Capitolul 8

2.8K 133 14
                                    

Louis's POV

Somnul mi-a fost tulburat, cand mi-am dat seama ca in loc de o perna, o tineam pe Amy in brate.Apoi , brusc, mi-am amintit momentul in care a venit in camera mea in mijlocul noptii.

Telefonul a inceput sa sune, era Niall.Ce naiba vor la 8 dimineata Sambata?!

"Ce dracu vrei, Niall?"Am raspuns nervos,dar se pare ca Niall este si mai nervos.

"Daca nu deschizi blestemata asta de usa odata, te legam de Big Ben!"Mi-a tipat in telefon, apoi mi-a inchis.La naiba!

Daca Amy se trezeste si vine jos, unde vor sta baietii,sunt categoric mort!

Am iesit din camera, deschizand usa baietiilor.Ne-am asezat cu totii pe canapea, iar ei au inceput sa se joace Fifa.

"Unde e Zayn?"Am intrebat eu, vazand ca singurul brunet din trupa lipseste cu desavarsire.

"S-a despartit de o tipa zilele trecute si acum plange.."A spus Liam, iar restul au inceput sa rada.Foarte matur!

"Louis?"M-am intors speriat si am vazut-o  pe Amy, holbandu-se la baietii si la mine.

"Uuu! Louis, nu stiam ca ai avut planuri aseara!"A glumit Harry, iar restul se holbau la Amy.Acum cum naiba ies din asta?!

"Baieti, ea este Amy!"M-am calmat si am decis sa spun tot adevarul.Doar sunt fratii mei, ma vor intelege!

"Si este insarcinata cu mine!"Amy m-a impus cu cotul, probabil a deranjat-o faptul ca am spus-o cam direct.Baietii se holbau la mine,chiar nu le venea sa creada.

"O sa avem un mini Tommo!"A zis Niall cu voce de copilas, uitandu-se la burta lui Amy.

"Louis, astia sunt dorgati?"M-a intrebat Amy.Poate ca sunt...sincer nici eu nu stiu!

Brianna's POV

M-am dat jos din masina, alergand catre Zayn.M-am strecurat printre bratele sale , ajungand cu capul pe pieptul lui si bratele stranse in jurul bazinului sau.

"Ma bucur ca ai venit!"Imi era atat de dor de el.

In fiecare seara ma gandeam la el, la ce face, sau daca este bine.

"Brianna, inceteaza!"A spus, impingandu-ma de langa el.De ce se comporta atat de rece cu mine? Ce I-am facut?!

"Ce ti-am facut sa merit asta?"Am tipat, dar mi-a intors spatele , probabil nu suporta sa ma vada plangand.

Dupa cateva secunde de gandire, s-a intors catre mine, m-a ajutat sa ma ridic si am mers impreuna la el acasa.

Nu a scos nici o vorba tot drumul, iar cand am ajuns acasa si-a dat drumul la gura.

"Trebuie sa incetezi sa ma mai iubesti!"Mi-a spus dur si indiferent, dar fara macar sa ma priveasca in ochi.

"De ce?"S-a enervat si s-a ridicat in picioare, lovind mobilierul din camera.

"Pentru ca te distrugi! Uita-te la tine! Ai cearcane, ochii umflati ...si...nici macar nu te-ai obosit sa-ti asortezi hainele!Daca te vad paparazzi asa, imediat vor sti cine este cauza! Apoi vor publica un articol, iar cariera mea este distrusa!"A oftat, reasezandu-se in fotoliu.Deci pentru asta s-a despartit de mine...acum totul are sens..

"Nu am fost destul de faimoasa! Perrie are mult mai multi fani, nu-i asa?"Am pufnit nervoasa, iar el nu a scos niciun cuvant.

"Zayn Malik, pentru modul in care m-ai tratat , esti un gunoi!"Nu a indraznit sa-mi spuna nimic.Am iesit fugind din casa lui,fugeam catre casa mea.

Amy's POV

"Pa, Amy! Esti foarte tare!"A zis Harry, imbratisandu-ma inainte sa iasa pe usa.

"Si tu Styles!"

In sfarsit au plecat descreieratii aia! M-am tarat pe scari pana sus .Am deschis usa de la camera lui Louis, gasindu-l in timp ce se pregatea ca o domnisoara pentru banchetul ei.

"Pleci?"Am intrebat trista.Stai, stai! De ce sunt trista?! Amy, nu-ti lasa sentimentele la iveala! Fi puternica.

"Trebuie sa mergem la premierea albumului lui Jessie J, dar ma intorc repede.Ai numarul meu bagat in telefon, iar in caz de urgente poti sa-l apelezi."A trecut pe langa mine si fara ca macar sa ma priveasca in ochi a parasit camera.Am ramas uimita cat de dur mi-a vorbit, el nu e Louis cel cu care m-am culcat in seara aceea blestemata.

Dupa cateva minute in care incercam sa analizez cuvintele de mai devreme, jos s-a auzit usa trantindu-se.....acum sunt singura in casa asta imensa.

Louis's POV

Usa s-a deschis imediat , iar zambetul lui Eleanor mi-a facut seara mult mai frumoasa.Mi-a sarit in brate, sarutandu-ma asa cum numai ea stie s-o faca.

"Te iubesc!"I-am zis in timp ce ea imi saruta gatul.Si-a incolacit picioarele in jurul bazinului meu , iar eu am intrat cu tot cu ea in casa.

Deodata toata magia s-a oprit , atunci cand si-a deschis gura.Ce dracu?

"Hm..cum se simte verisoara ta?"Ce? Cum? Unde? Verisoara?

"Ce verisoara? "Am intrebat confuza, iar ea chicotit.

"Cea care sta la tine acasa.Mama ta mi-a povestit tot!"Deci mama s-a ocupat de asta.Eh..n-am chef sa stau sa vorbim despre ea.Am tras-o pe Eleanor sub mine, inversand pozitiile noastre. Acum eu sunt cel care conduce, asa cum imi place mie .

"Sa nu vrobim despre asta acum!"Am zis sarutand-o din ce in ce mai pasional si mai des.

Ce-mi vine sa-l bat pe Louis :|
Voi ce parere aveti?

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum