Amy's POV
Am simtit o mana rece pe spatele meu cald,asa ca m-am intors sa vad cine este.
L-am zarit pe baiatul de aseara langa mine in pat!Dezbracat!M-am privit pe mine si eram si eu la fel de dezbracata .
Am tras repede cearceaful pe mine ,mi-am luat hainele si am intrat in baie.
M-am privit in oglinda .Aveam pungi negre sub ochi,semn ca am petrecut pana-n zori.Capul imi pocnea de durere,un semn vital ca am consumat alcool.
Ce dracu am facut ?!Asta era intrebarea care imi tulbrua mintea incetosata.
M-am imbracat repede,apoi mi-am dat cu mana prin par ,incercand sa-l "pieptan".
Am iesit fara ca Louis sa sesizeze ,lasandu-l cu o perna pe post de fata,careia sa-i mangaie spatele.
Tocmai cand am apasat pe clanta usii de la intrare,vocea enervanta a "iubitei" mele surioare ,mi-a atras atentia.
"Ce seara fierbinte,Amy!"A ras satisfacuta ca eu am ajuns o curva si ea o mare "desteapta".
Am deschis usa fara alte comentarii si m-am indepartat cat mai mult de locul acesta.
Louis's POV
Ce moale si micuta este Amy..si foarte slaba?Ce naiba?!Mi-am deschis ochii si am observat ca mangaiam o perna?O perna ..pe bune,Amy?!Pe bune?!
Wow!Imi aduc fiecare moment de aseara.Ce seara incendiara!Dar de ca naiba a plecat asa repede?
In fine..avea iubit!M-am ridicat ,apoi m-am imbracat si am plecat in cautarea baietiilor prin casa.
Pe Niall l-an gasit atipit pe masa din bucatarie!Tipic Niall!
Pe Zayn si pe Liam i-am gasit dormind intre doua blonde!Zayn ,ce dracu?O ai pe Perrie!Iar Liam, ma asteptam la mai multa seriozitate din partea ta.
Ultimul pe lista este Harry,care dormea imbratisand un ficus.
Acum intelegeti de ce este inca singur?
Dupa ce i-am trezit pe toti,am plecat la studio sa inregistram pentru noul nostru album.
Amy's POV
Astazi am avut noroc si am prins autobuzul ,care ma ducea la munca.
Inca o zi plictisitoare pe platoul de filmat al acestui serial.
Mi-am devorat gogoasa cu glazura de vanilie si m-am asezat pe un scaun.
Una dintre actritele serialului ,Georgia citea o revista mondena.
Pe prima coperta l-am recunoscut pe Louis.
"Poti s-o imprumut putin?"Am intrebat si nu am mai asteptat raspunsul si i-am insfact-o din maini.
Hm...One Direction!Mi-am deschis telefonul si am cautat informatii despre ei.Conform Wikipedia ,s-au format la X Factor si sunt printre cele mai bune trupe de baieti.Pe bune?!Adica sunt extrem de cunoscut,iar eu habar n-aveam de ei!
Amy,trebuie sa mai iesi din casa,fetito!
Telefonul a inceput sa sune,primisem un mesaj de la Luke.
De la :Luke
Ne vedem in fata Big Ben-ului la 16:00? :)
I-am raspuns afirmativ printr-un alt mesaj,apoi mi-am pus telefonul in geanta si mi-am continuat munca.
Este 16:00 si Luke inca nu a aparut.Si nu vreau sa mentionez faptul ca afara ploua ,iar eu nu am umbrela.
"Amy?"Am auzit o voce la fel de inghetata ca mine,asa ca m-am intors .Era Luke.L-am luat in brate si i-am oferit un sarut pe obraz.
"Am o surpriza pentru tine!"Era entuziasmat pana peste cap.M-a luat de mana si m-a dus pana in fata unui bloc ,destul de nou.
Am intrat in cladire si a deschis usa apartamentului cu numarul 5 .
Era un apartament mare si spatios ,deloc sofisticat sau elegant ,dar totusi frumos si cu bun gust.
"Am primit o slujba foarte bine platita,asa ca am cumparat acest apartament pentru nou doi!"Mi-a zis el fericit.Wow!Nu-mi vine sa cred ca ne vom muta impreuna.
Admiram apartamentul ,atunci cand a venit langa mine si mi-a plasat un inel pe degetul inelar.
"Ce e asta?"Am intrebat socata.Era un inel din aur alb cu o pietricica in mijloc.
"Acesta este promisiunea mea de casatorie fata de tine!"M-a sarutat scurt,apoi l-am imbratisat.
In sfarsit viata mea se coloreaza.Acum am un viitor cu Luke.O sa-i fiu sotie un scurt timp si poate o sa avem si copii ,care sa alerge prin living.Ce vise!
Dupa "cererea in casatorie" am plecat acasa .
Zaceam in pat atunci cand telefonul a sunat.
"Ce vrei Brianna?"Am raspuns dur .
"Vroiam sa vad ce faci..adica daca esti bine."Oh,da!Te suna sora ta vitrega dupa ani in care nu a facut-o,si tot ce vrea este sa stie ce faci?!
"Sunt bine.Adica foarte bine deoarece ma voi casatorii!"I-am aruncat vestea in fata.Adica la telefon...In fine!
"Pai..felicitari!"A zis ea cu jumatate de gura.Ce naiba nu-i convine?!
"Multumesc!"Am incercat sa fiu politicoasa,dar tonul meu a sunat cam iritat .
"Dar ce o sa zica viitorul tau sot in privinta serii trecute!Te-ai gandit ca poate afla de Louis?"Acum vrea sa para grijulie si eu vreau sa seman cu Angelina Jolie ,dar asta nu inseamna ca se va si intampla!
"Pai..daca o sa-i zici tu normal ca afla?!"
"Promit ca nu-i suflu o vorba lui Luke!"Cum de stie de Luke?
"De unde stii ca este Luke ,viitorul meu sot?"
"Amy,chiar daca te-am parasit dupa moartea parintiilor nostri ,acum vreau sa fiu sora ta!Vreau sa te protejez si sa am grija de tine!"
Parintii nostri au murit acum cativa ani intr-un accident rutier,iar Brianna in loc sa stea cu mine sa ne consolam ,a dat proba la o agentie de modele si ...bum...a ajuns vedeta!
"Noapte buna,Brianna!"Am spus si am inchis telefonul.
O parte din mine vrea sa-i spuna Briannei ce sora oribila a fost ,dar cealalta parte vrea sa-ngroape trecutul si sa-si ierte sora.
Ce naiba sa fac?!
Probabil v-am plictisit teribil cu un astfel de capitol, dar nu tot ce scriu eu este si bun, mai ales in perioada asta!
Sper sa nu aruncati cu rosii in mine pentru ca nu va placut .Aici aveit trailer-ul cartii.1.http://m.youtube.com/watch?v=UckAkcmC_nk
Urmatoarea parte o voi posta pe 7 februarie, numai cu conditia de a lasa fiecare , dintre cei care citesc, o parere. Nu va costa nimic, dar pentru mine inseamna mult.
Multumesc ca ati citit :*
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
Fiksi PenggemarAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...