Capitolul 16

2.6K 133 14
                                    

"Haide odata ,Louis!"Am tipat , coborand scariile cu atentie. Burta incepe sa creasca ,iar eu aproape nu mai incap pe usa. Minunat ,nu?

Dupa minute pierdute , asteptandu-l pe Louis , mi-a venit brilianta idee de a-l astepta afara.

Imediat ce am iesit din casa , o turma de paparazzi s-au napustit asupra mea , bombardandu-ma cu intrebari si poze.

"E adevarat ca vrei sa faci avort?"

"Cum merge relatia ta cu Louis?"

"Cum se va numi bebelusul?"

"L-ai inselat vreodata pe Louis?"

Din minut in minut deveneau mai agresivi, impingandu-ma din ce in ce mai rau.

Deodata am simtit o mana pe umarul meu , tragandu-ma la pieptul sau.Louis.

"Daca mai indrazniti s-o impingeti , va bag pe toti in puscarie."A tipat la ei ,apoi dintr-odata s-au dat la o parte , facandu-ne loc sa ne urcam in masina.

"Asa va fi mereu?"Am intrebat inca privind multimea de paparazzi.

"Nu stiu ce sa zic ,dar daca se va intampla asa , eu voi fi aici sa te apar de ei."Mi-a spus , punandu-si mana pe piciorul meu.

Louis s-a schimbat mult , chiar si eu am mai facut cateva schimbari in comportamentul meu.A devenit extrem de grijuliu si protectiv , iar mereu imi aduce mancare cand il rog!Asta find una dintre cele mai pretioase calitati.

Aceasi materniate , aceasi docotrita , aceasi burta .Totul devin atat de monoton , abia astept s-o tin in brate pe micuta.

M-am asezat pe patul acela ciudat ,asteptand ca Louis si doctorita sa termine de vorbit.

Mi-am concentrat atentia asupra tavanului alb care avea cateva crapaturi greu de observat.Chiar ca eram extrem de plictisita!

"Luna asta nu vom vedea copilul , dar luna viitoare da.O zi buna!"Pe bune?

Ma pune sa ma scol devreme.

Ma pune sa nu mananc nimic.

Ma pune sa ma lupt cu paparazzi.

Ma pune sa astept pana cand e libera si gata sa ma vada.

Iar acum imi spune ca nu era nevoie sa ne vedem astazi.Femeia asta ar trebui aa fie mai hotarata!

Mi-am dat ochii peste cap si am plecat impreuna cu Louis acasa.

Odata ajunsi acasa , vroiam doar sa lenevesc in pat si sa nu fac absolut nimic , pana cand Louis mi-a stricat toate planurile.

"Amy , la sapte plecam catre BRITs.Sper ca nu ai uitat?"Am inghitit in sec si m-am uitat la ceas.

17:30. La Naiba!

Am inceput sa arunc toate rochiile de seara prin camera , sperand ca voi da de una frumoasa si care sa ma incape.

Mii de modele, materiale si culori plutea prin camera , dar niciuna speciala si care sa te faca s-o porti.

Hormonii mi-au umezit ochii , iar picioarele mi-au cedat , lasandu-mi spatele sa alunece pe suprafața peretelui.

"Amy , esti bine?"Logic ca a auzit zarva care venea din camera mea si a venit sa ma verifice.

"Nu vreau sa te fac de rusine la BRITs."

Louis's POV

Nu suport s-o vad asa , nu suport.M-am lasat in genunchi in fata ei pentru a-i privi ochii de culoare deschisa.

"Tu esti cea care se face de rusine cu mine!"I-am sarutat crestetul capului , apoi am ales o rochie din mormanul de haine.

"Poart-o pe asta!"I-am zis ,iar ea si-a sters lacrimiile.

"Asta am purtat-o in ziua in care ne-am cunoscut la petrecere."A zambit ,amintindu-si .

"Si o sa fi si mai frumoasa in ea deoarece porti un accesoriu nou."Am pus mana pe abdomenul ei bombat.

Am lasat-o sa se pregateasca si am mers jos .

Peste cateva minute  o noua Amy a coborat scarile.Machiajul discret scotea la iveala o pereche de ochi albastrii , rochia larga ii venea perfect , evidentiind burtica si copilul nostru , era absolut perfecta.

Am luat-o de mana si ne-am urcat in masina.

Multimea de fane si de paparazzi au cam speriat-o ,dar am incercat sa o protejez .

Odata ajunsi pe covorul rosu , am facut cateva poze ,apoi ne-am indreptat catre locul de interview-uri.

"Baieti , au aparut o groaza de poze cu voi consumand alcool in turneul anulat!"A spus reporterita ,iar Niall s-a decis sa ne scoata din incurcatura.

"Da , am baut ,dar nu eram chiar asa de beti, cel putin eu nu eram."Iar cum noi suntem One Direction , Harry s-a gasit sa-I spuna lui Niall ce a facut in seara aia tocmai acum.

"Niall , ai impartit mancarea cu Liam in seara aceea .."I-a soptit el la ureche ,iar irlandezul trupei s-a Inrosit tot la fata , cautand cu privirea o lingurita.

Iar dupa ce a pus mana pe ea , pentru Liam iadul s-a dezlantuit ...

Liam alerga atat de repede ca a lasat-o cheala pe Ellie Goulding atunci cand fermoarul geacii lui de piele s-a prins in podoaba capilara a ei.

Niall a aruncat lingura spre usurarea lui Liam si a alergat imediat spre Ellie.

Ca orice fata , Ellie "suferea" ,iar Niall era cel mai bun la inveselit .

"Liam esti un mare nesimtit!Uite ce I-ai facut lui Ellie!"A zis Niall ,iar Liam a incercat cu greu sa-si pastreze calmul.

1-0 pentru Irlanda!

Amy's POV

In timpul ceremoniei am stat la masa cu Gemma , sora lui Harry.Este opusul lui Styles din toate punctele de vedere.

Ea este calma , el este un zapacit.

Parul ei este drept , al lui este o jungla de bucle.

Ea spune glume amuzante , el nici macar nu stie ce e o gluma.

Sa continui lista? Ati inteles ideea.

"Acum o sa anunte castigatorii celui mai bun video ,apoi after-party!"M-a informat Gemma ,strangandu-ne mainiile in asteptarea castigatorului.

One Direction!

In drumul spre scena , baietii au trecut si pe la masa noastra , Gemma luandu-l in brate pe cret.

L-am imbratisat pe Louis ,dar se pare ca nu I-a fost de ajuns si m-a sarutat .Logic camerele nu au putut acorda cinci minute de imitate..

Da , stiu! Niall era in carje la BRITs ,dar aici nu este.

Hmm....nu va dau niciun detaliu cu ce se va intampla la After-Party ;)

Pe data viitoare ,iar pana atunci lasti-va parerea sau intrebariile ,iar eu va răspund :)

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum