Capitolul 18

2.5K 138 18
                                    

Louis's POV

Spatele meu amortea si durea mai rau din ora in ora ,dar nu puteam sa plec.Nu puteam s-o las pe Amy singura.O iubesc ,dar simt ca nu o cunosc deloc.

"Louis?"M-a trezit vocea ei din holbatul continu la ea.E frumoasa .Iar daca tot vom avea o fata imi doresc sa semene cu ea si sa joace fotbal ca mine.

"Sunt aici."I-am sarutat crestetul capului si am adăpostit-o de razele soarelui in bratele mele.

"Patru luni si ne vom strange in brate fica!"I-am zis , neputand sa ascund zambetul larg de pe fata mea.

"Imi place cum suna."Mi-a soptit la ureche ,iar eu mi-am unit buzele de ale ei.

Ador s-o sarut.Niciodata nu este un sarut pasional .Este unul dintre acele săruturi care -ti transmite aceleasi emoții ca la primul.

Ne-am ridicat impreuna din pat si am coborat scariile.Am deschis frigiderul ,alegand toate ingredientele pentru micul nostru dejun.

"Ce vor de mancare ,doamnele?"Zambetul si rasetele ei sunt sincere si mereu perfecte.Cum sa nu le adori?

Am continuat sa gatesc ,pana cand omleta à la Tomlinson a fost gata.

Am asezat-o in cet pe masa si am lasat-o pe Amy s-o manace linistita in timp ce eu imi verificam telefonul.

231 de mesaje pierdute de la Eleanor.

Disperată.

Nu stiu de ce , dar de fiecare data cand o am pe Amy langa mine , nu simt nevoia sa fiu cu Eleanor.

Se pare ca totusi am gresit ,spunandu-I ca inca o iubesc.Mare greseala.

M-am uitat la Amy inca odata ,vazand-o butonandu-si telefonul , apoi am apelat-o pe El.

"In sfarsit!"A raspuns Eleanor ,rasufland usurata.

"Eleanor ,nu vreau sa fac asta ,dar..."Am început eu ,dar habar n-aveam cum sa ma despart de ea cu gratie si fara s-o fac sa planga.

"Da?"

"Mama ar fi tare fericita sa stai cu ea pentru următoarele trei luni."Am zis rapid ,fara ca macar sa-mi folosesc neuronii.

"As fi incantata sa petrec timp cu viitoarea mea soacra."Am chicotit la "fantastica" ei gluma ,apoi am inchis cat de repede am putut.

Ar vrea ea sa-mi fie sotie ,ar vrea ea...

Sunt un barbat prea bun pentru ea.Nu-I asa?

Doar sunt sexy Tommo!

"O sa avem musafiri!"Ma anunta Amy ,iar eu ma incrunt confuz.

"Cine?"Intreb.

"Pretendentii la rolul de nas!"Mi-a facut cu ochiul ,apoi s-a dus sa se schimbe.

Super!Patru idioti care vor sa fie nasi!Asta va fi interesant...

Amy's POV

Living-ul era plin , plin cu idioti.Cei cinci care au stricat timpanele mai multor fete , stateau pe canapea ,iar Brianna privea în gol de pe fotoliu.

"Bine ati venit in conacul ,Tomlinson."Am inceput eu , incercand sa par o gazda nemaipomenita.

"Treci la subiect."A tusit fals Louis ,iar eu I-am oferit cu placere un cot in burta.

"Toti sunteti niste baieti superbi!Dar doar unul va castiga!"Am spus eu de parca be aflam intr-un game-show.

"Ii ei in casatorie sau alegi nasul pentru copil?"M-a intrebat Brianna ,iar eu I-am aruncat fata "nu ma întrerupe" ,apoi m-am intors la discursul meu.

"Prima proba este : alegerea unui nume ! "

I-am lasat doua minute sa se gandeasca ,apoi I-am pus sa ne spuna fiecare ce nume vede potrivit pentru bebeluș.

"Roxanne."A spus Harry cu un zambet pervers.

