Capitolul 7

3K 169 25
                                    

Louis's POV

Am trantit nervos usa.De ce naibi nu poate sa se gandeasca numai la binele copilului?! E o idioata.

"Louis?"La dracu! Am uitat complet de Eleanor.Acum realizez cat de norocos am fost ca Amy nu a acceptat sa se mute cu mine.

Eleanor a venit langa mine, imbratisandu-ma .Chiar aveam nevoie de imbratisare ei in momentul acesta.A inceput sa-mi sarute tandru gatul, desfacand fiecare nasture de la camasa.

"El, trebuie sa vorbim! "Incercam sa port o conversatie, dar nici nu ma baga in seama.Am impins-o usor de pe mine, sper ca nu i-am ranit sentimentele prin gestul asta.

Se uita la mine, asteptand o explicatie pentru faptul ca am respins-o.

"Ti-am cumparat un apartament la mica distanta de casa mea!"Am zis , incercand sa par entuziasmat, dar ea nici macar nu zambea.

"De ce?"A intrebat suspicioasa ca de obicei.

"Asa a spus unchiul Simon, asa am facut!"I-am intins cheiile, a oftat, apoi le-a luat si a plecat, dar nu fara a-mi da un ultim sarut .

Am scapat!

Sa-mi dau iubita afara din casa, misiune îndeplinita! S-o adug pe viitoarea mama a copiilor mei la mine acasa, inca lucrez la asta Poate ziua de maine o va face sa se razgandesca.

Amy's POV

Dupa o seara lunga de vizionat filme cu sora ta vitrega, nu te trezesti chiar atat de usor.

M-am tarat la propiu catre baie , unde am incercat sa evit sa-mi vad reflexia fetei.Nu sunt genul ala de fata care doarme ca o papusa de portelan, sculandu-se cu parul perfect pieptant si fata la fel de vie.

Lungi ore petrecute in baie pentru a-mi revenii dupa un somn de doar sapte ore, au dat roade.

Am iesit din baie si m-am grabit catre micul de jun.Micutul din burtica este flamand!

"Neata, Londra!"Am tipat , intrand in bucatarie, iar Brianna a inceput sa rada, inecandu-se cu cafeaua.

"Interesanta intrare, Amy! In fine...as vrea sa vorbesc ceva serios cu tine! "A spus, devenind serioasa brusc.Urasc cand face pe femeia matura, devine si mai enervanta de cat este!

"N-am sa te dau niciodata afara din casa mea, niciodata! Esti sora mea si te iubesc, dar nu uita ca porti in pantec copilul lui Louis.Nu uita ca si el are dreptul sa -ti fie alaturi in timpul sarcinii! Iar eu ca sora mai mare, l-am sunat pe idiot si am pus menajerele sa-ti faca bagajul!"Oh, spune-mi ca nu a facut asta!

"Poftim?"

"Amy, stai calma! E doar pentru o luna! O luna de proba, apoi te poti intoarce acasa, ok?"Mi-a zis , facand ochisorii dulci de catel plouat.

Am oftat si nu i-am dat niciun raspuns, dar s-a prins ca aveam sa accept propunerea.

Louis's POV

Am deschis usa de la casa, lasand-o , mai întâi , pe Amy sa intre.Se holba la holul mare de la intrare , de parca n-ar mai fi vazut un hol.In timp ce eu ii caram geamantanele, ce dracu doar e gravida si nu poate sa care,dar in schimb admira fiecare poza de pe perete.

"Sus pe dreapta e camera ta, pizza va sosi in cateva minute!"Zici ca era un zombi.Nu scotea niciun sunet, a dat doar din cap si a urcat scariile.

Dupa cateva minute , pizza a sosit, iar in timp ce o aranjam frumos pe o frafurie, strigatele lui Amy mi-au atras atentia.

Era cocotata pe balustrada alunecoasa, nici nu a apucat sa observe ca sunt acolo si si-a dat drumul.

Privirea i s-a schimbat dintr-una amuzata intr-una speriata, vazand ca nu poate sa se opreasca.

In loc sa ma panichez, am prins-o la timp.

"Sa nu mai faci asta vreodata!"Am tipat eu la ea, dar singurul raspuns pe care l-am primit au fost niste ochi dati peste cap.

Amy's POV

Da, am avut o idee tampita , dar acum chiar trebuie sa-mi scoata ochii?!

Dupa ce am mancat pizza in liniste deoarece Louis nici nu vorbeste cu mine.Nici ca am aveam subiecte comune,  nici nu suntem parintii aceluiasi copil, nu?

Uitandu-ma toata dupa amiaza la The Vampire Diaries, serialul cu vamipiri.

"Oh, pe bune?! L-ai ales pe Demon, cand Stefan te iubeste cu toata inima lui?"Am tipat nervoasa la ecranul laptop-ului, apoi l-am inchis.

Nu ma mai uit niciodata la serialul asta tampit, am inchis lampa de pe noptiera, asteptand ca visele sa apara.Apoi...

La naiba! Tuna si fulgera afara!M-am dat jos din pat automat si am fugit pe hol.

De mica am problema asta cu fulgerele si tunetele , dar mereu era cineva care sa ma consoleze....iar..acum...este doar...Louis.

Am batut la usa lui si am intrat fara a astepta un raspuns.

"Louis, pot dormi cu tine?"Am intrebat timida, iar spre surprinderea mea Louis a dat somnoros din cap , fara a pune intrebari.

M-am asezat langa el si am inchis ochii, iar undeva pe la miezul noptii idiotul m-a inconjurat cu mana sa.Daca nu eram atat de speriata de furtuna de afara, l-as fi pocnit in fata imediat!

Am decis sa nu o mai sterg , dar voi continua sa scriu numai cu conditia ca voi sa ma sustineti votand si cometand , iar daca nu va place ceva sa-mi spuneti.

P.S. Daca una dintre voi are o pagina 1D , nu conteaza cate likes, poate lasa link-ul acestei povesti? M-ati ajuta enorm :-)

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum