Capitolul 23

2K 141 16
                                    

Louis's POV

Mai sunt câteva ore și va trebui să fac pe domnisorul de onoare la nunta lui Zayn ,iar eu in loc să mă pregătesc fizic si psihic , stau și montez patul unui copil nenăscut.

"Louis, fi atent!Nu vreau să vad zgarieturi!"După ce că-mi pierd timpul cu prostii , mă mai și pune să le fac cum vrea ea.

"El, copilul are doar cinci luni, nu e ca si cum il naști mâine!"Am oftat ,dandu-mi ochii peste cap.

"Bine,bine!Cum zici tu ,dar continuă să ansamblezi."Si-a tarât picioarele , ca o adevărată doamna , până in camera de lângă.Brusc, mi-am amintit că am uitat să inchid usa la aceea camera.

M-am dus dupa ea in speranta ca nu va porni o cearta , dar surpriza!Era foarte calma in timp ce analiza cu privirea fostul dormitor al Rebeccai.

Da ,poate n-ar fi trebuit să -l aranjez fara acordul lui Amy ,dar înainte să plecam in Doncaster , am simtit ca e cazul sa-l amenajez.Dar se pare ca nu a fost sa fie...

"Hm..ma gandeam să dărâmăm acel perete și sa-i extindem dormitorul lui Kaiden."

Eram furios.Eram suparat.Nu concepeam distrugerea acestui dormitor ,nu puteam face asta...nici macar intr-un vis.

Eleanor are mare noroc ca este insarcinata , altfel acum n-ar mai fi stat in fața mea vie.

"Ieși!"Am tipat ,iar Eleanor a incercat să facă o drama din asta ,dar a iesit intr-um final din camera .

Am închis ușa in urma mea ,apoi mi-am indreptat atentia catre ea.

"Nimeni nu distruge camera fetitei mele."Poate am fost prea dur ,poate prea nervos ,dar sper ca a băgat la cap ce i-am spus.

"Louis , acel copil e mort!Acesta nu!"Mi-a raspuns ,aratand catre abdomenul ei.

"Si are nevoie de tine.."Am incercat s-o consolez in timp ce imi tot spunea ce tat rau sunt.

Da,sunt.

Am luat-o in brate și am incercat s-o inveselesc , montand acel pat blestemat asa cum isi dorea.

Patru ore mai târziu , eram împreună cu Eleanor , care era îmbrăcata intr-o rochie neagra superba , in Biserica.

Era un val de oamnei care trece pe langa noi ,incercand să -si gaseasca locul.

Afara paparazzi si fanele se-nbulzeau pentru a fotografia momentul in care Zayn o va saruta pe Brianna.

Logic , ca Zayn m-a rugat să fiu atent prin Biserica , iar daca cumva observ o fana sa o dau pe mana securitatii.

Iar acum fac pe James Bond printr-o Biserica.Eram foarte atent la invitati ,iar niciunul nu atragea suspiciuni ,pana cand o fată îmbrăcat cu o rochie gri purta un hanorac pe aceasi nuanta pentru a-si ascunde chipul.Nuanța parului ei ,blond, nu-mi amintea de absolut nimeni ,asa ca agentul 007 merge s-o interogheaze pe suspecta.

"Bună ziua.Sunteți sigură ca nu ati greșit nunta?"Am intrebat-o eu ,iar ea a soptit o înjurătură ,apoi a incercat să-si îngroașe vocea .

"Nu ,n-an gresit-o."A raspuns cu o voce falsa.

"Luati-o , băieți!"Le-am spus celor de la paza ,care au încercat s-o dea afara ,dar se zbătea prea tare.

"Sunt din familia Briannei ,te rog!"A tipat ,iar eu am ras la comentariul ei.

"Este imposibil ,pustoaico!Brianna n-a invitat la nunta decat o singura pers-..."N-am apucat sa continui , ca fata si-a dezvaluit chipul ,dandu-si hanoracul jos.

Amy.

"Amy?"S-a auzit o voce din spatele meu,vocea Briannei.

Cat de mult am putut s-o distrug!Arata groaznic!Eram sigur ca slabise peste zece kilograme , parul care odată avea nuanta roscat , acum e blond .Ochii după ce ca au pungi negre sub ei , acum mai sunt si roșii.

"Ma bucur ca ai venit!"A imbratisat-o Brianna.

OMG!!Am peste 1000 de voturi la aceasta poveste!Ultima data când am intrat să verific cate se mai strânseseră , erau in jur de 800 ,iar acum...

Va iubesc!Sunteti cei mai tari ♡ Abia aștept să citesc noile impresii din acest capitol din perspectiva lui Louis.

Nu stiu cand voi posta ,dar daca duceți lipsa de citit , va recomand noul meu fan fic. "Written Song" , numai daca n-aveti ce citi .

Vacanță plăcută in continuare :)

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum