Capitolul 29

1.5K 125 14
                                    

Viața este o suita de amintiri dureroase , unele care te fac să nu mai poți gândi limpede sau să te ridice , atunci când simțit că te-ai lovit de pământ.Dar orice am face s-o schimbam , nu vom reuși niciodată!

-Nu respira!

Limita fiecarei dureri este o durere si mai mare. Se spune ca ce nu te omoară , te face mai puternic , dar este in zadar atunci când sufletul e mort ,iar corpul se zbate să-si continue viața.

-Setați la capacitate maximă !

Primul zgomot  care-l auzi în viața este inima mamei tale .Ultimul?

Ultimul poate fi un claxon , un țipat sau plansetul celor ce te-au iubit .In cazul meu , aud din ce în ce mai puțin "bip-ul" aparatului ce-mi monitorizează bătăile inimii , acompaniat de strigătele medicului.

-Am pierdut-o!

Ți-am făcut o promisiune , dar n-am dus-o pana la capăt.Ti-am promis că te voi proteja împreună cu tatal tau , dar în schimb m-am transformat intr-o criminala , omorandu-ne pe amândouă.

-Induceți-o în coma!

Tatal tau?Tatal tau te-a iubit , ne-a iubit.Este și va fi bine alături de cei cinci idioți pe pamant și fara mine.E drept , eu voi plange dupa el in fiecare seară , până cand ne vom reîntâlni , dar te voi avea pe tine , sa-mi ștergi lacrimile.

-Amy!

Încă ii aud vocea subțire , motiv de-al tachina că este pe jumătate ca o femeie.

Ai trăit vreodată experiență ca ti-ai pierdut memoria , iar totul este alb si blurat? Eu o simt chiar acum.

Incerc să caut ceva familiar , ceva apropiat mie în albul mintii mele , iar când parcă totul se colora , brusc m-am trezit în camera de zi in casa mea și a lui Louis.

Retrăim tot ce s-a întâmplat cu o ora mai devreme.

-Vreau să stii că te iubesc , orice tâmpenie ar scrie aici!

Acum ca ma pot vedea , din perspectiva unui spirit rătăcit , imi dau seama cat de bine evoluasem.Zâmbeam din cand in când , ba chiar imi  aduc aminte ca glumisem cu Louis înainte .

-Louis , ce scrie?

Eram din cap până în picioare panicata , tremuram.Louis și -a lăsat capul in palme , apoi a rostit patru cuvinte.

-Nu poți avea copii.

Viața mea s-a prăbușit , am forțat un zâmbet , apoi m-am îndreptat către Louis.L-am sărutat apăsat , apoi incet încet a devenit intens și pasional .M-a ridicat de la sol , apoi m-a carat până in dormitor , deschizând ușa cu piciorul.M-a așezat delicat pe pat ,apoi a oprit săriturile , privindu-ma ușor confuz si speriat.

-Ești bine?

I-am zâmbit , apoi l-am tras mai aproape de mine.

-Atâta timp căt esti lângă mine , nu-mi poate fi rau!

Mi-am dat josul tricoul ,iar el s-a deschis la pantaloni , continuând cu săriturile pe pieptul meu , coborând in jos spre abdomen.

După exact o oră , priveam tavanul , oarecum pregătită sa plec.Unde? Nici eu n-aveam habar.

Am profitat de Louis și de somnul lui adânc , am deschis usa de la balcon .Am simțit cum vântul îmi mângâie parul ,iar pielea mi-o răsfață.Am privit inca odata spre stele , apoi m-am ridicat pe balustrada balconului.Încercăm să-mi mențin echlibrul , macar pentru câteva secunde cat mă mai puteam bucura de viață.

M-am balansat usor fata -spate , apoi mi-am dat drumul in gol.Mi-am acoperit ochii in timp ce revedeam toata scena.

Brusc ,am auzit un tipat puternic ce-mi umplea urechile.

-Amy , deschide ochii!

Imaginea a devenit blurata din nou ,iar acum mintea ma purta prin toate amintirile.

Copilăria.

Adolescenta.

Relația cu Luke.

Petrecerea Briannei.

Rebecca Tomlinson.

Cei patru idioți.

Secretul și Eleanor.

Accidentul.

Pierderea Rebbecai.

York-ul si drogurile.

Ospicii și terapie.

Și nu in ultimul rând , Louis!

Jumatatea sufletului meu.

Am tresărit de parca as fi avut un coșmar , iar Louis împreună cu asistenta ma privea speriați.Ciudat este ca Louis avea barba și o noua frizura.Harry statea in spatele lui , acum fara bucelele de odinioară.Zayn cu șuviță blonda , era de domniul trecutului.Niall statea si el lângă Liam , amandoi arătând la fel de schimbați ca restul.

-U-unde sunt?

Vocea imi tremura.

-Ai fost in coma un an jumate ...și acum este ..treaza..

Louis ma privește de parca as fi o fantoma.Privesc in oglinda micuța de langa patul meu ,iar parul meu nu mai este blond , este exact aceeași nuanță de rosu pe care o aveam înainte.Ma strâmb , privind prin cameră.

Băieții ma îmbrățișează rand pe rand ,apoi Louis vine lângă mine si ma îmbrățișează.

-Mi-a fost dor de tine !

-Si mie de noi!

Admite el.

-Rebecca abia așteaptă să te vada , in sfârșit s-o cunoască pe cea care I-a dat viață!

Spune el entuziasmat , apoi incep să descifrez ce a zis.Stai!

Ce?

A înnebunit si el?

Inca un capitol ,iar Young Love va fi istorie.Oh , da v-am cam băgat in ceata cu acest capitol.V-am promis ca totul va fi bine intr-un final , cu mici excepții , dar veti vedea.Apropo..ce parere aveti de replica lui Louis despre Rebecca , sunt curioasa sa vad daca cineva stie cum se va termina :))

Kisses and hugs♥

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum