Amy's POV
A trecut o luna decand am fost la petrecerea blestemata.
Acum locuiesc impreuna cu Luke ,iar totul mergea excelent pana in dimineata asta..."Amy,te simti bine?"Vocea lui Luke se auzea din ce in ce mai tare,semn ca vine spre baie.
Aveam de cateva zile senzatii de voma,dar mereu treceau.
Azi dimineata nu au trecut.Stateam in baie de mai bine de cateva ore,asteptand sa-mi treaca.
Usa s-a deschis,iar Luke a venit langa mine."Eu trebuie sa merg la munca,dar te las in fata spitalului!"
M-am imbracat ,apoi mi-am luat geanta si telefonul si am intrat in masina lui Luke.
"Esti sigura ca te descurci?"M-a intrebat el ingrijorat.L-am sarutat pe obraz si l-am asigurat ca voi fi bine,apoi am deschis usa.
Asteptam pe holuriile spitalului.Deodata una dintre asistente mi-a strigat numele,am urmat-o pana in cabinetul medicului.
M-am asezat pe scaun si l-am asteptat pe doctor sa deschida discutia.
"Amy,ti-am analizat fisa ,ti-am citit siptomele ,iar dupa parerea mea ...esti insarcinata !"Mi-a zis-o direct in fata.Pe bune?Insarcinata?Dar eu si cu Luke n-am facut nimic gresit...
Oh,stai!Dar pot sa fiu insarcinata intr-o luna?!Asta inseamna ca il port in burta pe viitorul Tomlinson?!
"Sunteti sigur?"Am intrebat socata,iar el m-a rugat sa ma intind .
A venit cu un fel de gel ,care mi l-a masat pe burta si a pornit un aparat ciudat.
"Se pare ca aceasta este prima ecografie a micutului!"A zambit doctorul,iar eu incercam sa inteleg ce sunt toate formele de pe ecran.
Louis's POV
"Neata,frumoaso!"Am sarutat-o pe Eleanor ,apoi am ridicat-o ca pe o mireasa din pat.
"Louis Tomlinson lasa-ma chiar acum jos!"Am oftat si am lasat-o jos.
Uneori poate fi foarte plictisitoare ,dar alteori e chiar nebuna!"Sti ca te iubesc?!"M-a sarutat pe obraz,apoi m-am trantit peste ea bombardand-o cu saruturi mici pe corp.
"Ce incerci sa faci,Tomlinson?"A intrebat ea,in timp ce corpul ei era rasfatat de atingeriile mele.
"Copii,cumva?"A chicotit ea,iar apoi am izbucnit amandoi in ras.
Niciunul dintre noi nu vrea vreun copil pe cap acum,deaceea acesta este un subiect de ras .La 21 de ani n-am chef sa schimb scutece toata ziua,poate pe la 30!Amy's POV
Am luat pozele cu ecografia de la receptia spitalului ,apoi am luat autobuzul catre casa.
Cum o sa-i spun lui Luke despre asta?
O sa ma creada o curva proasta ,care se culca cu celebritati!Dar ce ar fi sa nu-i spun?
Categoric asta voi face!Iar daca afla ii spun ca este al lui!Cum naiba sa te creada aiurito ,atata timp cat nu ati facut nimic cu o luna inainte?!Autobuzul a ajuns in statie,iar eu am coborat.
Urcam ingandurata scariile blocului,iar cand am ajuns in fata usii apartamentului ma tot gandeam daca sa deschid usa sau nu!
Luke te iubeste si nu te-ar judeca niciodata!
Da,asa e!Am deschis usa curajoasa si am intrat in living,asezandu-ma pe canapea.Mi-am lasat geanta sa se tranteasca de pamant .
"Ce a zis doctorul?"M-a intrebat Luke,iar eu am raspuns scurt : "A zis ca sunt doar obosita!"
M-a luat ca pe o mireasa si m-a asezat in pat.A parasit camera,nu inainte sa ma sarute.
Am inchis ochii pentru cateva minute,dar ringtone-ul telefonului meu m-a trezit.
Telefonul suna linistit in geanta,asa ca am coborat din pat si m-am dus sa raspund."Ce sunt astea?"A tipat Luke la mine fluturand prin aer ecografiile.
Probabil a vrut sa-mi aduca telefonul si a gasit prostiile alea in geanta.
Acum ce fac?
"Esti insarcinata?"Era socat si ma privea cu dezgust.Stiam ca asa va reactiona,dar oricum avea sa afle.
"Da...intr-o luna.."Am soptit cateva cuvinte.S-a apropiat de mine si si-a trantit palma grea de obrazul meu.
"Nenorocito!Te-am iubit mai mult ca orice!Cand ti-au murit parintii aveai doar 16 ani amarati ,iar eu te-am crescut!Te-am cerut de sotie si te-ai mutat cu mine!Ti-am facut viata un rai,iar tu asa ma rasplatesti?!Ramanand insarcinata cu altul?"Tipetele se auzeau peste tot in apartament.Imi masam usor zona rosie a obrazului,iar el continua sa se holbeze la mine.
"Tu esti tatal!"Am incercat eu sa ameliorez situatia,dar Luke nu e prost!
"Nici sa nu indraznesti sa zici asta...stii foarte bine ca nu sunt eu!"Mi-a aruncat cativa pumnii,apoi mi-a facut bagajul si m-a aruncat in strada.
"Acolo stau curvele ca tine.."Au fost ultimele cuvinte ale lui.
Mi-am deschis telefonul si mi-am sunat sora.E singura persoana,care mi-a mai ramas.
"Bri?"Am soptit eu ,plangand.
"Amy,esti bine?Ce s-a intamplat?"Ea chiar este ingrijorata?Chiar ii pasa?
"Luke m-a aruncat in strada..."
"Vin imediat!"
Aveam o viata perfecta,care am ruinat-o intr-o nenorocita de seara!
Dupa cateva minute petrecute in frig,masina Briannei a intrat pe strada.
"Amy,haide!Imi povestesti totul cand ajungem acasa!"M-a ajutat sa ma ridic,apoi mi-a deschis portiera .
Priveam balconul apartamentului lui Luke.Eram constienta ca nu ma mai intorc!
La revedere ,Luke!
Vreau sa incep cu dedicatiile in urmatorul capitol,deci lasati un commentariu despre carte,in care vreau neaparat sa aflu parerea voastra despre Amy ,iar eu voi alege comm-urile cele mai amuzante si interesante.
Apropo avem trailer-ul official in casuta Multimedia si inca unul facut de :Romina Beatrice
Le multumesc ambelor fete!Dar vreau sa ma inchin in fata Madalinei pentru acesti filmulet !In comment vreau sa citesc si pareriile voastre despre trailer.
Va iubesc,unicoriniilor :3Smără va flocoşeş-te pe toate/toti ♡
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...