Capitolul 15

2.5K 137 18
                                    

Louis's POV

Dupa sute de apeluri in care nu mi-a raspuns , am hotarat s-o caut.I-am zarit masina In parcarea parcului.

"Ce cauta in parc?"M-am intrebat atunci ,iar acum stau si o gasesc cu un barbat privindu-se si aproape saratandu-se.

Recunosc , sunt ranit ,dar deabia acum imi dau seama ca n-am de ce sa fiu asa.Doar nu o iubesc!

"Louis, ce cauti aici?Ce e cu zgarieturiile astea?"M-a intrebat ea socata, mi-a strans toata puterea si durerea din suflet si I-am invinetit fata nenorocitului.

Inainte ca el sa riposteze , am tras-o brutal pe Amy de mana pana la masina.

N-am scos niciun cuvant tot drumul spre casa ,dar cand am ajuns mi-am dat drumul la gura.

"Am avut incredere in tine.."Am tipat la ea ,iar pentru cateva minute si-a inchis ochii incercand sa opreasca lacrimiile sa curga.

"Cand aveai de gand sa-mi spui ca esti indragostita de altul?"Urasc s-o vad cum plange .Urasc sa tip la ea ,dar gelozia si rana provocata de ea ma distrug.

"Louis , nu este cea ce pare!"In sfarsit a ripostat si ea.

"Sigur , ca nu este!"

"Spun adevarul!"

"Amy,cine crezi ca te mai crede?Cine?Eu unul nu te mai cred .Daca aveai sentimente pentru cineva trebuia sa -mi spui!"Chiar nu mai aveam incredere in ea.Credeam ca este total diferita de fetele cu care am fost pana acum ,dar m-am inselat.

"Am sentimente pentru cineva!"A spus hotarata ,lucru ce mi-a rupt inima in mii de bucati.

"Iar acela esti tu!"A spus ,apropindu-se de mine si unindu-si buzele de ale mele.

I-am continuat sarutul.Era foarte diferita de Eleanor , foarte.

Cand buzele noastre au decis intr-un final sa se desprinda , ne-am privit in ochii.Eu in ai ei , ea in ai mei.

"Te cred."I-am spus ,mangaindu-I obrazul.

"Poftim?"

"Te cred ca ma iubesti pe mine si nu pe el."Am sarutat-o din nou ,tinand-o cat mai aproape de mine.

Acum este a mea si nu vreau sa-I mai dau drumul , niciodata.

Amy's POV

Louis m-a inconjurat cu bratele sale ,plasand din cand in cand un sarut scurt pe gatul sau obrazul meu.Nu ma asteptam sa reactioneze asa cum a facut-o.

"Pana la urma imi vei explica de ce este zgariat tot?"Am intrebat , intorcandu-mi capul pentru a-l privi in ochi , acei ochii albastrii.

"Sa zicem ca am sarbatorit cam mult si ne-am imbatat ,apoi am facut un scurt drum cu masina.Bum-bam.Spital ,iar acum sunt aici ."Am chicotit la modul cum mi-a povestit prostia care au facut-o in timpul "marelui turneu" ,dar eram ingrijorata deoarece corpul lui era plin de taieturi.

"Esti bine?Nu ma minti!"

"Eu sunt foarte bine.Dar ce mai face bebelusul?Ai aflat sexul?"A intrebat nerabdator .

"E fata si sunt sigura ca va fi fetita lui tata!"M-a sarutat , strangandu-ma si mai tare la pieptul sau.

Gata!S-au sarutat!Fericiți?

:))Eu una sunt chiar foarte fericita!Forta Loumy :)

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum