-20perc és indulunk. -hallatszódott be Ryan hangja a másik szobából.
-Na jó ez fájni fog de muszály megtennem. -szólalt meg Kristóf. Nem értettem mire gondol amíg meg nem csinálta. Felállt és amilyen nagy ledülettel csak tudta leült, és széttört a szék. Persze így már könnyen ki tudott szabadulni. Miközben oldozott el minket az ajtóban megjelent egy sötét ruhás alak. Levette a kapucniját a fejéről. Will volt az.
-Katie. Én mondtam, hogy ne foglalkozz ezzel a gyerekkel. De te nem hallgattál rám. Ha hallgattál volna akkor most nem lennél itt. -csattant fel Will.
-Will lécci ezt ne most. És még mindig nem értem mi bajod Kristóffal. -kezdtem el védekezni.
-Majd meglátod hugi. De én figyelmeztettelek. -kezdett idegesíteni, de nem zavartattam magam miatta. Gyorsan eloldoztak és halkan kimentünk a házból.
-Hol vannak a lovak? -kérdeztem.
-Nézzük meg a ház mögött. -ajánlotta Kristóf. Halkan hátra sétáltunk. Ott voltak a lovak. Csöndben eloldoztuk őket és elindultunk vissza a suliba.
Előtte gyorsan felhívtuk a rendőrséget. A háztól kicsit messzebb megvártuk őket. Kb. 20 perc múlva Ryanék elindultak. Szerencsére a rendőrök időben jöttek és elkapták őket. A zsaruk kocsival bevittek minket a városba, mert a lovak megijedtek. Vanessa felhívott hogy jól vannak és visszamentek a suliba. A városból a suliig busszal mentünk. Nem volt ülőhely ezért álltunk. Útközben a busz megdöccent én meg nekiestem Kristófnak. Ő erre csak átölelt a derekamnál fogva. Egyik kezemmel én is átöleltem a másikkal meg kapaszkodtam. Fejemet a mellkasának támasztottam. Nagyon jó érzés volt.
-Katie. -mondta Kristóf a csöndet megszakítva.
-Igen? -kérdeztem vissza.
-Eljössz velem a tavaszköszöntő bálba? -kérdezte kicsit félve.
-Na arról szó sem lehet. Katie nem megy veled a bálba. -mondta hírtelen felindulásból Will.
-Miért nem? -kérdezte Kristóf kiállva mellettem.
-Mert Katie ezerszer jobbat érdemel nálad. Mert te úgyis hatalom vágyó leszel, mint az apád. -emelte fel a hangját Will. Kristóf azzal a kezével amivel nem kapaszkodott megfogta a kezem. Én még mindig egy szót sem szóltam csak farkasszemeztem Willel. Amikor egy könnycsepp gördült végig az arcomon gyorsan elkaptam a tekintetem és lenéztem a cipőmre, majd fel Kristófra. Láttam rajta, hogy rosszul esett neki. Végre megérkeztünk a sulihoz. Nagyon haragudtam Willre.
Kristóffal felmentünk a szobámba. Én gyorsan letusoltam, de annyira "szerencsés" voltam, hogy csak fehérneműt hoztam be. Vettem a bátorságot és kimentem a fürdőből.
-Mióta nem vagy szégyenlős? -kérdezte Kristóf miközben kerestem a szekrényemben a ruhát. Nem válaszoltam semmit. Éreztem ahogy megfogja a derekamat. Majd felemelt és lerakott az ágyra. Oda feküdt mellém, majd hosszan megcsókolt.
-Nem válaszoltál a kérdésemre. -mondta.
-Előtted nem kell szégyenlősnek lennem. -válaszoltam.
-Én nem arra gondoltam.
-Akkor melyikre?
-Arra amit a buszon mondtam.
-Ja, hogy az. Persze szívesen elmegyek veled a bálba.
-Amúgy mikor lesz? -kérdezte.
-Holnap este 19:00kor. -válaszoltam.
-Rendben, akkor holnap este 18:50re legyél kész. -mondta.
Nagyon álmos lettem és egyből elaludtam.
Reggel arra ébredtem, hogy Kristóf fekszik mellettem és csak alsó gatyában van. És kocka hasa van és ahw. Jó volt így ébredni. Meg volt a jó reggel. Csakhogy reggeli után kaptam egy fél órát utánna meg mennem kellett edzeni. Korán reggel edzés, hurrá.Az edzés nem volt annyira nagy cucc. Nagyon nehezeket nem ugrottunk. Talán a "legextrább" az a 120cm-es oxer volt. De szerencsére nem volt nehéz. Gondolom a bál miatt.
Edzés után felmentem a szobámba aludni. Majd olyan délután 4óra fele keltem fel.
Elmentem hajatmosni és letusolni. Majd a kb három ruhámból kiválasztottam azt amelyiket Rachel mondta hogy vegyem fel.
ESTÁS LEYENDO
Legenda És Szerelem
Novela JuvenilA 15 éves Katie Diamond egy tehetséges díjugrató akinek minden álma bekerülni a lovasakadémiára. Aztán beköszönt az életébe az első szerelem és vele együtt egy titok ami felforgatja az egész életét.