Capitolul 17

2.4K 134 24
                                    

Louis's POV

Am incertat sa ignor sumedenia de apeluri de la mama ,dar am cedat nervos.

I-am dat drumul la mana lui Amy si am raspuns.

"Sunt la After-Party!Ce e?"

"Eleanor va vazut si vine...scoate-o pe Amy de acolo!"Mi-a zis mama speriata ,panicandu-ma si pe mine.

"Acum!"A tipat la mine ,iar eu am inchis telefonul .

Am fugit către baieti sub privirea confuza a lui Amy.L-am rugat pe Liam si pe Harry s-o tina cat mai departe de club pentru a-mi incheia socotelile cu Eleanor.

"Si cum crezi ca o sa putem face asta?"A intrebat nervos Harry,iar eu am ridicat din umeri, incercand totusi sa ma gandesc la un plan.

"Am eu o idee!"Ne-a sarit Zayn in ajutor ,iar noi l-am rugat s-o puna in aplicare.

Brianna's POV

Soneria de la usa s-a auzit sunanad ,asa ca m-am grabit sa le deschid usa.

Înțelesesem planul lui Zayn ,dar totusi nu pricepusem de ce trebuie s-o mint pe Amy ca sunt blonava.

"Mersi ca-ti adus-o baieti!"Am zis vorbind pe nas si incercand sa par slabita  de puteri.Zayn a schitat un usor zambet de multumire ,atunci cand i-am primit in casa.

"Faceti-va comozi , eu am ceva de vorbit cu Zayn!"Am spus ,tragandu-l pe brunet dupa mine.

"Explica !"I-am zis ,iar el a oftat incercand sa-si gaseasca cuvintele.

"Sti ca inainte ca Louis sa fie cu Amy , a avut o relatie cu Eleanor.A uitat s-o incheie ,iar acum Eleanor e in drum spre After-Party pentru a vorbi cu el.Stai calma!O va incheia."Eram putin socata ,dar ma asteptam la orice de la Louis.

Mereu a fost un nemernic ,iar acest secret nu-i va face bine lui Amy !

"Stiti ce se intampla daca Amy afla?"Am intrebat nervoasa.

"Amy nu va afla!"M-a asigurat Zayn ,sarutandu-mi usor obrazul.

Am oftat si m-am intors in living .Ma uitam cu mila la sora mea.Este atat de frumoasa , dar totusi inca nu si-a gasit pe nimeni care s-o iubeasca cu adevarat.

Radea la fiecare gluma cu "cioc-cioc" a lui Harry ,facand-o probabil de politete.

L-am rugat pe Zayn sa-i scoata pe baieti afara pentru a vorbi cu ea .

"Nu sunt proasta ,Brianna!Spuneți-mi odata ce mama naibii se intampla?"Mi-a zis pe un ton ridicat.E nervoasa , si eu as fi daca as fi in locul ei.

"Toata lumea mintea!Tu, baietii , Louis...in curand o sa am mai multa incredere in cersetoarea de la coltul străzii."Am inchis ochii ,ne mai suportand tipetele ei mi-am deschis si eu gura.

"Daca nu ai fi atat de naiva , n-a mai ajunge la asa ceva!"M-a privit cu ochii in lacrimi ,apoi si-a pierdut echilbrul , tipand de durere.

Copilul.

"Baieti!"

Louis's POV

Masina lui Eleanor a oprit chiar in fata mea , coborand din ea o Eleanor plansa si nervoasa.

Inspira si expira ,Louis!

"Cum ai putut sa faci asta?"Au fost primele tipete ale ei.Am luat-o de mana si am incercat s-o calmez.

"El, pur si simplu s-a intamplat."I-am spus eu sincer.

"Chiar o iubeste?"A intrebat , simtindu-i tristetea in vocea.

"O iubesc mai mult decat orice."Cuvintele mele i-au accentuat durerea ,dar nu puteam s-o mai mint.

"Se pare ca eu ...am pierdut.Ea a castigat."Si-a sters lacrimiile si s-a intors cu spatele la mine , pregatita sa plece .

Chiar vroiam s-o las sa plece ,dar n-am putut.Nu am avut puterea s-o vad cum pleaca fara mine.

"Dar te iubesc si pe tine."I-am spus ,iar buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional.

Le iubesc pe amandoua.

Brianna's POV

Ma agitam ,cautand salonul lui Amy ,finndu-mi frica sa nu pateasca ceva.

"Unde este?"I-am auzit vocea lui Louis intrand pe usa spitalului.Am simtit cum explodez de nervi .

"Esti un nenorocit!"Am tipat ,apucandu-l de camasa.

"Nu cred ca e momentul!"M-a prins Zayn de talie ,incercand sa ma pondereze din ai bate prietenul.

"Te-ai despartit de Eleanor?"L-am intrebat eu ,dar si baietii erau atenti sa afle răspunsul.

"O iubesc.De ce as face asta?"Mana mea i-a zdrobit obrazul ,inrosindu-l.

"O sa platesti pentru asta Louis!"Am tipat.

"Mai gandeste-te inainte sa mai spui astfel de prostii!"I-a spus Harry ,dar Louis a prins curaj si mai mult.

"Sentimentele mele fata de Eleanor nu sunt niste prostii!"

Eu il urăsc pe Louis din tot sufletul meu . Să speram ca atunci cand Amy se trezeste , se va razgandi .

Va mulțumesc pentru cele 6.720 de citirii !Este extraordinar ♥ Nici nu ma asteptam sa va placa atat de mult aceasta carte.I love you ♥ Sunteti cei mai tari.

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum