Amy's POV
Soneria de la ușă suna ,iar eu ma grabesc ca sa răspund.O întâmpin pe psiholoaga ,apoi o invit in living ,iar sedinta începe.
"Să incepem!Amy, tu ai încredere in dragostea lui Louis fața de tine?"
"Nu."
"Bine."
Peste exact douazeci de minute de la aceast întrebare , eu , Louis și cu psiholoaga ,Jane, eram in curtea din spate și priveam piscina goală.
"Louis, stai pe fundul piscinei cu mâinile intinse!"
"Poftim?"
"Stai cu mainile.."
"Nu, nu!Am inteles ,dar de ce?"
"Amy isi va da drumul pe spate ,iar tu o vei prinde , numai dacă vrei."
"Ce?"
"Așa ii vei arată că poate avea încredere in tine!"
"Si dacă nu pot s-o prind?"
"Înseamnă că nu vrei s-o prinzi ,Louis!"
Louis se așează in poziția explicată de psiholog ,iar eu fac la fel.
"Cand esti gata , da-ti drumul , Amy!"
Inspir, expir și încerc sa prind curaj ,dar nu pot s-o fac.Tocmai când vroiam să ma dau bătută , balerinul imi alunecă și cad pe spate.
Eram pregătită de impactul cu solul , oarrcum împăcată cu ceea ce aveam să pățesc ,dar doua brate solize mi-au prins coprul.
Louis.
"Și cu asta se termină ședința de azi!"
Ne anunță psiholoaga , dar noi eram prea concentrați să ne privim reciproc.
Psiholoaga pleaca in cele din urma ,iar Louis ma lasa sa stau pe proprile picioare.
"Acum ai încredere in mine?"
Nu știu ce răspund , așa ca prefer sa tac.Dar totul se-ntuneca atunci când o pereche de buze le întâlneste pe ale mele.
Louis's POV
Amy se holbează la mine fără să spună nimic , o ciupesc de braț , iar singurul lucru pe care-l face este să mă privească.Un simplu instinct pe moment , ma face sa-mi unesc buzele de ale ei.Speriata , rupe sărutul.
"Cum ai putut să faci asta?"
"E doar un sărut."
"Doar un sarut?"
Nu răspund.
"Louis, am momente in care uit cine sunt , am momente în care ma gândesc că ar fi mai ușor să mor decat să va vad cum va chinuiți sa puneți in funcțiune o epava.."
O întrerup , sărutând-o din nou.
"Sunt momente in care mi-as dori să nu-mi mai ți atatea discursuri!"
Rade.
"Sunt momente în care te iubesc mai mult decat o faci tu."
"Asta este imposibil!"
"De ce?"
"Amy , eu te iubesc infinit!"
Scurt :( I know . următoarele capitole vor fi scurte ,dar mai Louamyiste ( ca sa zic asa :3)O mică parere despre relația idioților astia? :)
Oh , stiu ca va plac :))
Love you ♥
Pe data viitoare.
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...