Capitolul 21

2.2K 137 57
                                    

Am inchis usa glisanta a salonului in urma mea ,apoi mi-am indreptat atentia spre patul salonului.

Aparatul care ii motoriza bataile inimii lui Amy mergea greu ,dar mergea.

M-am asezat in genunchi langa patul ei,luandu-I mana slabita de puteri in mana mea.Am dus-o la gura si am sarutat-o ,iar o lacrima mi s-a prelins pe obraz.Am lasat-o sa cada pe mana ei rece ,sperand sa se trezească mai repede.

Cuvintele doctorului inca imi rasunau printre ganduri .

"Domnule Tomlinson, se pare ca nu șocul suferit a omorat copilul ci impactul. "

Eu eram de vina.Daca n-as fi sunat-o , acum probabil as fi fost langa ea ,incercand sa-I recapat increderea.

Poate n-as mai fi reusit vreodata ,dar macar as fi știut ca este teafără.

Usa s-a deschis din nou ,iar o Brianna nervoasa a intrat în salon.

"Nenorocitule!Cum ai putut?"A tipat ,apucandu-ma de gulerul camasii mele,dar Zayn a ținut pentru a nu incepe sa ma bata.Mi-am lăsat capul in jos ,așteptându-le toate insultele , toate tipetele.

"Ai distrus-o!"A tipat ea ,lasandu-se in genunchi, Zayn fiind langa ea , a ținut-o la pieptul sau tot acest timp.

"Stiu."Am spus incet ,apoi am iesit din salon.

Nu mai suportam atat durerea, atatea plânsete.

M-am dus până in fața salonului cu nou nascuti , admirandu-le fetisoarele mici.Inimioarele minusule care bat mai tare decat cele ale adulților.Degetele sensibile de marimea unui bob de mazăre, sunt instrumentele cu care descopera lumea prin pipăit.

Unul dintre incubatoare avea o eticheta cu numele Rebecca.

Era numele pe care il alesesem pentru bebelușul nostru , pentru mica mea Amy.

Am inchis ochii , amintiri din momentul cand una dintre asistente a iesit cu bebelușul mort din sala de operatie.A fost cel mai greu moment din viata mea , momentul in care mi-am vazut propiul copil mort.

Era o ființa nevinovata care a plătit cu viața din cauza secretului meu.O fetiță frumoasa , rupta ca si chip din mama ei.O mica luptatoare care a luptat doua ore de la impact sa traiasca.A luptat.

Daca Dumnezeu mi-ar fi dat puteri supranaturale s-o ajut sa învingă, ar fi trăit...dar nu mi-a dat.M-a lăsat sa-mi traiesc pedeapsa pentru greseala mea.

O pedeapsa mult prea dura ,dar in final plătită prin viata bebelusului.

Amy's POV

Sunt momente in viața in care te intrebi dacă merita să-ti continui viața , daca finalul va fi unul ca-n basme .

Corpul -mi e gol.Sufletul -mi este pustiu.Mintea-mi este in repaus.Sunt un nimic.O persoana inutila speciei mele ,prietenilor mei.

Emotiile mele au dispărut pentru totdeauna.Sunt un monstru .

Nu simt absolut nimic.Iubire, tristețe sau orice alt sentiment imi este străin.

Caut cu privire prin camera de spital o persoana cunoscută ,dar nu vad decat o asistenta.

O femeie blonda și tanara cu un zâmbet larg pe față , imi scoate perfuzia.O văd ca se tine de burta ,iar gandul mi se duce la mica mea fetita.

"Însărcinata?"O intreb , radia de fericire langa mine.

"Aveti un al șaptelea simt?"A  chicotit întrebând.

"Câteodată."Am raspuns ,apoi m-am gandit la trădătorii...pardon ,familia mea.

"Unde sunt?"Am intrebat ,iar ea s-a asezat langa mine .

"Sunt la cafeneaua din incinta spitalului.Nu știau când te vei trezi."Mi-a raspuns ,iar eu m-am ridicat in șezut.

Mi-am adunat lucrurile ,luandu-mi geaca pe mine .Eram pregatita sa plec.

"Unde plecati ,doamna?"M-a intrebat asistenta ,iar neuronii mei au început să se gândească la o scuză.

"Ma duc la prietenii mei."Am raspuns ,iar cum s-a intors cu spatele la mine mi-am indesat lucruriile in geanta si am iesit pe usa afara alergand.

Am luat masina lui Louis , macar atata sa-i iau si eu lui.M-am oprit la o benzinerie și am cumparat un pachet de țigări ,apoi m-am informat despre noul oras unde aveam să locuiesc :York.

Viața mea e un calvar ,asa ca renunt la ea si mi-o refac de la zero.

Nu voi mai fi Amy cea care zâmbeste.

Aceasta a fost prima carte :Young Love.Urmatoarea o voi scrie tot aici si se va numi Endless Love si va mult mai lunga , cred.Ce ziceti de final?

Ce credeți ca se va întampla cu Amy ? Dar cu Louis?

Credeți ca se vor mai întâlni?

Voi posta primul capitol din cartea a doua , numai dupa ce va lasati  TOȚI  parerea :)

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum