7.fejezet

416 27 0
                                    

Katie itt vagy?-szólalt meg megint a hang és patadobogást hallottam. Ekkor már sejtettem hogy ki lesz az.

-Kristóf már vártunk téged.-jelentette ki Mr.Darke.
-Hol van Katie?-kérdezte Kristóf. És a hangjából megítélve kicsit félt.
-Hát itt. Will gyere!
-Katie jól vagy?
-Mmmmm...-próbáltam válaszolni de nem tudtam.
-Engedje el mit akar tőle?
-Csak a lovát és őt.
-Hát mindenki megőrűlt ebben a világban?-kérdezte suttogva Kristóf.
-Fiuk a lovat!-utasította Mr.Darke a segédjeit.
Én próbáltam kiszabadulni de hát nem igazán sikerült. Nem is értem hogy tehetett ilyet velem a bátyám.
-Will csinálj valamit ezzel a két gyerekkel amíg mi a lóval foglalkozunk, Zayn segíts neki. Ti pedig hozzátok a nyugtatót.
-Neeeee.-ordítottam el magam mert tudtam ha most nyugtatózzák a lovat nem fog olyan lenni mint régen.-Bármit megteszek csak ezt ne tegye.
-Nincs olyan amit fel tudnék ajánlani úgyhogy... ha csak....
-Ha csak mi?
-Ha sikerül kiszabadúlnod a csapdámból nem teszem ezt a lovaddal van rá tíz perced, ha meg öt perc alatt kiszabadulsz elengedlek a lovaddal együtt.
-És Kristóffal mi lesz?
-Itt most csak a lovadról és rólad volt szó. Őt nem engedem el csak akkor ha öt perc alatt Kristóf segítsége nélkül kiszabadulsz.
-Jó-sóhajtottam egyet.
-Zayn te rendezd Katiet nem bízom Willben hiszen mégis csak a huga.
-Rendben főnök.
-És indulhatsz.
-Jesszosom hogy lehet így megcsomózni egy kötelet.-motyogtam az orrom alatt.

-Márcsak két perc.
-Ez nem fog menni.
-Menni fog.-Tátogott Kristóf.

-Már csak egy perc.
-Megvan a kötél márcsak a kulcsot kell megszereznem.-motyogtam az orrom alatt. A kötelet felhasználtam és meg volt a kulcs.
-10 másodperc.
-Megvan rohantam oda Kristófhoz és átöleltem.
-Rendben ezt a csatát megnyerted de nem utoljára láttál és most eltűnök és utánna mehettek.
-Katie ügyes vagy. Milyen menő vagyok hogy ilyen csajom van.-fogta meg a kezemet Kristóf.
-Te menő? Én vagyok a menő a te segítséged nélkül megoldottam.
-Aha.
-Ahh végre napfény épp naplemente ez romantikus na mit gondolsz.
-Miért is ne Oktánt is vidítsuk fel egy kicsit ezek...-Anyit fecsegett hogy nem bírtam tovább és megcsókoltam.-...után.Imádom amikor ezt csinálod.
-Mit?
-Azt hogy nem hagyod befejezni amit mondani akarok.

-Ohh Katie annyira örülök hogy jól vagy.-jött oda hozzám Will és megölelt. De én eltóltam magamtól.
-Haggyál békén te mocsok nem is értem hogy ezek után hogy tudtad velem ezt tenni, erőszakos vagy.
-Katie én sajnálom.
-Nem kell sajnálnod csak haggyál békén és mielött bármit szólnál Kristófhoz őt is hagyd. Ezt jól elintézted magadnak.
-Igazad van megérdemlem...
-Ne is folytasd nem ezek után nem tudok megbocsátani.-Megfogtam Kristóf kezét másik kezemben Oktán szára volt és elindultunk az istálló felé.
-Katie merre jártatok? És miért néz ki így a csuklód.-torpant be hírtelen apa.
-Hosszú lenne megmagyarázni de párszóval és mondattal körül tudom írni. Kristóf addig te lerendezed Oktánt?
-Aha persze.
-Szóval nekem van egy bátyám aki ugyanúgy túlélte a balesetet mint én csak szét lettünk választva és most ott sétál.
-De miért lógatja az orrát?
-Várjál csak szép lassan. Na és amíg megengedtem Kristófnak felüljön Oktánra addig kettesben maradtam Willel a báyámmal de ő berángatott egy barlangba és es olyan hülye ember volt ott mint az akit tegnap fogtak el és az az ember Mr.Darke volt és a csuklómat inkább felálldoztam Oktánért és Kristófért mint hogy hagyam elveszíteni a két legfontosabb lényt az életemből és Will azért lógatja az orrát mert azt akarja hogy bocsássak meg neki csak hogy ezek után amit tett.
-Elhiszem de azért mutass be neki.
-Muszály?
-Igen.

-Gyere Will bemutatlak apámnak.-"lelkesedtem" a dologért.

-Jónapot Mr.Kingwood!
-Jónapot én Will Diamond vagyok.
-Na én megyek.-próbáltam kikerülni innen és sikerült.

-Örülök hogy nem lett nagyobb bajod.
-Én is.
-De hogyhogy csak a jobb csuklód sebes?
-Mert azt a kezemet próbáltam kihúzni először a kötélből.
-Én úgyis általában a bal csuklódat szoktam fogni.
-Haha de vicces vagy.
-Van egy meglepim.
-Tényleg? Valamiért nem nagyon szeretem a meglepiket de ha ez veled és velem kapcsolatos akkor tuti jó lesz.
-Hát igen tudom hogy te nem tudod hova felvételiztem.
-Igen a szitu mivel nem mondtad el.
-De most elmondom.
-És...?
-Arra az akadémiára amit te is megjelöltél.
-Komolyan? Nagyon örülök.
-Én is abba az osztályba és szakra fogok járni mint te.
-Ez nagyon jó viszont menni kéne a szállásra mert holnap lesz még verseny és eredmény hírdetés.
-Igazad van menjünk.

Legenda És Szerelem Onde histórias criam vida. Descubra agora