Eleanor's POV (pentru prima data)
O iubesti pe Amy ,Louis?!
Eram nervoasa ,iar asta influenta modul cum conduceam , apasand pedala mai puternic de cand atunci cand sunt calma.
Stiam ce avea de gand sa-mi faca Louis ,dar cu toate astea inca il iubesc si inca voi lupta pentru el ,chiar daca asta inseamna sa distrug cateva obstacole pentru a castiga acest raboi.
Orice e permis in dragoste si razboi.
Spunea o vorba.
Am oprit pe dreapta pentru a avea un minut de gandire la ceea ce aveam sa fac in continuare.
Louis ma vrea langa mama lui ,asa ca asta am sa fac.Voi sta langa soacra mea ,comportandu-ma cat mai frumos posibil.
Dar totusi n-am cum sa stau calma in Doncaster in timp ce roscata aia ii cheltuie banii sotului meu.
Din pura curiozitate am cautat pe net numele ei , afland ca a lucrat ca si asistent de platou cu unul dintre fratii prietenei mele ,Gloria.
Si cum n-am mai vorbit de mult cu Gloria , am sunat pentru a-mi oferi mai multe detalii.
"El , de cand n-am mai vorbit?"Mi-a spus ea pe un ton dragalas.
"Gloria , am nevoie de cateva informatii despre o fosta angajata a fratelui tau."I-am cerut eu.
"Lasa-mi numele si iti voi da un mesaj cu toate detaliile."
"Mersi ,Glor!"
Mi-am luat la reveder si am inchis.Uneori e atat de bine cand ai cunostinte care sa te ajute.M-am urcat in masina si am condus pana am reintrat in Londra.
Doncaster-ul poate sa mai astepte.
In cateva minute mesajul de Gloria si-a facut aparitia .Am aflat numai tampenii despre roscata , dar ultima propoziție mi-a oferit numele si numarul de telefon al fostului ei logodnic.
Hm...poate totusi n-ar strica sa vorbesc si eu cu el.
L-am apelat fara ca macar sa ma gandesc cum il voi abodra.
"Doctor Pullman la telefon!"Oh , deci este doctor.Gloria menționase ca a fost promovat de curand ,dar nu ma asteptam ca roscata sa se imperecheze cu vreun medic.
Nu pare atat de desteapta pentru a deveni sotie de doctor.
"Buna ziua.Ma numesc Eleanor Calder si va sun pentru a va face o propunere ."Am spus eu ,venindu-mi o idee brilianta.
"Ma scuzati ,dar nu inteleg ce doriti."A zis el ,incercand sa para baiatul cuminte si bun.
Dar nu ma fraiereste pe mine un țărănoi!
"Luke, sa trecem la subiect!Eu sunt iubita tipului cu care e fosta ta logodnica insarcinata!Si vreau sa ma ajuti sa-I desparti!"Am dat eu cartiile pe fata.
"Iar eu ce am de castigat?"A intrebat egoistul.
"Iti recapeti roscata."Mi-am dat ochii peste cap si am așteptat sa-mi raspunda.
"Ce trebuie sa fac?"A intrebat .
"Falsifica niste analize din care sa rezulte ca eu sunt insarcinata .Ai inteles?"Am spus hotărât ,asteptand un raspuns afirmativ.
"O sa vad ce pot face.Te voi suna peste o luna sa stabilim sa ne vedem pentru a ti le da."Am raspuns cu un "bine" , apoi am inchis.
"Louis , vei fi din nou al meu! "Mi-am spus ,apoi m-am urcat in masina si am condus neîncetat pana in Doncaster.
Amy's POV
Louis a venit langa mine ,tinandu-ma in brate pe la spate.Bratele sale asezandu-se pe bombatul meu abdomen.
M-am uitat in oglinda din fata mea si am vazut o familie.O familie care n-am mai avut-o.O familie pe care mi-o doresc.
Eu.
El.
Ea.
Noi.
Sper ca totul sa nu fie doar un vis ,iar in câteva clipe sa ma trezesc.
Louis si -a lasat capul pe umarul meu , plasând mici saruturi pe el.
"Te iubesc.Va iubesc."
Cam scurt , I know :(
Mai sunt cam trei capitole si terminăm prima carte :D Stati calmi ,vor fi doua!
Sunt tare curioasa , cum vi se pare dragostea dintrea Louis si Amy?Puternica?
Voi posta următorul capitol cand voi citi pareriile tuturor :*Kisses and hugs :3
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...