Amy's POV
"Ce cauti aici? Nu ar fi trebuit sa fi la Louis?"Brianna si-a sters lacrimiile, care ii curgeau pe obraji, iar eu am facut la fel.
"Louis e un dobitoc. "Am oftat printre lacrimi.Brianna a dat din cap , aproband insulta mea indreptata catre Louis. Mi-am rdicat privirea din podea si m-am uitat la ea.Era trista, nu am mai vazut-o niciodata asa.
"Bri, ce s-a intamplat? Sunt sora ta si n-am sa te judec niciodata, asa ca povesteste-mi!"
"Amy, e o poveste lunga!"A incercat sa evite subiectul, dar de data asta numai scapa de mine.Forta, Amy!
"Sunt aici ca sa te ascult!"
"M-am intalnit cu un tip, apoi s-a despartit de mine, iar a doua zi era fotografiat cu o alta fata.Nu e nimic special."De ce nu-mi zice cine e baiatul ala?
"Care baiat?"Am intrebat eu fara pic de retinere.
"Zayn Malik!"Gura mea era larg deschisa de uimire.Eram in stare de soc.
Hmm..cine ar fi crezut? Doua surori care se urau , acum incurcate in relatii cu doi colegi de trupa? Al dracu destin, nu?
Louis's POV
"Trebuie s-o aduc inapoi, omule!"Mi-am pus capul intre maini , lasandu-mi privirea indreptata spre podea.
Seara trecuta am fost un dobitoc, iar acum trebuie sa-mi repar tampeniile .Sau..pierd copilul de tot.
Harry a oftat si a plecat din camera fara sa spuna ceva.Ii multumesc de ajutor!
Am pus mana pe telefon si am sunat persoana , care ma va ajuta cu siguranta, mama.
"Louis, ce ma bucur ca ai sunat! Cum merge cu Amy?"A intrebat ea , vocea ei calda alinandu-mi durerea pe care o simteam in piept.
"Prost! L-am ruinat! M-am imbatat si am jignit-o in ultimul hal aseara.Mama, ajutor!"Am spus eu, iar ea a oftat si mi-a zis exact ce trebuie sa fac.
"Louis William Tomlinson, o sa-l trimit pe tatal tau s-o aduca pe Eleanor in Doncaster, iar tu te duci direct la Amy si o iei de mana.Mergeti amandoi si faceti public faptul ca e insarcinata. "Nu pot face asta.....
Am inchis telefonul si m-am gandit mai bine la ce am de facut.
Daca voi spune tuturor faniilor ca este insarcinata s-ar putea sa-mi pierd locul in 1D.
Amy's POV
Am deschis usa, vazandu-l imediat pe Louis cu o fata de caine plouat.Dar tot odata cu fata aceea , am revazut acei ochii albastrii, care I-as vrea si pentru copilul meu.
Proasta mai esti, Amy!Esti insarcinata cu el, logic ca o sa aiba ochii lui!
"Ce doriti?"Am intrebat eu, glumind cu el.
Mereu imi activez simtul umorului , numai cand stiu ca daca voi fi serioasa , voi fi ranita.
"Amy, imi pare rau.Vreau sa te intorci! Vreau sa fim o familie!Vreau sa facem relatia publica!"Publica?
"Vrei cam multe, Tomlinson! "A oftat, dandu-si ochii peste cap, apoi m-a luat pe sus. Oare sa-i amintesc ca sunt inca insarcinata?!
"Lasa-ma jos acum sau te las fara mostenitori!"Acum imi dau seama ca e cam imposibil sa ramana fara mostenitorii...Proasta , din nou!
"Calmeaza-te, faci rau copilului!"
"Nici sa nu incerci sa folosesti copilul ca pretext ca sa nu te injur!"Am tipat eu, in timp ce continuam sa ma zbat.
Apoi, deodata, mi-am dat seama ca mai devreme am fost cu Brianna la Mc Donalds..si burta mea e plina.Deci, este o chestiune de timp pana cand umarul lui Louis va ceda!
Bravo, Amy!
Brianna's POV
Cum Amy isi "rezolva" problemele cu Louis, eu ma relaxez cu un bol plin de nachos , uitandu-ma la TV.
Am luat telecomanda si am schimbat canalul pe unul de stiri mondene.Sper ca apar la "Cele mai bine imbracate", altfel va trebuii sa dau un telefon.
Deodata, pe ecran, Louis si cu Amy au aparut.Ce naiba?
"Ea este fata care o iubesc si care imi poarta copilul!"
Louis a vorbit tot interview-ul, iar Amy zambea pe fundal.Stiu ca-l place, se vede.
La final Louis a sarutat-o pe obraz si au plecat.
Wow! Cine s-ar fi asteptat la asa ceva?!
Adica nu se cunosc decat de doua luni si au un copil impreuna si se iubesc.Sper ca si Louis o iubeste cu adevarat, altfel il transez cu mana mea!
Telefonul meu a inceput sa vibreze, primisem un mesaj.Crezand ca este de la Amy, am deblocat ecranul si am deschis mesajul.
De la :Zayn
Brianna, te iubesc si sper ca intr-o buna zi sa ma poti ierta :(
Zayn? Am crezut ca nu mai simte nimic pentru mine , am crezut c-o iubeste pe Perrie.Stiam ca baiatul asta e bipolar, dar nici chiar asa.Am aruncat telefonul undeva in camera si mi-am lasat capul sa se scufunde in perna.
De ce viata trebuie sa fie asa de complicata cate odata?
Daca la capitolul trecut Louis a primit numai amenintari cu moartea .L-a asta ce primeste? Cum vi se pare capitolul?
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...