Am fost trezita de razele tampite ale soarelui ,care imi inundau camera cu lumina lor.
M-am ridicat din pat si am alergat spre baie.Daca nu ma grabesc voi intarzia la munca.
Oh,da!Am uitat sa va spun!Lucrez ca asistenta regizorului la un serial.Muncesc din greu de cateva luni pentru a primii o promovare,dar nu s-a intamplat nicio minune !
Am alergat sa prind autobuzul ala nenorocit,dar tot ce am reusit sa fac ,a fost sa ma impiedic si sa cad intr-o balta.
Acum alerg pe straziile Londrei ,uda din cap pana -n picioare.
Cand in final am ajuns la munca ,m-am dus la seful meu pentru a-mi cere scuze.
"Domnule Walsh?"Am incercat sa fac fata de catelus,dar jur ca uneori nu -mi reuseste!
"In sfarsit v-ati gandit sa veniti la munca,domnisoara Reed!"Tonul lui era nervos si sarcastic.Semnele nu aratau deloc a promovare,mai de graba a concediere curata!
"Aham...m-am trezit tarziu si am ratat autobuzul!"M-am scuzat timid,iar el a oftar nervos ,masandu-si tamplele.
"Ar trebuii sa te straduiesti mai mult daca vrei sa primesti promovarea!Le-am promis parintiilor tai ca-ti voi construii un viitor,dar nu pot s-o fac daca tu nu depui un efort in acest sens!"Cred ca a spus tot ce avea de spus,asa ca l-am lasat in pace si m-am indreptat catre baie.
Telefonul a inceput sa sune,asa ca l-am scos din buzunar.
"Amy la telefon"Am spus ,incercand sa par vesela.
"Amy,sunt Brianna!Ce mai faci?"Am auzit vocea enervata a surorii mele.
Da,am o sora vitrega.Este frumoasa si faimoasa!Toti baietii o plac,totii baietii o vor ,iar contractele de modeling se tin scai de ea.
Parintii nostrii erau tare mandri de ea,era o onoare pentru numele familiei noastre,iar apoi eram eu!
Fara job,fara prieteni si intotdeauna cu skate-ul ,niciodata cu o carte sau cu un ruj!Mai toti prietenii de familie ma numesc oaia neagra a familiei Reed,dar ce sa-i faci?!Nu-i poti multumi pe toti,nu?
"Sunt bine ,Bri!Dar de ce ai sunat?"Era de asteptat s-o intreb asta,avand in vedere ca nu a mai sunat de la inmormantare parintiilor nostri,adica de vreo patru ani.
"Vroiam sa te invit la o petrecere organizata cu ocazia zilei mele de nastere!Va fi plina de VIP-uri !"S-a laudat ea ca de obicei.
"Nu,multumesc!"I-am raspuns.Eram foarte aproape sa inchid ,dar vocea ei m-a facut sa ma razgandesc.
"Vor fi regizori de filme ,care daca te plac pot sa te angajeze in echipa lor!Haide,Amy!Stiu ca asta ai vrut mereu!"Da,m-a convins.
"Bine!"Am spus cu jumatate de gura,apoi am inchis telefonul.
Cateva secunde mai tarziu am primit un mesaj cu detaliile petrecerii.
Mi-am bagat telefonul in buzunar,apoi mi-am vazut de munca.
Ziua asta a fost extrem de plictisitoare ,numai munca ,munca si iarasi munca!
Cand am ajuns in apartamentul meu,m-am aruncat obosita pe canapea.
Eram aproape adormita ,cand un mesaj de la Luke m-a trezit.
De la :Luke
Te iubesc!
Da ,este iubitul meu!Suntem impreuna de cativa ani .Mereu imi trimite mesaj cu "Te iubesc" dupa munca,cand stie ca am nevoie de ceva care sa ma inveseleasca.
I-am trimis inapoi un mesaj,apoi m-a tarat la propiu pana in dormitor.
De la :Amy
Eu te iubesc mai mult :33
Of!Chiar trebuie sa merg la prostia aia de petrecere?!
Da,Amy!Trebuie sa mergi deoarece se poate ivi o oportunitate pentru un job mai bun!
Mi-am luat de pe umeras o rochie albastra,apoi am imbracat-o repede si frumos.Telefonul a sunat pentru ultima data ,asa ca l-am deschis sa citesc mesajul tocmai primit.
