Capitolul 24

2K 134 29
                                    

Eleanor's POV

Il priveam pe Louis cum se uita la amarata aceea , imi doream sa fie ura in ochii lui ,dar nu era.Am incercat s-o fac sa se uite catre mine ,atingandu-mi abdomenul ,iar in secunda următoare m-a privit.

Durerea ei imi aducea numai satisfacție.

Am privit suferinta si regretul din ochii ei .

Nunta a inceput ,iar Brianna logic ca si-a obligat minunata sora sa-i fie domnisoara de onoare ,iar cum Louis era deja cavalerul de onoare a lui Zayn , s-au privit in continuu toata ceremonia spre disperarea cumplita a mea.

"Din pacate n-am gasit nicio camera disponibila pentru tine Amy!"A zis Zayn trist ,iar eu tocmai vroiam sa-i propun acestei fete drăguțe sa doarmă in masina ca e foarte comod,dar Louis m-a intrerupt.

"Amy va dormi la noi."

Uneori ma gandesc daca el chiar stie ca si eu am sentimente sau ma crede un monstru?!

Am plecat nervoasa de acolo ,privita cu mila de ochii Amelyei pentru aceasta victorie a ei,dar jur ca va fi ultima.

Am apelat-o pe Gloria cat ii asteptam pe Louis si pe blonda să intre in mașina.

"Spune-mi de ce sta in fata mea si-mi rade?"Am tipat la ea ,dar defapt doar imi varsam nervii pe ea.

"Calmează-te!Are in bagaj o punga cu droguri, va ceda la un moment dat!"M-a calmat ea ,mi-am sters lacrimiile si mi-am pregătit planul .

Amy's POV

"Poti dormi in vechea ta camera!"Mi-a spus Louis in timp ce ma holbam pe pereti și observam ca lipseau pozele noastre , pozele cu noi.

"Voi dormi in aceea camera."Am spus ,aratand catre camera îngerului meu.

"Dar...bine."Mi-a dus valiza acolo ,apoi strigatul lui Eleanor l-a facut sa plece ,lasandu-ma singura ...nu ca ar fi pentru prima data.

Mami e acasa , printesa!

M-am asezat in fotoliul in care imi imaginam acum multe luni ca-i voi citi povesti îngerului meu ,iar acum zac singură in el.

Am dormit repede , gandindu-ma  la cum trecul iti afectează viitorul apropiat ,iar eu doar am fost doar o piesă de șah a destinului , care a facut ultima mutare cu mine , scotandu-ma definitiv si intenționat din joc.

Louis's POV

"Buna dimineata,El!"Am salutat-o pe Eleanor ,sarutandu-i crestetul capului asa cum fac de obicei.

Se holba pierduta la cafeaua ei ,apoi brusc privindu-ma  in ochi.

"Louis, cate stie despre Amy?"A fost directa , prea directa.

"Multe."Am răspuns sincer.Chiar o cunosc pe Amy destul de bine ,atât de bine incat stiu cat de deprimata este in perioada asta.Dar sunt sigur ca in timp va trece peste pierderea Rebeccai și-si va gasi un baiat ,care s-o iubeasca asa cum vrea si asa cum merita , nu ca mine.

"Se droghează ,Louis!"S-a răstit Eleanor ,punand pe masa o punga.Gura mi-a ramas între deschisă , eram socat si paralizat de la brâu in jos.

"Eu plec la maternitate pentru o ecografie ,iar cand ma intorc s-o n-o mai vad pe drogata la mine in casa!"Mi-a spus ,sarutandu-ma pe obraz ,dar fata mea era lipsita de orice emotie ,sentiment.

Am luat aceea punga și m-am îndreptat catre camera lui Amy ,deschizand curajos usa .

"Louis?"A intrebat confuza ,dar toate răspunsurile si le-a primit singura , vazand aceea punga blestemata.

"Nu e ceea ce pare!"A zis ,iar lacrimiile ii curgeau alert pe obraji.

"Esti o drogata."Am soptit eu,iar ea ma privea incasand fiecare cuvânt cu curaj.

"Esti o persoana distrusa.."Picioarele i-au cedat ,trantindu-se la pamant si plangand.

"Dar eu sunt cel care te-a disturs!"M-am asezat langa ea și am tras-o la pieptul meu ,plangand alături de ea.

"Imi pare rau!"

"Si Rebeccai ii pare rau ,Louis !Uite-o cum plange!"

Mi-am indreptat privirea catre locul unde arata ,dar n-am vazut absolut nimic...

V-am zapacit cu Amy...ba e rea ...ba e buna :))Aaa si da! La multi ani mie :) ♥♡♥♡14 ani♥♡♥ 》》》Buletin 《《《 coming soon 》》》

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum