Ma uitam la stele ce straluceau pe bolta cereasca.Erau asa frumoase , dar asa de putine.
Mi-am strans genunchi la piept si mi-am lasat capul sa pice in fata.
Azi cand am vorbit cu Simon , am aflat de turneul lui Louis.Da , ma uraste , dar macar putea sa ma anunte ca pleaca.
Dar totusi nu vreau sa plece.M-am cam obisnuit cu el , iar acum el pleaca.
"Amy?"Cu nebatutul la usa , recunosc , nu m-am obisnuit inca.
Fara a-i spune ceva , a venit langa mine pe balcon .
"Imi pare rau!"Ma abtineam cu greu sa nu privesc aceea nuanta perfecta de albastru .
"M-am obisnuit ca toata lumea sa ma paraseasca!"Am spus eu foarte incet , iar el m-a tras intr-o imbratisare.
"Esti o fata speciala si meriti mai mult!"M-a privit direct in ochii , simtind cum mii de ace imi strapung corpul firav.
"Mersi!"Am spus incet .
*****
Louis's POV
Eram cu Amy in drum spre aeroport.Simteam ca e trista ca plec , dar nu era decizia mea.
Acum nu ma mai desparteau decat cativa metri de usa spre imbarcari.Mi-am intors privirea catre fata roscata cu ochi albastrii, Amy.Mi-am deschis bratele pentru ea , imbratisand-o lung.Mi-am scufundat capul in parul ei ,iar ea si -a lasat capul pe pieptul meu.
"Promiti ca te intorci?"A intrebat ea cu glasul tremurand de emotie.Cumva plange?
Plange ca plec?
"Promit!"I-am spus , apoi am luat valiza in mana si am iesit afara pentru a urca in avion.
Amy's POV
Mi-am sters lacrimiile si am plecat din acel blestemat aeroport.
Aveam sentimentul ciudat ca Louis nu se va mai intoarce la fel de buna si de grijuliu cum era.
Fara a ma abate de la drum , am mers acasa unde ma astepta Brianna.
M-am trantit pe canapea langa ea , deschizand televizorul si lasandu-l aprins fara ca macar sa fim atente la el.
"Esti ingandurata!"A zis Brianna , punandu-si mana pe umarul meu.
"O sa fie doua saptamani cam pustii.."Am spus incet .
"Da, dar dupa Louis se va intoarce , iar tu vei intra in curand in luna a patra! "A zis , incercand sa ma faca sa zambesc , dar azi nu e o zi tocmai buna.
"Crezi ca Louis se va întoarce la fel cum era inainte sa plece?"Am intrebat , apoi mi-a venit sa ma pocnesc pentru cat de penibila a sunat intrebarea.
"Amy, merge sa munceasca! Ce naiba poate sa faca ca sa se schimbe?"A chicotit Brianna , facandu-ma , chiar si pe mine sa zambeasc.
Louis's POV
M-am asezat langa Eleanor , apoi am sarutat-o scurt pe obraz.
Nu pot spune ca mi-a fost dor de ea , chiar nu I-am simtit lipsa deloc.
"Ce ma bucur ca l-ai rugat pe Simon sa ma iei si pe mine in micul vostru turneu!"A zis ea , lasandu-si capul pe umarul meu.
Simteam priviriile baietiilor atintite pe mine.Cel mai probabil erau suparati pe faptul ca nu e Amy acum langa mine si ca l-am implicat pe Simon in planul meu murdar.
Uneori pot fi foarte prosti , adica pe bune, cum sa nu-si dea seama ca ma prefac ca-mi place Amy?!Si ea se prefacea cand plangea la aeroport , nu-i asa?
Dupa ce Eleanor a adormit , logic ca m-au convocat la o "sedinta".
"Si acum sa vorbim despre viata mea personala! "Am zis pe un ton sarcastic, dar erau atat de nervosi incat au uitat sa rada.
"Esti un dobitoc, Louis!"A spus Harry .Am incercat sa gasesc ceva care sa-mi dovedeasca nevinovatia , dar n-am gasit nimic.
"Ce vei face cand copilul se naste?Ii furi copilul si pleci cu Eleanor? "A intrebat Liam, stiind ca intrebarea este una retorica.
M-au privit cum incerc sa gasesc un raspuns pentru tot ce fac , dar m-au lasat in pace si s-au reasezat pe locurile lor.
Odata ajunsi la hotel , mi-am scos laptop-ul din valiza si am deschis Skype-ul.
Louis, nu cumva ai uitat ceva?
"Louis, m-am plictisit! Haide , sa ne plimbam!"Vocea "incantatoare" a lui Eleanor se auzea din ce in ce mai tare.
Gandeste-te la ceva! Gandeste-te, cap sec!
"El, eu ma simt cam rau , dar poti sa iei cardul si sa mergi la mall."I-am spus , iar ea a oftat parand ca e trista ca nu vin cu ea , dar stiu ca in adancul ei este fericita ca merge la shopping.Orice femeie se bucura cand merge la shopping, nu-i asa?
Odata ce usa s-a auzit trantindu-se , am apelat-o pe Amy pe Skype.
Mi-a raspuns destul de rapid, semn ca iar statea pe laptop si se uita la serialele ei tampite.
"Louis?"S-a uitat total socata la ecran.
"Nu, sunt o copie de a lui!"Am ras eu , iar ea si-a dat ochii peste cap.In spatele lui Amy se putea observa cerul plin de stele , semn ca e destul de tarziu in Londra.
"Esti bi-...adica cum se mai simte micutul?"M-am balbait eu .
"Louis, sigur te simti bine?"A intrebat ea , ridicandu-si una dintre sprancene.
Cand a inceput sa ma priveasca socata , mi-am dat seamna ca aveam lacrimi in ochii.
Tacerea dintre noi s-a sfarsit atunci cand telefonul a inceput sa sune.L-a privit speriata si umita , in acelasi timp , apoi l-a inchis rapid.
"Cum este in turneu?"A intrebat , oferindu-mi un zambet mic si scurt.
"Am ajuns in New York , iar diseara avem primul concert."Eram entuziasmat.Ma cam holbam la ecran , dar am norocul ca nu isi da seama.
Niciodata nu mi-a dat seama ce zambet frumos are , dar macar am realizat in cele din urma.
Deodata s-a auzit soneria de la usa , iar fata lui Amy s-a schimbat dintr-una fericita intr-una terifiata.
"Trebuie sa inchid."S-a balbait ea , inchizand fara sa -mi spuna la revedere.
"Nu!"A fost tot ce am mai putut spune , dar era prea tarziu.
Cine era la usa?
Acum chiar am creat suspans , raze mici de soare ! :) Hmm...cine credeți ca era la usa?
Stiu ca iar il veti transa si chinui pe "bietul" de Louis , dar totusi ce parere aveti de Amy si de modul cum a rectionat plecarii lui Louis ?
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...