PRZERWA W OPOWIADANIU

269 9 1
                                    

Hejka!
Mam dla was złą, lub dobrą informacje! (Zależy czy lubicie to opowiadanie czy nie)
Mój komputer, wkroczył w wiek buntu (dorastanie i te sprawy) co przyczyniło się do tego, że po prostu się popsuł i nie ma zamiaru ze mną współpracować... Oddaje go do naprawy i mam nadzieję, że to coś pomoże...
Nienawidze pisać moich opowiadań na telefonie, więc komputer jest mi mega potrzebny, zwłaszcza dlatego, że CAŁE opowiadanie mam na nim już napisane i wystarczy je tylko opublikować...
Nie widzi mi się przepisywanie ostatnich czterech/pięciu rozdziałów na telefon, dlatego ZAWIESZAM to opowiadanie na czas naprawy mojego zbuntowanego i żyjącego własnym życiem komputera...
To samo tyczy się opowiadania "Sexy Roommate", które również zostaje ZAWIESZONE! (Jeśli nie widziałaś, bądź nie widziałeś tej histori to koniecznie ją oblukaj na moim profilu)
Co innego będzie z cytatami, bo one nadal będą się pojawiały!
Mam nadzieję, że chociaż z tego się cieszycie! Od razu mówię, że mam plan, aby do cytatów podłączyć jeszcze fragmenty z pozostałych książek serii "Więzień Labiryntu", czyli:
- "Rozkaz Zagłady"
- "Więzień Labiryntu"
- "Próby Ognia"
- "Lek Na Śmierć"
- "Kod Gorączki"
Wszystkie książki mam i je przeczytałam, więc to nie będzie dla mnie problem...
Jeśli to czytasz, to znaczy, że jesteś jedną z nielicznych osób, które dotrwały do końca tych nudnych ogłoszeń, także BARDZO CI DZIĘKUJĘ!
To wszystko co chciałam wam powiedzieć, także trzymajcie się i na razie!
(Bardzo was przepraszam za błędy i literówki, które NAPEWNO się pojawiły, ale jak już mówiłam, nienawidze pisać na telefonie)

Trapped... //TMR\\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz