Capitolul 28

1.5K 126 13
                                    

"Sunt doar niste analize , Amy!"

"Știu, Bri!Dar .."

"Niciun dar!Totul o să fie bine!"

"Bine ,am ajuns si trebuie sa-nchid ,distracție plăcută în continuare !"

Am închis telefonul ,apoi l-am bagat in geanta și am intrat pe ușa cabinetului.

Doctorița m-a întâmpinat cu un zâmbet larg pe față ,apoi m-a poftit să fac câteva teste de sânge și tot felul de investigații medicale.

"Observ în fisa dumneavoastră o pierdere de sarcină."

"Da... Este ceva in neregula?"

"Nu.Am făcut toate testele necesare , acum sunteți libera!"

"Multumesc.O zi buna!"

"Multumesc , la fel!"

Haide ,Amy, că n-a fost așa de greu!

Mi-am croit drum către parcare unde Louis mă aștepta în mașină.

"Ce a spus doctorul?"

"Mor in doua zile."

"Poftim?"A țipat.

"Glumeam , idiotule!"

"Mi-a fost dor de porecla asta!"A spus ,ciupindu-mi obrazul , apoi a apasat pedala de accelerație.

Este seara și stau tolănită pe canapea.Ma tot gândesc la nemorocitele ale de analize.

"Esti bine?"Mă întreabă și dau din cap ca nu.

"Crezi că vor iesi proaste?"

"Nu stiu cum vor iesi , dar un lucru il stiu.Eu te voi iubi indiferent de rezultatul analizelor!"

A venit lângă mine ,cuprinzându-ma de la spate cu bratele sale , acum spatele meu fiind lipit de pieptul lui.

"Stii ce este ciudat?"Schimb subiectul.

"Ce?"

"Brianna și cu Zayn sună întotdeauna în jurul pranzului , dând ca motiv că atunci s-au trezit."

"Adolescenți în călduri!"

"Mie-mi spui?!"

"M-ai au doar doua zile ,apoi trebuie să revină cu picoarele pe pământ!"

"Voi începeți turneul ,nu?"

"Din păcate , da..."

"Hmm...sesiuni pe facetime.Asta va fi interesant!"Chicotesc ,iar buzele lui Louis le sărută pe ale mele.

Se ridică cu mine in brate , săruturile continuand.Deschide ușa dormitorului cu piciorul ,apoi mă așează usor pe pat.Când începe să-si deschidă pantalonii , fug pe lângă el.Tremur din toate încheieturile , nu mă așteptam la asta.

Unde ti-a fost mintea,Amy?!Credeai că te-a dus in dormitor ca să faceți curățenie?

Ma plimb pe străzile pietonale ale Londrei , încercând să-mi aranjez gândurile ,dar nu reușesc.Il iubesc pe Louis , dar simt că nu pot s-o fac.Habar n-am de ce sau când voi fi pregătită.Stiu doar că acum nu sunt.Probabil in acest moment , Louis a sunat-o pe Eleanor ,iar acum sunt amândoi.

"Dar tu ai încredere in Louis?" Ma întreabă conștinta.

"Da , am!"

"Pai..si de ce crezi că ar fi sunat-o pe Eleanor?"

"Nu stiu."

"Atunci mișcați fundul și afla!"

Ciudat este că fac lucrul pe care propria conștiință mi l-a spus.

Deschid ușa și intru în casă.Din bucătărie apare Louis cu o fata mai mult de cat confuză.

"Louis, mm..eu.."

"Nu e nevoie.Am înțeles!"

"Atunci ce este?"

"Au venit analizele!"

Heloo!De când nu am mai scris la YL ...Dar am revenit cu idei noi și capitole cu ceva mai multa acțiune.Probabil mulți dintre voi vă plictisiti și ati avea nevoie de ceva de citit , atunci vă recomand Forever Yours.Este un fan fic. cu Luke Hemmings , care tocmai ce trecuse printr-un accident de motocicleta , pierzându-si astfel memoria.Iubita lui , de care nu-si aduce aminte , începe să-i scrie scrisori , încercând să-l facă să-si aduca aminte de ea și de cat de fericiți erau împreună.
Link-ul il găsiți la link extern.

Sa revenim la capitol , ce credeți că este cu rezultatul analizelor?

pam-pam.

Pe data viitoare!

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum