Sunt momente în viața in care nu poți face diferența dintre realitate și un simplu vis.Mi-am spus de prea multe ori "trezeste-te" ca să ma gândesc ca eu inca visam.Tot ce am trait , toata aventura din York , toată drama cu psihologul...era doar un vis , mai de grabă un coșmar.
"Louis , ai luat nenorocitul ala de aparat foto?"Tip la el in timp ce ne apropiem de curtea liceului.
"Da , l-am luat!"Spune ridicandu-l ca eu sa ma conving.
Curtea liceului era plina , plina de absolvenți.Emoția se simțea in aerul ușor răcoros .
"Mama , tata!"Auzim in spatele nostru și ne intoarcem.Rebecca ne face cu mâna ,îmbrăcată in roba ei neagra cu rosu.
"Eu si William va așteptam!"Spune ,iar toată atenția lui Louis cade asupra iubitului lui Becca.Nu stiu cum s-o spun frumos , dar ei nu prea se-nteleg .
"Bună ziua , domnule Tomlinson!"
"Ce am vorbit noi de distanța de doi metri intre voi?"
"Louis , termină!"
"Altfel ce se intampla , Will?"Așteaptă Louis un răspuns ,iar Will lasa capul in jos.
"Domnul Styles imi restrictioneaza accesul la toate cluburile din oras."
"Si?"
"Domnul Payne nu imi va scrie o scrisoare de recomandare."
"Si?"
"Domnul Malik se va asigura ca folosesc cel mai prost fixativ."
"Si?"
"Domnul Horan imi va manca toată mancarea."
"Will , nu ti se va intampla nimic!"Il asigura Becca , cat timp eu ii arunc o privire lui Louis , ce-si dădea ochii peste cap.
"Toți absolvenți sa se aseze pe locurile lor!"Anunta o voce prin microfon ,iar eu ii ofer Beccai o îmbrățișare și o las să se aseze .
"Ne-am adunat aici ca să ne luam la revedere de la acesta promoție minunata!"Slune directorul ,apoi înmâna diplomele absolvenților , in ordinea alfabetica.
Odata ajuns la "T" , Louis imi prinde mâna,iar eu ii zâmbesc.
"Anna Rebecca Tomlinson"
Becca se ridica de pe scaune si-și ia diploma mândră , in timp ce toata mulțimea aplauda.Se intoarce cu fata către Will si-l saruta.
"Asta e prea de tot.."Pufneste nervos Louis ,iar eu fac la fel ca fica mea.
"Te-ai calmat?"Il intreb dupa ce l-am sărutat.
"Pleaca imediat dupa festivitate , nu?"
"Da."
Rebecca se îndreaptă către noi alergând , sarind in bratele lui Louis.
"O sa-mi fie dor de voi!"
" Si nou de tine , dar experiența de la colegiu o trăiești doar odata!"Ii spun ,iar ea ma îmbrățișează.
"Becca , plecam!"O striga din spate prietenii .
Se intoarce către noi cu o fata trista ,iar eu ii șterg lacrimile .
"Asta este drumul tau !"Ii spun ,iar se întoarce către prietenii ei , plecând de langa noi.Ne face cu mana in timp ce-si șterge lacrimile , dar cu un ochii privește către lumea ce o așteaptă dupa aceasta despărțire.
Noi plecam in direcția opusa cu destinația casa .
Casa .Dulce casă.
"Amy?"Louis imi atrage atenția ,iar eu ma întorc catre el.Se apropie de mine , presandu-și buzele peste ale mele.Fiecare sărut al nostru este la fel ca primul.
Continui sa-l sarut si eu ,iar el imi ridica coprul de la sol.
"Uneori ii multumesc lui Dumnezeu ca am băut in seara aceea!"
"Si eu!"Chicotesc.
"Dar cel mai mult îi mulțumesc că m-a făcut sa te iubesc!"
"Te-a făcut sa ma iubești , dar tot eu te iubesc ma mult!" Ma dau eu mare.
"Imposibil!"
"De ce?"
"Eu te voi iubi mereu si mai mult!"
Si asa se termina acesta carte! Chiar am sa-I duc dorul , nu stiu daca si voi , dar eu chiar am plans când am realizat ca se termină.Poate pentru ca eu sunt cea care scrie...dar chiar m-am atasat de acesti doi idioți.
Daca totuși vreți o carte sa citiți in perioada dureroasa care urmeaza , cea de dupa Young Love , eu am început o carte cu Zayn Malik , dar apar și ceilalți.Nu este una normala , fiind vorba despre mai multe clanuri ce se războiesc intre ele , dar fac pace prin casatoria aranjata a lui Zayn cu Beatrice.O găsiți pe contul meu sub numele de "Beating Heart".
Va mulțumesc ca ati fost alături de mine 30 capitole ♥
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictieAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...