Amy's POV
Am deschis ochii si mi-am dat seama ca nu mai sunt acasa,adica la Luke.
Era o camera mare cu tapet mov si parchet crem.
M-am dat jos din pat si am deschis dulapul alb si imens din fata patului.
Era plin cu hainele mele.Ce naiba caut eu si hainele mele aici?!
M-am privit in oglinda si am realizat ca aratam ca un monstru mergator.
Aveam pungi negre sub ochii rosii,iar parul era ciufulit si incurcat.
Am deschis usa si am coborat scariile in graba.
"Neata!"Am auzit o voce din living.Brianna?
M-am indreptat catre living,unde am gasit-o pe Brianna ,savurandu-si cafeaua in timp ce se juca pe Ipad.
" Brianna,ce naiba caut eu aici?"A inchis tableta si s-a ridicat de pe canapea.
"Aseara m-ai sunat ca Luke te-a dat afara ,promitandu-mi ca-mi zici si motivul!Te ascult!"Brusc toate amintirile de aseara rulau in mintea mea.Stai!Eu sunt insarcinata!
"Aham..iti..amintesti...seara aceea incendiara ..."M-am balbait eu,lasandu-mi capul in jos de rusine.
"Da!"
"Sunt insarcinata!"Am raspuns rapid,iar privirea Briannei era o combinatie dintre o privire socata si una speriata.
S-a asezat pe canapea ,privind in gol.Sper sa nu ma dea afara...cum a facut Luke!
"I-ai spus?"Au fost singurele cuvinte ,care a putut sa le rosteasca dupa ce a aflat vestea cea mare.
"Nu!Ieri am aflat si eu!"
"Uite!"Mi-a intins telefonul ei,facandu-mi semn sa -l sun,dar am refuzat.
Chiar imi lipsea o discutie aprinsa cu Louis despre sarcina mea.
"Si ce o sa faci?Cum o sa te descurci singura?Cum o sa creasca copilul singur?"A zis Brianna ,agitandu-se prin living.
"Nici nu l-am nascut inca si tu iti faci probleme!Mai vrobim asta peste noua luni deoarece acum trebuie sa merg la serviciu!"Am imbratisat-o si am plecat.
Louis's POV
"Louis,iti suna tampenia de telefon de minute intregi!"A tipat Eleanor la mine.
M-am ridicat oftand si am raspuns la apel.
"Sexy Tommo pe fir!Cu ce va pot ajuta?"
"Ai dat de dracu de data asta,Louis!"Am auzit o voce feminina ,care tipa la mine .
Sunt doar doua posibilitati :mama sau bunica!
"Mama?Tu esit?"Eram confuz...iar daca chiar era mama sau bunica,ma vor tine la telefon ani intregi deoarece le-am raspuns cu "Sexy Tommo"!
"Ce mama visezi,desteptule!Sunt Brianna!"Ce naiba mai vrea si asta?
"Ce mai faci ,Bri?"
"Te astept intr-o ora la mine acasa!Trebuie sa afli cateva lucruri..."Ce lucruri?
Oh,daca iar Simon si managment-ul ei au vorbit sa ne intalnim de dragul celebritatii din nou....o sa innebunesc!
Mi-am luat ramas bun de la iubita mea si am plecat spre casa nenorocita a Briannei.
Amy's POV
Pe drum toata lumea se holba la mine!
"De ce dracu' va holbati la mine?"Am tipat in autobuz.O doamna mi-a intins o oglinda,iar cand mi-am vazut reflexia in ea,mi-am dat seama ca ....am uitat complet sa ma schimb sau sa ma pieptan.
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...