Amy's POV
Mi-am verificat agenda din telefon, conform zilei de astazi,20 septembrie, am programare pentru o noua ecografie.
Am clipit decateva ori , apoi m-am dat jos din pat.
Mi-am facut rutina de dimineata, apoi mi-am ales hainele pentru azi.Am aruncat o privire in oglinda, apoi m-am retras terifiata intr-un colt al camerei.Mai bine amanam admiratul in oglinda.
Am coborat scariile, indreptandu-ma spre bucatarie. Mi-am pregatit singura micul de jun , apoi am urcat scariile pentru a-mi lua geanta .
"N-aveai de gand sa ma trezesti pentru a veni cu tine la programare, nu?"Vocea ragusita a lui Louis, m-a facut sa tresar.Statea sprijinit de tocul usii, privindu-ma de parca eu I-am calcat inima in picioare. Se simte ranit?
"Aseara ai venit tarziu de la inregistrat, din nou! Si pur si simplu m-am gandit ca ar fi o idee buna sa te las sa dormi!"Am incercat sa gasesc o explicatie, dar Louis nu e prost .
A abandonat subiectul si s-a dus sa se imbrace, in timp ce eu ma incaltam.
Odata ajunsi in fata spitalului , emotiile au revenit din nou.Am intrat in masiva cladire , cautand cabinetul doctoritei.
"Felicitari! Ati intrat in luna a doua!"Mi-a zis ea , imbratisandu-ma. M-am asezat pe patul acela ciudat, in timp ce asistenta imi masa burta cu gelul urat mirositor.
Louis statea ca deobicei langa mine, asteptand ca pe ecran sa apara copilul nostru.
"Uitati-l!"A zis docotrita , iar noi doi ne holbam la ecran, de data asta parca aproape am descifrat unde se afla copilul.Recunosc, mi-au dat cateva lacrimi cand l-am vazut pe micut atat de voinic la doua luni.
Louis a observat ca sunt emotionata si lacrimez ,intinzandu-si mana pentru a -o prinde pe a mea, dar m-am ferit de atingerea lui.
El chiar atat de proasta ma crede?! Vine in fiecare seara dupa miezul noptii, dar se asteapta sa fiu perfect impacata cu ideea ca va fi un tata bun pentru copil!
"Multumim! "A spus Louis politicos, luand ecografiile, apoi ne-am indreptat catre masina.
Ignora-l, Amy! Ignora-l!
Ne-am urcat in masina si am Incercat sa fiu cat mai tacuta tot drumul.
Am deschis usa de la camera mea si m-am trantit pe pat , sperand sa adorm in cel mai scurt timp, dar eram constienta ca e imposibil sa dorm dupa amiaza.
"Amy, eu am de inregistrat , asa ca plec! "Vocea tampita a lui Louis a rasunat in toata casa.
Sigur ca merge sa inregistreze! Ce dracu? De o luna numai asta face! Am oftat nervoasa si am inercat sa ignor faptul ca raman singura, din nou.
Louis's POV
E suparata? Deaia numai pot eu acum, ca e ea suparata! Frate, inca nici nu a nascut copilul si ma enerveaza!
Am sunat la usa lui El, deschizandu-se rapid.Eleanor a sarit in bratele mele , sarutandu-ma din ce in ce mai adanc si tandru.
"Hmm..sa nu incepem seara chiar asa!"A chicotit ea, apoi m-a tras de mana pana inauntru.
M-am facut comfortabil pe canapea , iar Eleanor s-a asezat in bratele mele, lasandu-si capul pe umarul meu.
"Ce mai face verisoara ta?"M-a intrebat ea, iar eu am oftat.Chiar trebuie sa deschidem subiectul acesta ?!
"E suparata!"Am raspuns scurt, luand o gura din paharul cu vin.
"De ce?"
"Tatal copilului ei se distreaza seara de seara!"Am ras eu, dar Eleanor nu a inteles gluma.Ce ciudat este sa vorbesc despre mine la persoana a treia.
"Ce nemernic!"A dat verdictul Eleanor.Multumesc foarte mult, El! Mai ales pentru sustinere.Eh, dar pe cine pacalesc eu aici! Chiar sunt un nemernic, dar un nemernic care se va distra in seara asta!Am luat-o pe sus pe Eleanor si am fugit cu ea spre dormitor.
I-am sarutat fiecare portiune a abdomenului, in timp ce se unduia sus, jos .Isi inconjurase mainiile in jurul taliei mele, gemand la fiecare sarutare a mea.
"Ce doriti in seara aceasta, doamna Tomlinson? "
"Pe tine!"Mi-a soptit ea pervers la ureche.
Amy's POV
Aproape adormisem , pe canapeaua din living, atunci cand usa s-a deschis , in camera intrand Louis, un pic cam beat.
"Louis?"A oftat nervos, ignorandu-ma cu desavarsire .M-am enervat si m-am dus pe urmele sale. L-am urmarit pana in camera lui, unde si-a dat drumul la gura.
"Cine dracu te crezi de ma urmaresti?"E foarte beat, foarte.Am luat o gura mare de aer, incercand sa ignor rautatea din vorbele lui.
"Eu..."Nu m-a lasat sa-mi termin propozitia ,arucandu-mi adevarul in fata.
"Amy, sa-ti spun ceva! Daca nu aveai tampenia aia in burta, acum nici nu mi-ar fi pasat de tine! Dar pentru ca am fost un idiot platesc.Platesc distrugandu-mi viata cu tine!"Inima mea sangerea de la prea multe sageti incasate.M-am apropiat de Louis , plesnindu-i peste fata mana mea.Prima mea palma , data si unui nemernic de VIP!
"Imi..pare"Incerca Louis sa spuna, credea ca sunt o fata gingasa si firava, nu? Pai..acum macar stie cu cine s-a pus!
Am iesit din casa , fara sa ma uit inapoi.
Am luat primul taxi , care m-a dus la sora mea, unde ar fi trebuit sa raman.
Am sunat la usa , iar o Brianna trista si cu ochii rosii mi-a deschis-o.Ce a patit?
"Brianna, esti bine?"Am intrebat-o eu , luand-o in brate.
"Eu sunt cum sunt, dar tu de ce plangi? Haide , intra! O sa racesti!"Am intrat amandoua in casa.
Se pare ca nu suntem atat de diferite cand vine vorba de dragoste si sentimente.
Hmm...ce parere aveti?
Cel mai frumos comm primeste dedicatie data viitoare ♡♥
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...