De la :Luke
Noapte buna,raza de soare!Eu trebuie sa ma culc deoarece maine am un interview pentru un nou loc de munca.
Te iubesc !Dintr-odata am simtit un sentiment de vinovatie ca nu-i spun lui Luke despre petrecere.
Hey !O simpla petrecere nu a omorat pe nimeni!
Am tastat un ultim mesaj si am plecat catre petrecere!
Dupa un drum lung parcus cu un taximetrist batran,care ar fi trebuit sa fie in mormant ,nu la volan, am sunat curajoasa la usa.
Mi-a raspuns Brianna,care arata excelent ca intotdeauna.Mi-a oferit una dintre imbratisariile ei false,apoi m-a tras catre un grup de persoane,probabil VIP-uri.
"Dragilor,ea este Amy!Sora mea vitrega!"A incercat sa zambeasca,dar nu prea stie sa se prefaca.
"Incantata!"Am zis ,dand mana cu Selena Gomez.
"La fel!"Mi-a raspuns ea cu un zambet dulce.Frate,fata asta chiar are un zambet frumos fata de al meu care seamana cu al unei capre .
Langa mine s-a mai asezat un baiat cu o pereche de ochi albastrii.Iubesc baietii cu ochi albastrii!Stiu!Este defectul meu din nastere.
"Buna!"A zis el,iar eu am luat o gura din berea mea.
"Buna!Vreau sa -ti spun inainte de toate ca am un prieten!"I-am raspuns cu un ranjet pe fata,iar el a ras de reactia mea.
"Sa inteleg ca nici un dans nu ai voie sa dansez fara el?"Mi-a zambit,apoi m-am ridicat,intinzandu-mi mana pentru a ma lua la dans.
"Stai linistit!Nu-i voi spune nimic!"Am luat o ultima gura din berea mea si l-am prins mana.
Am inceput sa dansam pe melodia aleasa de DJ,Ellie Goulding -Lights.
Eram amandoi niste dansatori prosti,dar nu ne pasa.
"Sunt Amy!"A vorbit gura fara mine.Mi-a cuprins talia si m-a condus catre bar .Ne-am asezat pe scaunele inalte ,comandand amandoi un rand de tequila.
"Eu sunt Louis."A spus el.Imi pare cunoscut dupa voce si putin dupa aspect,dar tot nu stiu cine este.
Probabil e normal sa-mi para cunoscut,avand in vedere ca este o petrecere cu VIP-uri.
"Cu ce te ocupi?"M-a intrebat el,savurandu-si cocktail-ul.
"Sunt asistenta de platou la un serial tampit!Si am un sef si mai tampit!"Tocmai mi-am facut job-ul tampit?Gura incepe sa vorbeasca fara mine.
"Interesanta viata!"A chicotit el,apoi a mai comandat inca un rand de bauturi.
"Dar tu cu ce te ocupi?"Am intrebat eu fara pic de ezitare.
"Sunt intr-o trupa tampita!"A oftat el.Hm...se pare ca subiectul asta nu prea ii convine.
"De ce e trupa ta tampita?"Am ras eu la comentariul lui.
"Pentru ca din cauza ei ,iubita mea s-a despartit de mine!"
A inceput sa-mi povesteasca tot ce s-a intamplat ,iar cand am ajuns la al saptelea rand de alcool,m-am oprit si am incercat sa ma indrept catre iesire.
"Aham..eu ..trebuie sa..plec..acasa."I-am zis ,apoi am cazut peste el ,iar buzele noastre s-au atins.
Ne-am holbat unul la celalalt ,iar apoi ni le-am lipit la loc.De data asta intr-un sarut mult mai pasional.
In timp ce ne sarutam ,m-a ridicat ca pe o mireasa si a intrat in primul dormitor gol pe care l-a vazut.
M-a lasat usor pe pat ,punandu-se deasupra mea si bombardandu-ma cu saruturi calde pe gat.
In momentul in care a ajuns sub rochia mea ,m-am lasat purtata de aburul alcoolului care plutea prin camera.
Hmm...acesta a fost primul capitol!
Continuarea o veti citi in Februarie 2014!!
Cum vi se pare idee povestii?
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...