"Ce semnificație are numele?"Am intrebat eu si Louis ,strambandu-ne.

"M-am intalnit odata cu doua gemene ,iar pe amandoua le chema Roxanne .Frate ,daca le-ati fi vazut busturiile!"A zis ,aratandu-I lui Louis o poza .

Uite asa Louis primeste un al doilea cot!

"Eu unul sunt de parere ca ar trebui s-o cheme Danielle,iar daca este creata cu atat mai bine.Si buze mari.Ten inchis la culoare.Poate fanii o sa scrie multe fan fiction-uri cu ea ,iar iubitul ei le va citi pe toate ."A raspuns nostalgic ,iar tocmai cand vroiam sa-l intreb semnificatia numelui , Brianna mi-a soptit la ureche:

"Fosta iubita."Am dat din cap si am incercat sa trec peste.

"Dragut nume si...frumoasa descriere."Am zis incet.

"Stiu.E vina mea am gresit , sunt un prost!Nu trebuie sa-mi repetati asta obsesiv."A spus ,ridicandu-se plangand.

L-am privit cu totii de parca era un ciudat ,apoi dupa ce a plecat am izbucnit in ras.

Sensibilul Liam.

"Zayn, tu ce nume ai ales?"L-a intrebat Brianna in timp ce Louis si Niall isi dadeau coate si faceau glume proaste la adresa lor.

Tâmpiți.

"Rebecca."

"Hmm...interesant."A mustacit Louis ,iar eu am trecut la Niall.

"Ce ziceti de Charlotte?"A spus entuziasmat ,dar nimeni nu a parut satisfacut de raspuns.

"Runda numarul doi :Dansul. "Am anuntat ,iar Brianna s-a luat cu mainiile de cap.

Oare de ce?

Louis's POV

Dupa doar patru minute de dans din partea lui Harry , Liam ,Zayn si Niall , Amy a cedat fizica si psihic.

"Niall, te desfigurez daca - mi spargi vaza."L-a amenintat ea ,apoi s-a intors catre Harry.

"Styles,naparlesti cumva?E par pe tot covorul.."Noua tinta era Liam.

"Iti bag pe gat o lingurita daca mai plangi,Liam!"N-ar fi trebuit sa-l consoleze cineva?

Poate mai tarziu...

Inca vreo cinci minute petrecute de Amy, tipand la baieti ,apoi visele tuturor s-au împlinit.

A cedat de tot.

"Gata!Gata!Opriți muzica!Toti dansati al naibii de frumos!Gata!"A spus ea ,asezandu-se langa mine pe canapea.

"Runda cu numarul trei :Fifa! " Am tipat eu si baietii ,deschizand play station-ul .

Si asa iti obosești iubita gravida si te joci fotabal cu baietii.

"Eu trebuie sa plec ,Amy.Maine am sedinta foto."A spus Brianna ,imbratisand-o ,iar Zayn s-a ridicat brusc de pe podea .

"Si eu."A zis simplu Zayn.

"Si tu ai sedinta foto sau si tu pleci?"A chicotit Harry in timp ce lua bataie de la echipa mea si a lui Niall.

"Ambele."A raspuns rapid ,iar eu si baietii ne-am tavalit pe jos de ras.

"Terminati!"S-a rastit Amy ,asezandu-se langa noi,iar Zayn si Brianna au iesit pe usa.

"Si probabil acum Zayn si Brianna se reproduc."A ajuns Niall la o concluzie desteapta.

"Niall, ti-ai ars toti neuronii ca sa-ti dai seama de ceva care era total evident?!"A chicotit Harry.

Sper ca v-ati distrat citind acest capitol , iar daca va placut vreo replica ,lasati-o intr-un comm :)
Pana sa inchei acest capitol , vreau sa va mulțumesc pentru voturi si pentru multimea de commentarii ,iar acum ca suntem in vacanta voi da dedicatii la cei care lasa comm-uri frumoase si ,respectiv, amuzante :* ILY ♥

Pe data *aviatoare*.

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum