkodott rajtam a sírás és elindultam egy kötőfékért és Varázs kantárjáért.
Felültem Oktánra és elindultam vele és Varázzsal az erdőbe.
Amikor odaértem elengedtem Oktán majd elbúcsúztam tőle és a ménestől és elindultam haza Varázzsal.
Amikor hazaértem Kristófról le lehetett olvasni hogy megkönnyebbült hogy döntöttem. Majd amikor leszálltam a lóról idelépett hozzám majd megcsókolt de én eltoltam magamtól és szó nélkül tovább mentem. Ő természetesen utánnam jött.

-Mi a baj Katie? És nekem ne mond azt hogy semmi mert valami baj van akárhányszor a közeledben vagyok furán viselkedsz. Nekem elmondhatod bármi is a baj.
-Tényleg nincs semmi.
Fura módon nem nyúlt a kezem után biztos hogy tervezget valamit ugyhogy résen kell lennem.
Visszavittem Varázst a boxába utánna meg a kantárt a nyergesbe és épp indultam volna be a házba de most nyúlt a kezem után és magához húzott aztán felemelt és óvatosan beledobott a szénába. Megfogta az egyik kezemet hogy véletlenül se tudjak elmenni amig el nem mondom mi a bajom. De most kivételesen nem tudott megtörni ugyanis csöndben voltam végig és el is aludtam de ő tovább fogta a kezem. Éreztem ahogy magához húz és átölel. De ha elis akartam volna tolni magamtól nem tudtam volna mert szorosan ölelt magához.

Kristófnak egy szót sem szóltam hogy mi a bajom és ma megyünk vissza a suliba. Út keservesen hosszú időnek tűnt.
Amikor odaértünk Will fogadott egy öleléssel majd egy szúrós pillantást vetett Kristófra majd elment. Bevittem Varit a boxába majd Múzsát is majd elköszöntem aputól és elmentem a nyergesbe pakolni. Egyszer csak Kristóf lépett be.
-Szia tudod az út alatt nem igen beszéltél velem mi a baj?
-Tényleg nincs semmi különös.
-Nekem nem úgy néz ki elmondhatod nem leszek mérges bármi is az.
-Biztos?
-Igen biztos.
-Hát Alex a szünetben egyfolytában irogatott meg ilyenek...
-De ezért miért haragudnék amíg tudom hogy engem szeretsz és nem mást addig nem haragszom.
-Rendben viszont neked nem kéne pakolnod?
-De lehet.
Amikor végeztem felmentem a szobámba és láttam hogy Rachel épp Daveel beszélget szóval nem zavarom. Bella az akit még nem láttam az érkezés óta de amit csináltak Alexel amiatt nagyon mérges vagyok.

Másnap reggel lovaglással kezdtünk szóval lementem megetetni a lovakat. Miután Vari megette a kajáját kivittem megpucoltam felnyergeltem és mentem a pályára melegíteni. A pályáról pont lehetett látni arra a helyre ahol kikötjük a lovakat és láttam hogy Dave és Rachel épp csókolóznak. Mosolyra húztam a számat majd Kristóf lépett mellém Diamondal.
-Jól csinálják. -nevetett fel.
-Ja. -nevettem el magam én is.

Az edzés végén Vanessa össze hívott minket mert mondani szeretett volna valamit.
-Jó, mindenki itt van?
Gyorsan megszámolt minket és tovább mondta.
-Tehát egy hét múlva lesz egy verseny ki milyen és mennyi kategóriában indul az az ő dolga. Ennyi szóval mindenki menjen órára kivéve Katiet.
Mindenki elment.
-Mit szeretnél? -kérdeztem Vanessát.
-Szeretném ha te képviselnéd az iskolát úgyhogy te a 17-18 évesek között indulsz.
-De akkor ez a pár edzés nem lesz elég egy hétre.
-Tudom és ezért tanuló szobáról elkértelek hogy tudjál készülni.
-Rendben.

Mai nap gyorsan elrepült. Este akartam átmenni Kristófhoz. Csak aztán meghallottam egy beszélgetést amit jobb lett volna hogyha nem hallok.
-És ezt hogy mondod el neki? -kérdezte Dave.
-Még nem tudom de remélem Jennifer örül majd az ajándéknak és velem jön a bálba.
-Nem értelek neked óriási mázlid van mert te KATIE DIAMONDAL jársz erre meg ott hagyod szerintem nagyon hülye vagy de te tudod. -mondta Dave. Kezdem egyre jobban kedvelni Davet.
-Ja lehet de nekem most nem ő tetszik hanem Jennifer.
-Most még ezt gondolod csak hogy tudd ő képviseli a sulit és a végzősök között indul. Tudod milyen menő lennél ha tudnák hogy a csajod aki 9. es a végzősökkel versenyzők. És nagy eséllyel meg is nyeri. És 1000× szebb lova van mint Jennifernek.
-Az lehet de holnap elmondok neki mindent.
Ez volt az utolsó mondat amit kibírtam és sírva visszarohantam a szobámba. Remélem nem hallotta meg. Gyorsan magamra kaptam az egyik lovasruhám és lementem a lovakhoz egy kicsit sétálni de lehet hogy edzek egy kicsit.
Lementem adtam egy kis szénát Múzsának majd elmentem Varázs cuccaiért felnyergeltem és mentem a pályára. Felkapcsoltam a reflektorokat majd meghúztam a hevedert és elkezdtem melegíteni Varázssal.
Dave és Kristóf időközben lejöttek. Davenek örültem de Kristófnál ha a nézéssel ölni lehetett volna akkor lehet hogy ő most nem élne.
Nem ugrottunk magadat mert holnap sok lesz a munka.  Ez csak egy kis előkészület volt a ráadás csak holnap jön.
Bevezettem Varit a boxába leszereltem adtam rá pokrócot és mentem elrakni a cuccokat. Megetettem Varázst majd amikor bezártam a boxot a fiuk termettek mellettem.
Gondolkodás nélkül felpofoztam Kristófot közben láttam hogy Dave mosolyra húzza a száját majd sarkonfordultam és mentem volna csak mind a ketten visszarántottak.
-Ezt miért kaptam?
-Mert megérdemelted.
-De mondj rá egy nyomós okot és mehetsz a dolgodra.
-Mindent hallottam. -csak ennyit mondtam és lecsordult egy könny az arcomon. Láttam hogy Dave félrelökte Kristófot és velem szembe állt én mondani akartam valamit de nem hagyta mert megcsókolt. Én szerettem volna előbb őt de így is jó.
-Köszönöm hogy kiálltál mellettem. -mondtam Davenek és láttam hogy egyre féltékenyebb lesz Kristóf.

Legenda És Szerelem Место, где живут истории. Откройте их для себя