Louis's POV
Aseara petrecerea s-a terminat tarziu,asa ca am dormit la baieti acasa.
M-am trezit pe la zece ,apoi m-am dat jos din pat.Mi-am strans toate lucruriile si am coborat jos .
"Neata!"M-a speriat o voce din spatele meu .
"De ce dracu sperii oamenii de la prima ora ,Zayn?!"Am spus ,intorcandu-ma spre el.
Statea pe canapea si se-mbata dintr-o sticla de Vodka.Nu-mi amintesc sa -l mai fi vazut asa.
"Ce s-a intamplat ,omule?"L-am intrebat ,iar el a mai luat o inghititura din sticla.
"Am incheiat o relatie.."
"Daca a fost vina ei,nu trebuie sa-ti para rau!"Zayn este singurul dintre noi care pretuieste cu adevarat o fata,ma indoiesc ca din cauza lui s-a despartit de fata aceea.
"A fost vina mea..."A murmurat el,socandu-ma la propiu.In timp ce ieseam din casa le-am dat baietiilor mesaje ,pentru a coborî si vorbi cu Zayn.
Amy's POV
Astazi m-am trezit devreme pentru a pregati micul de jun.
Cum Brianna a intrat in depresie,ar trebuii ca eu sa par mai vesela si mai optimista.
Dupa ce am aranjat frumos clatitele cu Nutella In farfurie ,am urcat scariile pana in camera Briannei.
Am batut discret la usa ,apoi am deschis-o.Privea tavanul ,in timp ce statea intr-o mare de servetele folosite.
"Neata ,Bri!"Am spus ,asezandu-ma langa ea pe pat.
"Nu-mi e foame!"Mi-a raspuns dur.Omu' se scoala devreme ,iar apoi este si refuzat!Perfect!
"Haide,Bri!Nu e ca si cum a secat balta de peste!"Am chicotit eu ,iar ea si-a ascuns fata nedormita in perna.
"Amy,nu stiu daca intelegi sau nu,dar eu il iubesc!"
"Cine este acest "el"?Nu ai pomenit niciodata numele lui!"Am intrebat eu curioasa,dar eram sigura ca nu-mi va zice.
"Ce conteaza numele?!Conteaza faptul ca-l iubesc!"S-a rastit la mine,apoi m-a imbratisat ,dandu-si seama ca nu eu eram cea care trebuia sa-i asculte strigatele.
"Imi pare rau!"Mi-a spus in timp ce plangea.
Am lasat-o sa -si manance micul de jun ,plecand in camera mea.
Telefonul suna de zori,asa ca am raspuns,intr-un final.
"Amy la telefon!"
"Neata,Amy!"Vocea enervanta a lui Louis s-a auzit la capatul celalalt al liniei.Mi-am dat ochii peste cap,incercand sa nu ma enervez.
"Neata,tipul care m-a lasat insarcinata!"Decand am in burta un copil,sarcasmul meu s-a cam dus pe apa sambetei.
"Am inteles ironia,dar a-m putea sa ne vedem la o cafenea sau ceva?"La cafea cu tine?!Niciodata!
Calmeaza-te ,Amy!Si nu uita:fi draguta cu tatal copilului!
Am luat o gura de aer si am stabilit detalile cu Louis,dupa care am inchis telefonul.
Mi-am luat cel mai larg tricou pe mine,apoi mi-am tras cei mai largi colanti ai mei si sunt gata de plecat.
M-am incaltat cu perechea mea de vansi si am iesit din casa.
Tampita asta de Londra are vremea atat de schimbatoare ,acum e soare ,iar in minutul urmator ploua.
Il asteptam in ploaie pe Louis,iar cand in sfarsit a ajuns,am multumit cerului si m-am indreptat catre masina lui.
"Ce dracu,Amy?"A zis ,dandu-si haina jos,apoi a asezat-o usor pe umerii mei.
"Am crezut ca voi fetele le aveti cu imbracatul!"A chicotit el ,mergand spre cafenea.Ne-am asezat la una dintre mesele din inauntru,apoi el a deschis subiectul :copilul nostru si sarcina mea.
"Cate luni mai sunt pana la nastere?"Evita sa se uite in ochii mei,incercand sa se uite in toate directiile ,numai in ochii mei nu.
"Mai putin de opt,dar tot nu inteleg de ce m-ai chemat aici!"Eram satula de aceasta conversatie ,chiar daca nu o incepusem decat de cateva minute.
"Amy,este simplu!Sunt tatal copilului ,iar eu ca si tata vreau sa stiu ca bebelusul este sanatos.Ai putea sa te muti la mine,pana cand il nasti?"Eram total surprinsa de propunere.Nu ne cunostem nici de o luna,dar imi propune sa locuim impreuna.
"Este cea mai tampita idee!"Am izbucnit in ras ,iar el si-a dat ochii peste cap si a asteptat sa-mi termin criza de ras.
"Acum ca ai terminat cu rasul,mergem la tine sa-ti impachetezi lucrurile!"A spus si m-a tras de mana pana la masina.
Are niste nervi de otel!Cum sa rezisti sa nu spui nimic tot drumul,atunci cand o gravida te injura pe toate partiile.
"Louis,lasa-ma!"M-am rastit la el,cand m-a dat jos din masina si a inceput sa ma oblige sa intru in casa ,apoi sa -mi fac bagajul.
Brianna's POV
M-am trezit ingropata intr-un maldar de servetele folosite.Ochii ma usturau,iar capul imi exploda de durere din cauza plansului.
Mi-am tarat corpul fara pic de viata,pana in fata camerei lui Amy de unde se auzeau tipete.
"Louis,lasa-ma ori te pocnesc!"Vocea lui Amy se auzea in toata casa.
Stai!Louis e aici?Fara sa mai stau pe ganduri , am deschis usa , zarind-o pe Amy cum se lupta cu Louis.
"Tu ce mama naibii cauti aici?"Am intrebat morocanoasa.
"Tu de ce mama naibii arati asa?"M-a intrebat , strambandu-se atunci cand s-a uitat la mine.
"Amy, poti incerca sa-i explici surorii tale de ce dracului ne certam?"A spus Louis,asteptand-o pe Amy sa-mi spuna.
Amy's POV
"N-am chef, Tomlinson! Asa ca miscati fundul catre iesire!"A mormait cateva injuraturi si a plecat din camera .
Mi-am inchis ochii si am incercat sa adorm, in sfarsit liniste si pace.
"Amy, imi explici si mie ce cauta Louis aici?"Sau poate ca m-am inselat cu linistea si pacea.
"Se joaca de a tatal copilului!"Am spus , rasufland usurata ca a plecat.
"Amy, daca nu-l lasi sa intre in viata copilului , el va ceda si nu va mai incerca.Iar cand copilul va fi mare , ce-i vei spune? Ca nu ai vrut sa aiba un tata?"Urasc cand devine sensibila si realista.
"Ai dreptate, in fine, tu cum te mai simti?"
"Oribil, dar incerc sa trec peste asta.."E trista, e cu adevarat trista.
Mi-am dat seama dupa simplul fapt ca nu s-a machiat de loc, iar parul este strans intr-o simpla coada.Asta nu este Brianna pe care o stiu...
Ma gandeam sa sterg povestea deoarce nu prea mai comentati sau votati ...deci nu va place :( Spuneti-mi ca sa nu scriu degeaba .
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...